Vapaa kuvaus

Vilkas neljän lapsenäiti lapsista jo osa maailmalla. Myös yhden lapsen mumma. Omistan myös kolme villakoiraa ja kissan. Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

4

Kommenttia

44

1. Meillä on kaksivuotias ranskistyttö joka on aika pienikokoinen paino 9.2kg on siro ja pienipäinen muihin näkemiini ranskiksiin verraten myös kuono vähän pidempi. On kasvanut villakoirien kanssa on tosi sosiiaalinen käy meidän kans myös saunassa jokapäivä ja kuorsaa jonkiverran mut hengitys ei rohise ja ainakin tähänasti ollut tosi terve ja eläinlääkärin mielestä harvinaisen sosiaalinen mut luuleeki olevansa villkoira.Ihania ne niiden hepulit.
  2. Mulle laitettiin mahapanta melkein 9 vuotta sitte Vaasas. Painoa oli n. 145 ja pituutta 160. Nyt painan 62 joten mulle ainaski tehonnu hyvin. Paino laski todella nopeasti, ainut haitta on ollut jatkuvat ruokatorventulehdukset mutta siihen on olemassa hyvät lääkkeet ja mieluimmin tulehdus kuin ylipaino. En huomannut kuinka vaikiaa kaikki oli vaan sitte ku oli painoa saanu alas niin huomasi kuinka helppoa kaikki on. Mulla ei ollu edes vedenpainetta eikä sokeria eikä kolesterolikaan ollu koholla joten pääsin todella vähillä vaivoilla nuosta vuosista. Kauan mulla meni ennen kuin uskalsin muille puhua jotta oon ajatellu kyseistä leikkausta. Asia ku oli hyvin sisäistetty niin ei tullu mitää vaikeuksia. Olihan muutos suuri. Mulle voi lähettää kysymyksiä joihin vastaan parhaan kykyni mukaan tuula.tuomisto@suomi24.fi