Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
apostrophe
profiilit
apostrophe
apostrophe
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
20
Kommenttia
170
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
1. Mikä on naisellista mielestänne?
- Pitkät hiukset
- Pitkät hameet.
- Siro vartalo
- Ryhti
- Siveellisyyden säilyttäminen mahdollisimman pitkälle aikuisuuteen.
- Moraali
- Itsensä arvossa pitäminen
2. Mikä taas epänaisellista?
- Alkoholin käyttö
- Tupakointi
- Kevytkenkäinen seksuaalisuus
- Kiroilu
- Riitely
- Huutaminen
- Liika meikki
3. Pitääkö naisen aina olla mahdollisimman naisellinen, jotta voisitte kiinnostua hänestä?
- Minähän en enää kiinnostu kenestämään muusta naisesta, kun minulla omani on jo. Mutta, jos ei olisi, niin kyllähän tuo paikkansa pitävä olettamus. Epänaisellinen "nainen" tulee kierrettyä kaukaa.
07.05.2005 18:00
Suomessa kiltti mies on nuorena hyvin, hyvin yksinäinen. Naiset haluavat tälläisen miehen vasta siinä 25-30 vuotiaina, kun se "hurja nuoruus" on saatu elettyä. Siinä on kiltin, baareja välttelevän miehen kohtalona odotella kiltisti ja ottaa sitten ne jämät mitä jää.
Suomessa harrastetaan kaikenmaailman yhdenillanjuttuja ja haetaan baarista seuraa. Hyi saatana! Olen itse tälläinen stereotyypillinen "kiltti mies", jota baarit, alkoholi, tupakka tai helpot naiset kiinnosta tai kiihota.
Onneksi tapasin siron ja siveellisen ulkomaalais-tyttösen, joka omaa korkean moraalin. Nyt on kiva olo, kun joku ihan oikeasti arvostaa sitä, että mies on kiltti, ystävällinen ja huolehtiva. Voi puhua ihan avoimesti eikä esittää kovanaamaa. Ei tarvitse käydä haisevissa baareissa. Saa ostaa kukkia ja nallekarhuja leimautumatta liian pehmoksi tohvelisankariksi. Ja tuntuuhan se kivalta, kun tietää ettei omaan neitoon ole muut miehet ennen koskeneet.
07.05.2005 17:50
... ei kannata tehdä. Jos tulee tekeneeksi, niin aborttia peliin ja vauhdilla...
Eli sanoisin että on abortin paikka.
Lapsia tehdään sitten kun on normaali parisuhde kyseessä, eikä mikään vakiopaneskelu-harrastus.
- Dekas
07.05.2005 17:42
Haistat jotain oudohkoa + naapuri ei tervehdi = naapuri on huumerikollinen
Nerokasta...
- Dekas
07.05.2005 14:20
Ikäni olen kerrostaloissa asunut, eikä tuo muutto-puuha ja porailu ole koskaan häirinnyt. Suuri vaihtuvuus on ollut minunkin kotitaloissani, mutta kyllä siihen tottuu jos omaa hitusen sitä perisuomalaista kärsivällisyyttä.
Vanhempiani jatkuva poraus ja sahaus on aina rasittanut, tosin. Mutta koita ymmärtää, etteivät ihmiset sitä piruuttaan tee. Tarpeellistahan se on.
Ja jos se muutto-häsläys käy hermoille, niin mene itse kanto-avuksi! Onnistuu muutto nopeammin, saat muuta ajateltavaa kuin meteli ja saatatpahan naapurisovun hyvälle alulle uusien asukkaiden kanssa.
- Dekas
07.05.2005 14:15
Todella ihailtavaa, että joku vielä nykyään näkee vaivaa rappukäytävän siisteyden eteen ja todellakin välittää!
Tosi hienoa!
- Dekas
(mies, 20v, ei mikään kyttääjämummeli)
07.05.2005 14:11
Liikaa rasistisia sekopäitä palstalla.
Valvojat saisivat tehdä enemmän töitä.
06.05.2005 20:02
Tosiaan, tämä vielä:
Poikaystävä mukaan sinne vaatekauppaan, ja poikaystävän lompakko myös. Ostakaa vaatetusta hänen makunsa mukaan ja hänen rahoillaan. Esim. on kiva ostaa jotain sellaista joka on ihan vain ja ainoastaan teidän kahdenkeskisiä hetkiä varten. Ja tietysti voi jotain ihan käyttövaatteitakin ostaa sen miehen rahoilla ja hänen suosituksiensa mukaan.
PS: Jos miehellä ei ole lainkaan makua, tämä ei tietenkään toimi.
06.05.2005 20:00
Noh.......
a) Hameet kunniaan. Siis pitkät hameet, ei mitään lutka-look roiskeläppiä.
b) Jos liike myy sekä ruokaa että vaatteita, se tarkoittaa sitä että sieltä pitää ostaa vain ja ainoastaan ruokaa, ja kiertää vaate-osasto kaukaa.
c) Pitkät hiukset kunniaan. Kyllä, me miehetkin tiedämme että niiden hoitamisesta on teille riesaa. Mutta ne ovat kauniit. Ja mies tuntee, että arvostat häntä jos vaivaudut niitä pitämään. Ainakin minä...
d) Jos sinulla on mies, niin kysy minkälaisia alusvaatteita hän toivoisi sinun käyttävän. Tiedän, kuullostaa ehkä typerältä, mutta silti... Ja tämä on asia jota mies tuskin kehtaa sinua pyytää muuttamaan, joten ehdota sinä...
06.05.2005 15:54
Siis, exäsi kävi aukomaan päätänsä nykyisellesi. Nykyisesi päätti, ettei tässä nyt väkivaltaisiksi ruveta, joten puhui ympäripyöreitä ja näin vältti turpajuhlat ja baarista uloslentämisen.
Sitten sinä otat nykyistäsi rinnuksista kiinni ja huudat.
Sitten nykyinen ottaa sinuun rutkasti etäisyyttä ja kummastelee kaukaa.
Sitten sitä ihmettelet, että onpas kumma mies tämä nykyinen.
Sillälailla.
06.05.2005 15:40
9 / 9