Tsori siittä.
Et ollut samaa tasoa mun kanssa.
32
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Rakkaus ei katso mitään varallisuustasoja.
- Anonyymi
Tarkoitin ulkonäköä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitin ulkonäköä.
Aijaa koen itse olevani kaunis niin tuskin minulle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitin ulkonäköä.
Sivusta vaan. Kauneus on katsojan silmissä, joten...?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sivusta vaan. Kauneus on katsojan silmissä, joten...?
Ja katoavaista..
- Anonyymi
Perjantai, eikö se sinunlaisilla pitäisi olla ilo ylimmillään ja nousuhumala, eiko tullut sossulta rahaa... Ikävää.
Koitas keksiä muuta ajanvietettä kun provota näin huonoilla aloituksilla, kyllä me kaikki tiedetään minkälainen riivinrauta siellä päässä on. - Anonyymi
Diettiproffa tulilla, ei kun viesteihin tästä vastailemaan. :)
- Anonyymi
Aloitus on m-n
- Anonyymi
No siinä tapauksessa, olipa epäkohtelias avaus.
- Anonyymi
Aloitus on katkeruutta ja pahaa oloa täynnä. Muuta siitä ei tarvitse tietää, hanki apua itsellesi ennen kuin vahingoitat muita, Tai voin tehdä huoli-ilmoituksen puolestasi
- Anonyymi
Älähän nyt! Oli kaunis kuin pieni porsas.
- Anonyymi
Totta tavallaan, olen aikalailla upeampi tapaus, mutta ei sinun sitä tarvitse pahoitella. Kelpaat kyllä vällyn lämmittäjäksi. ;)
- Anonyymi
Pieni kaunis PORSAS! Hmmmm
- Anonyymi
Joo kaveritkin sanoi että saat paljon paremmankin
- Anonyymi
Kauhee ikääääävä painaaa ihan kauheeeeee
- Anonyymi
Niin no tykkäsin sun luonteesta joskus. Mutta onhan se toinen sen verran komeana mies karkki että ei sillä nyt niin väliä ettei älyllä loista.
- Anonyymi
Nii ei ollakaan kun oot rumempi kuin mä.
- Anonyymi
Olit ihan niin perustyyppi kuin olla voi. Siinä missä itse olin tyylikäs, taiteellinen, omaperäinen, alternative, rockhenkinen.
Hyvin todennäköisesti mulla on myös isompi penis (18cm), enemmän rahaa 100 000e (sekä vapaa-ajan asunto) kuin nykyiselläsi. Unohtamatta laajaa henkistä pääomaa.
Joten kiitos hyvistä nauruista. Ulkonäkö, ikä, koulutus, palkka, omaisuus, asema, seksitaidot, parisuhdekokemus, luonne, sosiaaliset taidot, älykkyys, tunneälykkyys, elämänarvot. Tasoja on monenlaisia….
Luultavasti hän on jossain sinua tasokkaampi ja toisessa taas ei. Riippuu ihan ihmisestä mitä hän arvottaa. Itselleni tärkeimmät löytyy listan lopusta.- Anonyymi
Ei ole olemassa mitään tasoja. Kaikki luettelemasi asiat on muuttuvia.
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole olemassa mitään tasoja. Kaikki luettelemasi asiat on muuttuvia.
En itse usko tasoihin, ihmiset on enemmän kuin väkisin väännetyt tasot. Johonkin tunne syntyy vahvana ja toiseen ei millään. Kunhan reagoin aloituksen. Aloittajalla on yksi taso, joka voi kadota kahdessa vuodessa, mutta oikea rakkaus ei tasoja määrittele.
- Anonyymi
En ollutkaan, mut et ikinä pärjää mulle muuten.
Enkä ikinä kuvitellut itsestäni enempää kun mikä oli totta.
Olin todella epäileväinen miksi sain sulta sellasta huomiota, mut nykynuorethan nyt panee vähän sitä sun tätä ja leikkii pokkahaasteilla.
Ei tarvi olla pahoillaan, sun huomio tuntui ihanalta kuiteskii. - Anonyymi
Katsos kun et edes saa verrata .kiellän siis Ei. En kuulu viereesi verrattavana en muutenkaan. Henkinen tasosi on alle lapsen. On sulla paha olla raukka.
- Anonyymi
Totta, olen sinun yläpuolella. - S
- Anonyymi
Olet kyllä paljon paremman näköinen :) en kiellä :)
- Anonyymi
Sun nykyisen tiedän ja eipä muuta kuin 🤭
- Anonyymi
Voi harmi, kun nainen ei kelvannutkaan aloittajalle. Minäkin meinasin jo ihastua yhteen komistukseen, mutta hyvä kun kirjoitit niin voin unohtaa hänet, koska luulen tietenkin ap:ta mun komistukseksi🙄.
Sivusta naiselta. - Anonyymi
En ollutkaan. Olin parempi!
- Anonyymi
Totta. Snadisti eri Gaussin-käyrillä mennään. U win:)
- Anonyymi
En edes jaksa lukea vastauksia. Aloittaja lienee joku joka on jätetty tai pahimmassa tapauksessa edes vastakaikua ei ole ollut.
- Anonyymi
Sä olit wau, mä olin wtf. Ehkä.
Mut hihassa oli jokerit ja ässät. Sitä et koskaan tule fiilaaman.
Kelaa sitä.
Hottis. - Anonyymi
Tämä on aloituksen tekijä oma näkemys itsestään, ei yleinen. Voin hyvin kuvitella tätä boostaamassa itseään palstoilla ilman että edes näköyhteyttä on ollut ja tämän perusteella kuvittelee itsestään ihan liikoja.
Ihan oikeasti;
ei kukaan normaali ihminen tekisi tällaista aloitusta. Näinhän se vain menee...
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1824160
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo7262830Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?692728- 1532520
- 722162
Trump tekee rauhan Amerikan ja Venäjän ehdoilla
Ukraina luovuttaa Venäjän haluamat alueet Venäjälle. Ukraina luovuttaa Amerikan haluamat arvokkaat mineraalit Amerikall3482046- 331528
Minulta loppuu aika
Halusin olla täydellinen. Nyt näyttää siltä että viimeinen kiristys jää puolitiehen, sillä h-hetki on jo ihan kohta käsi391447Syvälliset keskustelut
Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen211433Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi
mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,171322