Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
karibia
profiilit
karibia
karibia
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
2
Kommenttia
41
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
sieltähän ei saa tuoda kuin kartsan/lärvi ????
22.02.2008 20:38
Isabella on ehkä Turunlinjan paras laiva juuri siksi, että siellä on porukkaa, menoa ja meininkiä.
Ongelmia ei tule, olet sitten liikkeellä yksin, kaksin tai perheen kanssa.
T. Useasti Isabellalla kolmen lapsen kanssa reissannut. Ja yleensä vielä viikonloppuisin, no problem.
07.02.2008 20:11
kantaa tähän keskusteluun, voi tosiaankin olla niin, että jotkut tänne kirjoittelevat luulevat, että foodmarket on buffet, tosin foodmarket on minun mielestä rahastusta, sillä hinnalla pitäisi saada paljon enemmän. Buffetissa Siljalla en ole käynyt sitten vuoden 2001, mutta kesällä kävin Europan Maximissa, ja täytyy todeta, että on siinä Vikingin Food Gardenilla tekemistä, jos meinaa paremmaksi pistää. Ja tämähän oli vain tämmöisen Viking-fanin kirjoitus, mutta olen kuitenkin kaikesta huolimatta sitä mieltä, että paskan puhumista en hyväksy, edes Siljankaan kohdalla, omisti sen kuka tahansa. Että tämmöiset terveiset.
14.10.2007 22:10
vastata, että telkkuako sinne menet katsomaan, ota oma lcd-messiin, eihän ne niin painavia oo nykyisin ! Kaipa ne vaihtaa sitä mukaa, kun vanhat hajoaa, muuten galaxyllä on lcd:t joka hytissä, eikun sinne !
06.10.2007 00:00
pistit omiasi, NG LI-varustamolle kun ei tahdo saada matkaa, vaikka kuinka haluaisi, nehän on loppuunmyytyjä..
05.10.2007 21:18
2 pientä kuohuviiniä, limpparit ja vissyt, molemmat kaksin kappalein, mutta olutta ei ollut,mutta se olikin keulahytti, josta näkymät suoraan eteen merelle. Korvaa hieman, mutta kyllä pitäisi samanlainen setti olla baarikaapissa molemmilla, ei se niin iso kuluerä loppujen lopuksi olisi viikkarillekaan. Jää vain hieman paha mieli kun toisella on enemmän, mutta kait se on laivamatkan hinnassa otettu takaisin.
23.09.2007 19:15
Tallinkille, mutta muille laivayhtiöille kyllä.
22.09.2007 21:32
asiallinen vastaus, mutta odotellaan kun tallinkki menee konkkaan sillä miljardin euron velkataakalla, kun sijoittajat vetäytyvät, niin ei ole sinullakaan töitä siellä !
09.08.2007 21:30
ei suomalaisia huvita palvella ja passata, vaikka me siitä maksamme, niin me emme tule sinne teidän laivoillenne, käytämme kotimaisia vaihtoehtoja.
09.08.2007 20:13
siisti ja pysyy, kun siellä ei kukaan istuskele...
14.07.2007 20:30
varasin a-hytin, 80 eur, koko porukka mukana lapsineen kaikkineen, sama "vastaava" siljalla tartsissa yli 200 eur, erotuksella kuule setittää gabriellalla aika pitkään....pääsee vielä ihan stokiksen keskustaan eikä tarvitse kikkailla ja noita reissuja on kuule tullu heitettyä enemmän kuin laki sallii sekä siljalla että viikingillä ja vankasta kokemuksesta ja siitä palvelusta mitä olen saanut, niin minun valintani jos verrataan hinta-laatu-suhteella on affenanmaan punaiset laivat.
14.06.2007 21:14
Ville vähän maistissa, mutta siinä olet oikeassa että tallinki kusettaa tyhmiä suomalaisia, mutta ei ainakaaan minua enää ikinä ja uskon, että muut myös alkavat ymmärtämään pikku hiljaa..
25.05.2007 21:45
Isabellalle 1.6, tuu sinne ?
24.05.2007 21:42
samaa mieltä, ottakaa selvä sieltä, mistä se tieto on varmasti saatavilla, älkääkö vain kyselkö tyhmiä, jos ei osaa selvittää minkä ikäinen pääse millekin lähdölle, niin pysyköön kotona !
04.05.2007 21:48
mulla on kuule Tepi. niin hyviä muistoja VL:ltä, että palaan sinne aina aika-ajoin takaisin, ja monesti näin on käynytkin, mutta silloin harvoin kun aikanaan kävin vielä serellä/sympillä, niin niitä hetekoita ei ainakaan voinut siirtää. Voihan se olla, että antoivat meikäläiselle tahallaan aina sellaisen hytin, etten vaan siirtelisi niitä sänkyjä.
26.04.2007 15:51
, että aikas paljon tarttee sulla olla poveria, jos pistät Siljan hyteissä vuoteet parivuoteiksi a, b ja c-luokissa.
25.04.2007 20:52
on kiinni myös siitä, missä vaiheessa esim. hyttien siivous on.
21.04.2007 08:40
Se on minusta parempi, erityisesti lapsiperheen kannalta. Pallomeri ja muut leikkisysteemit on cafeterian (Seasidecafe) vieressä, jossa voi hyvinkin huilata lasten leikkiessä, viihde on parempaa, "tähtiesiintyjiä" lähes päivittäin, maisemat Turun linjalla ehdottomasti lyövät Gabriellan vastaavan. Buffet on vitosen halvempi, vaikka sama setti on tarjolla. Muuten Foodgardenit ja BBQ-jutut aikas samoja molemmilla paateilla. Isabella, se on minun valinta. Gabriella on varmaan hieman rauhallisempi...
08.04.2007 19:51
on käynyt Isabellalla noin parikymmentä kertaa, joskus on jopa heitetty toinen miniristeily putkeen, käyty vaan tuliaiset viemässä autoon ja takaisin. Lapset on tykänny (5,12 ja 13v-pojat) ja me vanhemmat myös tosi kovasti, meininki on rentoa eikä siellä nyt mitään sikailuja ole tapahtunut. Kokemusta sekä arkisin, että viikonloppuisin, kokonaisuutena hyvä Ruotsinlaiva.
07.04.2007 18:36
Menomatkalla kannattaa mennä buffetiin, jos siellä ei ole montaa kertaa viime aikoina käyny, ja sitten paluumatkalla Ellasiin ja ota se alkupalapöytä+pääruoka, ja sitten jos vielä jaksat niin jälkiruokapöytä lisäksi, noista Tukholman ruokapaikoista en nyt tähän hätään kovin paljoa pysty sanomaan, mutta Operakällaren ja Fem Små Hus olivat ainakin aikaisemmin aika kovia...
28.03.2007 21:41
1 / 3