Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
jussi08
profiilit
jussi08
jussi08
Vapaa kuvaus
Aloituksia
3
Kommenttia
43
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Heh!+A4+Avant+2,0+TDI+multitronic,+vm.+2014+BusinessSport.+Uutena+ostettu+käteisellä+Suomesta.+Ajokilometrit:+143+000.+Viat:+etupyörän+laakeri+vaihdettu.+Huoltoväli:+30+000+km.+Ei+tarvitse+öljyä+lisäillä+huoltojen+välillä.+Maalipinta+hoidettu.+Auto+yhtä+hieno,+toimiva+ja+pätevä+kuin+omistajansakin.+Katsokaa+peiliin.+Audi+on+todistetusti+huippua,+BMW:t+suuriongelmaisia+ja+kalliita+korjata.+Mersut+ruostuvaisia.+Audit+eivät+ruostu.
26.01.2019 10:20
Oliko+viesti+kenelle?+Suomessa+on+muutama+miljoonaa+miestä.+Hoitoon+mars!
18.08.2018 00:36
Voit+vain+ottaa+ne+käteesi+ja+kantaa+ulos.
06.06.2018 03:58
torakoita, hämähäkkejä jne.
16.06.2010 22:22
kuulemma voi jättää viimeiseenkin iltaan.
Ps. Tenttimenestys ja tulevat "ongelmat" tai "menestys" työelämässä ei korreloi keskenään muuta kuin lapsellisten ihmisten mielestä. Tosielämä on jotain aivan muuta kuin tenttejä.
21.03.2008 18:25
että valmiille lääk.lisensiaateilla löytyy SLL:n erityispätevöitymisohjelma "vakuutuslääketieten erityispätevyys". Erityispätevyysohjelmia on lukuisia muitakin. Opetelkaa ottamaan asioista selvää, jos mielitte lääkiksessä pärjätä....
08.02.2008 20:03
niin erinomainen lääke on, niin miksi sitten kertomasi mukaan sinun pitäisi viettää seuraavat 50v impotenttina miehenä ilman seksikumppania?? Terapiaan mars! Sanomattakin on selvää, ettei yksi molekyyli voi parantaa ihmisen syviä vuosikymmenien saatossa muovautuneita persoonallisuuden rakenteita..
27.10.2007 03:39
että 0,5 mg nukuttaa jotakuta, kun taas meikäläinen voi ottaa 4kertaa suuremman annoksen = 2mg:n tabletti, eikä jännitys väisty silti. Oot vissiin 43kg tytön tyllerö?
27.10.2007 03:08
ei HALUA ottaa etäisyyttä potilaaseensa vaan päinvastoin, voi kyllä teillä 18v kokoomus-taustaisilla, kovia arvoja kannattavilla lapsilla on vielä paaaaaaaaaaaljon opittavaa lääkärin työstä.
27.10.2007 02:34
NÄMÄ vanhemmat tekevät karhunpalveluksen lapselle kun opettavat ilmaiseen rahaan. Ja väitän kyllä että SUURIN osa sentään kaikista yo-opiskelijoista elää hyvin köyhästi opiskelijavuokra-asunnossa: milläs sitä opintorahalla asuntoja OSTELLAAN???
10.04.2007 16:30
Vittu että suomalaiset on tyhmiä. Mitä sankaruutta on mennä krapulassa tai muuten kipeänä töihin? Saako siitä kultaisen kädenpuristuksen? Tuskin. Eikä lääkärille ole pakko sanoa, että olen krapulassa. Sanoo vaikka että olen hyvin ahdistunut, huono olo, migreeni mitä vaan, kai teillä uskovaisilla nyt sen verran on mielikuvitusta, että jotain keksitte..
Säälittävää herran pelkoa.
18.12.2006 10:05
No voi jessus, jos motivaatio on kiinni siitä että muut näkevät arvosanasi, niin herää kysymys, miten riippuvainen olet toisten ihmisten mielipiteistä jne. ylipäätänsä?? Käytäntö sinänsä ei ole laillinen.
27.10.2006 14:07
Minä aloitin ketjun kertomalla OMISTA, SIIS IHAN IKIOMISTA kokemuksistani, jotka sitten poljettiin maanrakoon. Minä en ole ketään polkenut, mutta muut kylläkin minun kokemuksiani! Äläkä viitsi meuhkata, vaan mene ja ime äitisi tissiä.
19.09.2006 08:55
Heh, sinullapa on kapea ja idealistinen maailmankatsomus, oletko todella niin naivi, että luulet koulutettujen ihmisten olevan suustansa täysin puhtaita?? Kyllä minun kaveripiirissäni on korkeasti koulutettuja jotka kiroilevat, mutta myös niitä jotka eivät kiroile. Kiroilevia ja ei-kiroilevia löytyy alemmistakin sosiaaliluokista, se ei siis assosioidu mitenkään yhteiskuntaluokkaan, toisin kuin pienessä päässäsi luulet. Pidätkö sinä esim lääkäreitä jumalina ja jotenkin ainutlaatuisina? Sorry, mutta rikon illuusiosi kertomalla että tunnen esim keuhkolääkärin joka polttaa jne. Portsareilta olen kuullut sellaisia "huhuja", että akateemiset ne vasta kaikkein vittumaisimpia asiakkaita ovat...jne., eli avarra maailmankuvaasi ja jätä toisten väheksyntä vähemmälle!
19.09.2006 08:54
olet ollut onnekas, ei mitätöi muiden kokemuksia (minun ja NoSkinin ja erään muunkin).
19.09.2006 08:42
en minä ainut ongelmainen ole, NoSkin:llä samoja ongelmia, ja olihan jollakin toisellakin vastaava tilanne!
19.09.2006 08:41
ajattelit päästä oikikseen, jos kirjoitat "matikasta hyvän" ....muhahahaha
18.09.2006 11:18
AMK, tieteellinen? Älä naurata! Leikkikoulu se on. Kuin lukio. Läsnäolopakkoineen jne. Kirjat ovat ohkasia ja helppoja. (vrt. lääkis).
16.09.2006 17:19
ei se sinun mielenterveyttäsi vielä takaa, että sinulla on "hienompi tietokone kuin lääkäreillä".
12.09.2006 23:57
Oletko sinäkin niitä reppanoita jotka kuvittelevet että tämä suomi24 on joku asiantuntijoiden vastauspalsta?! Ei tullut mieleen ottaa yhteyttä esim. yliopistoihin..??
11.06.2006 17:22
1 / 3