Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
raisahauvi84
profiilit
raisahauvi84
raisahauvi84
Vapaa kuvaus
jutu seuraa vaille. :)
Aloituksia
3
Kommenttia
38
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
minulla oli vastaava tilanne esikoisen kanssa mutta olin vaan suhteessa.
kerroin lapsen isälle niin hän vaati joko aborttia tai eroa ja päädyin sitten eroon. sama toistui toisenkin lapsen kohdalla ja nyt taas kun kolmas tulossa eli ero ja saman miehen kanssa kaikki lapset.
hän väittää olevansa lapsi ystävällinen mutta kun on omista lapsista kyse niin ei siltä tunnu.
rahallisesti pärjää hyvin jollei ole liian tuhlaileva ja osta kaikkea mitä näkee vaan ne mitä tarvitsee niin hyvin jää säästöönkin
kelalta saa äitiys/vanheimpainrahaa lapsilisät yksinhuoltaja korotuksineen ja elatus maksut ja asuntoon vielä asumistuet lapsen synnyttyä vielä nousevat.
kelalta kysymällä saat tarkempaa tietoa raha määristä.
yksin minäkin olen hyvin lasteni kanssa pärjännyt enkä vaihtais päivääkään pois enkä kadu sitä etten tehnyt aborttia miehen pyynnöstä vaan potkasin hänet pois siinäkään en menettänyt mitään.
10.06.2010 19:43
osta ormaali ruoka kaupasta NUTRILETT HUNGER CONTROL DIET DRINK korvaa yhden aterian ja juo n.2litraa energittomia vuomia vuorokaudessa sen lisäksi normaalin ruokailun yhteydessä.
itse en hana vettä pysty myöskään juomaan pelkästään, mutta kaupasta ostettavat hiilihapottomat lähdevedet ovat erittäin hyviä ja isompina purkkeina ostettuina halvempia myöskin.
toinen hyvä vaihtoehto on että ostaa sokerittomia mehuja kaupasta ja laittaa vaan väriksi hana veden lisäksi ni ovat hyviä eikä niin paljon kuin ohjeessa sanotaan harva pystyy niin makeana niitä juomaan.
esimerkkinä itsellä kotona parhaillaankin sokerintonta mehua ja hyvää lapsille myöskin sen takia eli FUN LIGHT MANSIKAN MAKUISENA erin makuisia oman maun mukaan ostaa kaupasta.
aliotin oman kuurin 2viikkoa takaperin ja vaatteen on alkanut nyt jo suurentua liikuntaa en ole lisänyt energiani kuluu kahden pienen lapsen kanssa riittävästi ja tuttavat ovat huomautaneet laihtumisestani ekan viikon jälkeenkin jo.
=)
19.05.2010 14:45
itselläni on raskausviikkoja jo 11+1 ja kova mieli ois ollu mennä jo ostelee vauvan vaatteita mut olen vielä pidättäytynyt ettei tulis ostettua vielä.
olen vasta muutamalle kertonut ja kieltänyt heitä kertomasta eteen päin raskaudestani. =)
14.02.2008 17:05
pituutta minulla on 176 ja painoa 106 et sinänsä yli painoa ei ole kauheesti aina vaan naristaan et pitäis painaa vaan 76 et ois sopiva heidän BMIINsä.
raskaus viikkoja on nyt 11+1 ja maanantaina ois aika veri ja niskaturvotusseulonnan aika ja sit tiistaina ois neuvola lääkärin aika.
14.02.2008 16:59
itselläni on tuo BMI 35 ja raskaus viikkoja on kertynyt jo 10+6 sokeri rasitukseen tulen joutumaan niin kuin muutkin.
meidän suku äidin puolelta on kaiki yli painoisia ja iso luisia isäni puolelta taas ala painoisia
harmittaa oikein tollainen BMI tarkkailu isäni on 183cm pitkä ja painaa enään sairauksiensa takia 45kg. ennemmin olen yli painoinen kuin pelkkää luuta ja nahkaa niin kuin isäni on enään ja ei jaksa tehdä mitään sen takia.
koko on tehty missi mittasille ei normaaleille ihmisille joilla on lihaakin luiden päällä eikä ekasta pienestä tuulen puuskasta kaadu nurin.
et turhaa narinaa jos BMI on korkeana jokanen kantaa omat läskinsä mitä on saanut aikaiseksi.
