No niin miehet, kertokaapa
1. Mikä on naisellista mielestänne?
2. Mikä taas epänaisellista?
3. Pitääkö naisen aina olla mahdollisimman naisellinen, jotta voisitte kiinnostua hänestä?
Naisellisuus-gallup
17
3137
Vastaukset
- aa tami
1. Kaikki epämiehekäs
2. Kaikki miehekäs
3. Mitä naisellisempi, sen parempi!- Kyo-kun
...linjalla ollaan.
- mun vastaukset
1. naisellista on naisellinen tyyli esim. korkokengät, sukkahousut ja sopiva meikki ei missään tapauksessa liikaa meikkiä sellaisia mustia silmän ympäryksiä ym.
2. epänaisellista, humalassa olo ja sylkeminen kadulla, sekä tappeleminen esim. baarissa
3. ei tartte - nainen
Eiköhän sitä tule olla ihan oma itsensä. Jos ei ole naisellinen, niin miksi ruveta roolia vetämään? Kotona viimeistään paljastuu millainen oikeasti on. Pukeutumisenkin suhteen kannatan sellaisia asusteita, joissa tuntee itsensä mukavaksi ja omaksi itsekseen. Jos toisaalta haluaa olla naisellisempi, niin voihan sitä sitten pikkuhiljaa ruveta käyttämään naiselllisempia asusteita ja meikkejä. Muodonmuutoksen ei tule minusta tapahtua yhdessä yössä, vaan hiljaa totutellen. Esim. minä en nuorempana käyttänyt mitään vartalonmyötäisiä vaatteita, vaan ainostaan peittäviä. Laihdutettuani rupesin sitten pikkuhiljaa ostella vartalonmyötäisiä ja mahdollisimman tyköistuvia vaatteita. Kyllä siinä oli totuttelemista, mutta ajan myötä sitä rupesi pitämään tyyliään ihan luonnollisena. Nykyään käytän sekä tiukempia että väljempiä vaatteita.
- jakemake
kiinnostava nainen on reipas, hauska ja sopivasti vittumainen.
- gilda
Varo kuule mitä toivot... Itselläni ainakin tämä pikkiriikkinen vittumaisuus (jota en viljele edes pahalla) karkoittaa helposti kaikki kaksilahkeiset noin kahden kilometrin säteellä. ;)
1. Mikä on naisellista mielestänne?
- Pitkät hiukset
- Pitkät hameet.
- Siro vartalo
- Ryhti
- Siveellisyyden säilyttäminen mahdollisimman pitkälle aikuisuuteen.
- Moraali
- Itsensä arvossa pitäminen
2. Mikä taas epänaisellista?
- Alkoholin käyttö
- Tupakointi
- Kevytkenkäinen seksuaalisuus
- Kiroilu
- Riitely
- Huutaminen
- Liika meikki
3. Pitääkö naisen aina olla mahdollisimman naisellinen, jotta voisitte kiinnostua hänestä?
- Minähän en enää kiinnostu kenestämään muusta naisesta, kun minulla omani on jo. Mutta, jos ei olisi, niin kyllähän tuo paikkansa pitävä olettamus. Epänaisellinen "nainen" tulee kierrettyä kaukaa.- jakemake
mitkä olisivat mielestäsi miehekkäitä ominaisuuksia? onko esim. siveellisyyden säilyttäminen myös miehekästä mielestäsi?
- mies
jakemake kirjoitti:
mitkä olisivat mielestäsi miehekkäitä ominaisuuksia? onko esim. siveellisyyden säilyttäminen myös miehekästä mielestäsi?
on houkutteleva.Sen kasvoilla ja silmissä olis kiva nähdä villi ilme...
jakemake kirjoitti:
"mitkä olisivat mielestäsi miehekkäitä ominaisuuksia?"
- Lihakset (heh)
- Ryhti (oudosti, täälläkin!)
- Jämäkkä Clint Eastwood -katse
- Rehellisyys
- Suoraselkäisyys
- Ahkeruus
- Luotettavuus
- Lojaalisuus
"onko esim. siveellisyyden säilyttäminen myös miehekästä mielestäsi?"
- On. Minun mielestäni miehen tulisi välttää typeriä ja aivottomia seksiseikkailuja.
Jos vehje vie miestä, mies on heikko.
- Dekas (mies itsekkin. Siveellinen mutta ei kovin lihaksikas. Vielä.)- sanottuna
Dekas kirjoitti:
- Lihakset (heh)
- Rehellisyys
- Suoraselkäisyys
- Ahkeruus
- Luotettavuus
- Lojaalisuus
- On. Minun mielestäni miehen tulisi välttää typeriä ja aivottomia seksiseikkailuja.
