mikä häirintää

kuka tahansa

Mikä mahtaa olla laissa määritelty häirintä, joka kuuluu asunnosta päiväsaikaan, jotta siitä voisi tehdä valituksen sillä kai tämäkin on jotenkin määritelty? Tarkoitan lähinnä maks kesto aikaa kun ei varmaan muutaman minuutin mölystä sitä voi tehdä. Ja tarvitseeko sen olla päivittäistä vai jos näin tapahtuu esim 2 kertaa viikossa kesto maks puoli tuntia onko se jo häirintää vai miten?

4

847

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei ole

Pieni lapsikin voi itkeä puoli tuntia tai koira haukkua tai joku soittaa pianoa, jos tunti viikossa kuuluu mölinää ei todella vielä ole häirintää.

• kuka tahansa

sitähän minäkin ajattelin. mutta täällä meillä päin asia ei taida niin olla. isännöitsijä asuu naapurissa ja hän on sitä mieltä ettei saa kuulua mitään ääniä koskaan.

• häirintää

on mielestäni se, kun porataan seiniä ja hakataan nauloja. Saattaapi kuulua koko päivänkin, mutta ei yhtenäisesti. Juuri kun ajattelet, että nyt saivat tehtyä, niin taas pora laulaa. Tätä tapahtuu melkein joka kuun vaihteessa. (vuokratalo). Kun tulee uudet asukkaat entisten tilalle, niin taas alkaa. Tässä talossa on aika suuri vaihtuvuus. Melun lisäksi hissi on aina varattuna kuun vaihteessa. Entiset vievät tavaransa pois ja uudet tuovat. Eihän niitä tavaroita voi kantaa, kun hissikin on. Vaikka olisi joku iso esine (kevyt), jonka tuominen kantamalla olisi nopeampaa, niin täytyy vaan ängetä se hissiin. Hissistä lähti kerran lamppukin katosta.Sitten raahataan niitä tavaroita vielä ilta kymmenen jälkeen. Ei sekään kovin hiljaista hommaa ole. Ihmiset eivät ajattele tippaakaan naapureitaan!

• Ikäni olen kerrostaloissa asunut, eikä tuo muutto-puuha ja porailu ole koskaan häirinnyt. Suuri vaihtuvuus on ollut minunkin kotitaloissani, mutta kyllä siihen tottuu jos omaa hitusen sitä perisuomalaista kärsivällisyyttä.

Vanhempiani jatkuva poraus ja sahaus on aina rasittanut, tosin. Mutta koita ymmärtää, etteivät ihmiset sitä piruuttaan tee. Tarpeellistahan se on.

Ja jos se muutto-häsläys käy hermoille, niin mene itse kanto-avuksi! Onnistuu muutto nopeammin, saat muuta ajateltavaa kuin meteli ja saatatpahan naapurisovun hyvälle alulle uusien asukkaiden kanssa.

- Dekas

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      45
      2053
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      31
      1650
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      14
      1434
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      351
      1416
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1295
    6. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      9
      1291
    7. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1088
    8. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      981
    9. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      81
      972
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      959
    Aihe