Vapaa kuvaus

Vilkas neljän lapsenäiti lapsista jo osa maailmalla. Myös yhden lapsen mumma. Omistan myös kolme villakoiraa ja kissan. Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

4

Kommenttia

44

1. Meillä tehtiin kesälle koiralle keisarinleikkaus kesällä. Ei toki niin onnistunein seurauksin kuin teillä, meillä syntyi kolme kuollutta ja yks elävä pentu. Vasta kolmantena päivänä koira rupes hoitamaan pentuaan ja hoitiki sen sitte tosi hyvin mut ne kolme päivää oli tosi vaikeita ku piti käydä töis mut onneksi mulla oli ystävä joka kävi hoitamas pentua päivällä ja mun työ on sellaista jotta vapaapäivät ei oo la ja su vaan vaihtelee niin sain vaihdettua toisen kanssa jotta hoitajaa tarttin vain yhtenä päivänä. Vasta neljäntenä päivänä pennun paino alkoi nousta sanottavasti. Pentu ei osannu edes imiä ku pullolla syötin sitä. Mut onneksi kaikki meni sitte hyvin.
  2. Mullaki kokemuksia arasta korasta, tosin ei yrittänyt purra vaan jähmettyi kauhusta kun joku yritti ottaa syliin. Toiset koirat jotka meillä oli oli heti kavereita sille. Koira kulki aiva seinänvieruksia ja oli tosi arka.Seuraavana päivänä koira pääsi karkuun isompi koira sai ulko-oven auki ja koira pääsi karkuun.
    Meni toista viikkoa ennen kuin koirasta saatiin mitää havaintoa kuulutettiin radiossa ja ja jaoin postilaatikoihin ilmoituksia kadonneesta koirasta ja paikallislehdessä oli kuvallinen ilmoitus. Koirapoliisiinki oltiin yhteydes sen jälkeen ku saatiin havaintoja koirasta ja laitettiin koiraloukku. Loukkuun koira ei mennyt mut muuten saatiin puupinon alta kiinni.
    Tapauksesta kun koira löytyi tulee nyt 10 pv vuosi. Kun koira löytyi oli se hyväkuntoinen siihen kokemaansa nähden vain virtsatulehduksen se sai seikkailustaan.
    Kaksi viikkoa istuin kaikki ajat ku en ollu töis niin koira sylis sohvalla ja silittelin sitä. Koira on nykyään päässy arkuudestaan jotta ei kavahda enää outoja ihmisiä. Varsinki miehet oli sille kauhistus.
    Koiraa on luultavasti pahoinpidelty tai jotain kotina tää on ainaki viides paikka ja koira täyttää nyt 28 pv. neljä vuotta. Pennutki se sai siä ekas paikas jossain lados tai vastaavas ja väliovi sulkeutui ja pennut kuolivat nälkään.
    Koira on aiva valtavasti mun perään ja jotka näki koiran vuosi sitte eivät meinanneet uskoa meidän Taraa samaksi koiraksi. Tara on oikein kovan onnen koira kesällä se synytti keisarinleikkauksella ja kolme pentua kuoli ja yks jäi henkiin. Aiva ihana pentu onki. Tara on asunu Orimattilas....
    Nyt on niin jotta Tarasta en luovu meillä se saa olla hamaan loppuun asti. Mieheeni se kiintyi vasta sen jälkeen ku se kävi sen kans siä keisarinleikkaukses. Tosin meidän poika 24v. on sen inhokki listalla ku on kieltäny sitä huutamalla. Menee syliin kyllä silloin ku muut ei oo paikalla jos mä oon kotona niin koira ei oo näkevinäänkää poikaa. Toivon jotta tekin saatte koirasta yhtä hyvän ku meille on tullu. Ongelmakoirakoirakouluttajaki on toki kattonu koiraa ja sanoi jotta kyllä siitä hyvä tulee(kohta silloin ku koira oli löytyny).Toivon teille kärsivällisyytta se kyllä palkitaan sitte joskus,toivottavasti
  3. Hei haloo se kärpäslätkähän on tosi satuttava. Ihminenki saa kipiää ku sillä lätkäisöö, nimittäin kokemusta on. En ainaskaa kuvittelisikkaa sattuvani koiriini sähköisellä kärpäslätkällä.