- Dekas (mies itsekkin. Siveellinen mutta ei kovin lihaksikas. Vielä.)naisellinen nainen on sinusta seuraavanlainen:
-heikko
-huonoryhtinen
-silmät ristissä kulkeva
-epärehellinen
-juoni
-laiska
-epäluotettava
-epälojaali
Enpä haluaisi olla sinun naisesi!
Omasta mielestäni olen toisinaan miehekäs, toisinaan naisellinen. Tarvitsen molempia ollakseni oma itseni. Koen olevani ensisijaisesti ihminen, ja toissijaisesti nainen. Sekoitus feminiinistä ja maskuliinista. Pidän molemmista puolista, ne tasapainottavat toisiaan. - Miehen mitta
sanottuna kirjoitti:
naisellinen nainen on sinusta seuraavanlainen:
-heikko
-huonoryhtinen
-silmät ristissä kulkeva
-epärehellinen
-juoni
-laiska
-epäluotettava
-epälojaali
Omasta mielestäni olen toisinaan miehekäs, toisinaan naisellinen. Tarvitsen molempia ollakseni oma itseni. Koen olevani ensisijaisesti ihminen, ja toissijaisesti nainen. Sekoitus feminiinistä ja maskuliinista. Pidän molemmista puolista, ne tasapainottavat toisiaan.Tässä ei ole kukaan muu asettanut naisellisuutta ja miehekkyyttä toistensa vastakohdiksi paitsi SINÄ.
- kiitos
Miehen mitta kirjoitti:
Tässä ei ole kukaan muu asettanut naisellisuutta ja miehekkyyttä toistensa vastakohdiksi paitsi SINÄ.
Kaikkea ei tarvitse otta kuoleman vakavasti. :) Mutta usein ikävä kyllä miehekkyys ja naisellisuus nähdään toistensa vastakohtina. Esim. näin: mies vahva -nainen heikko, mies järkevä - nainen tunteellinen, jne.
sanottuna kirjoitti:
naisellinen nainen on sinusta seuraavanlainen:
-heikko
-huonoryhtinen
-silmät ristissä kulkeva
-epärehellinen
-juoni
-laiska
-epäluotettava
-epälojaali
Omasta mielestäni olen toisinaan miehekäs, toisinaan naisellinen. Tarvitsen molempia ollakseni oma itseni. Koen olevani ensisijaisesti ihminen, ja toissijaisesti nainen. Sekoitus feminiinistä ja maskuliinista. Pidän molemmista puolista, ne tasapainottavat toisiaan.Annoin tuossa juuri pari postitusta ylempänä listan niistä asioista jotka minuun iskevät naisellisena.
Naisellisuushan ei ole miehisyyden vastakohta.
Lue se aikaisempi postini, tässä samassa viestiketjussa.
- Dekas- hauska mies
Dekas kirjoitti:
- Lihakset (heh)
- Rehellisyys
- Suoraselkäisyys
- Ahkeruus
- Luotettavuus
- Lojaalisuus
- Dekas (mies itsekkin. Siveellinen mutta ei kovin lihaksikas. Vielä.)olet.Miehekästä on tuo:Hrm....ja myös koko muu lista.Henkiset lihakset ovat kyllä paremmat minusta.Vaikutat eräältä jonka tiedän,erästä miestä..
ehkä minä jo rakastuin sinuun-virtuaalisesti. - Catariina
Minusta on hyvin ikävää, että tunteiden osoittaminen, kuten huutaminen ja riitely katsotaan epänaiselliseksi, vaikka naisille se on yhtä tarpeellista kuin miehillekin.
On hyvin haitallista kasvattaa tytöistä ja vaatia naiselta ns. kilttityttöyttä, koska nainen oppii vain elämään muiden elämää ja noudattamaan muiden toiveita. Siitä juuri ollaan yritetty eroon.
Minä en itse kyllä koskaan haluaisi miestä, joka haluaisi kontrolloida ja sensuroida minun tunteitani ja niiden ilmaisua. Mikään ei tee niin hyvää välillä kuin kunnon irtiotot.
- tässä
1. Tukka, meikit, pukeutuminen
2. Kiroilu, miehen ammatti, bissen vetäminen tuopista
3. Ei välttämättä. Jos on valmiiksi hyvin naisellinen nainen, niin silloin sallitaan joitain miehekkäitä juttuja. Jätkätytöistä en välitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa452053En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311650Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141434Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3511416Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681295- 91291
- 121088
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7981- 81972
- 20959