(suuttunut ainaiseen painon tarkkailuun lääkäreiltä ja muilta narisioilta)
12.02.2008 17:10
kiitos samoin sullekkin sinne!
mä soitin jo neuvola ajankin täänään ja sain ajaksi 24.1
03.01.2008 13:42
testiä vaan hakemaan niin sillä se selviää niin mullekkin kävi.
=)
03.01.2008 13:39
tein illalla raskaustestin ja kuinkas ollakkaan olen myöskin raskaana.
saan myös perua lähetteeni naistentautien osastolle ja soitella aamu päivästä että koskas saisi ne lääkäri ja neuvola ajan.
olen siis kerran saanut keskenmenon aiemmin ja nytten odottelen siis ensimmäistäni toivotaan ettei tulisi taas keskenmenoa sitä en jaksaisi uudestaan käydä läpi.
03.01.2008 00:35
tein äsken testin kun kaverilla oli kotona yksi käyttämätön testi ja testi näytti kahta viivaa oli se pitkä aika se 10min odottaa varmuutta.
=)
02.01.2008 22:33
pari viimeistä viikkoa olen paleltunut vähän väliä
että jätkä kaverilla on ollut tekemistä että on saanut minut pysynään lämpimänä.
testi on edelleenkin ostamatta pettymyksen pelon takia ainakin viikon verran.
onko teillä jotka olette raskaana tai ollut raskaana niin ollut vastaavia oireita?
vastauksia pyydän!
02.01.2008 17:09
onko toi leffa nyt tulossa elokuva teattereihin jo?
02.11.2007 10:50
lueppas ylempänä otsikko huom ni ehkä parkuminen lisä palkoista loppuu perk...
16.10.2007 13:48
jotku elää kuukaudessa 372euron tuloilla ja hyvin riittää että ei tarvitse nostella palkkoja yhtään tehyläisille rahani riittävä koko kuukauden vaikka maksan laskut ja kissoille ruuat ja hiekat niin vielä jää rahaa elämiseen kuukaudesa että ei tarvi olla hienon pieru että rahaa tarvitsisi olla miljoona kuukaudessa että riittäisi minimilläkin pärjää kun vain osaa.
16.10.2007 13:42
siivoojat ja keittiö työntekiät saavat paljon vähemmän palkkaa ja tekevät kaiken saman joka päivä uudestaan ja uudestaan ja mitään kunnioitusta ei anneta.
ymmärtäisin lakon oikein hyvin jos siivoojat ja keittiö työntekiät päättäisivät mennä lakkoon mistä silloin ruoka sairaaloissa ja kouluissa saataisiin ja jollei siivoojat telisi samaa työtä joka päivä niin kaikki hukkuisivat totaallisesti likaansa lakon aikana.
sairaan hoitajat saa jo muutenkin parempaa palkkaa ku normaali työntekiät että turha tehyläisten parkua enään yhtään lisää palkkaa se on pieni palkkaisia kohtaan todella väärin puolet tehyläisten palkoista pois jollei työn teko kiinnosta nykyisellä palkalla ni katsottais uudestaan et kelpaako nykyinen palkka 6kk uudestaan niiltä jotka ovat kirjoittaneet nimensä.
16.10.2007 13:38
toi tunus piisi meinaan olis just eikä melkein kohdalaan jos perustettais sellanen mustisten oma kerho jossa saa purkaa kaiken tuntemuksensa ja syynsä epäillä.
itsekkin mustiksena olisin yksi osakas heti ja toiveena olis toi piisi tunnariksi todella osuva.
itselläni on takana miesten puolelta pettämistä ja kiinni jäämisiä kestin erästä suhdetta 2v ja aina tulos oli sama kaveri porukka illan jäljiltä nyt onnekkaana pääsin siitä suhteesta pois ja edelleenkin kyseinen mies soittelee ja parkuu mun perään ettei tee enään mulle niin mut mun luottaminen meni samala miehiin.
nykyiselläni on kova työ ollut saada edes luottamustani hieman takaisin parhaillaankin hän on joka viikkoisella sukulais kierroksellaan ja soittelee ja kyselee mun vointia välillä vain mun mieliksi etten saisi mustasukkaisuus kohtausta niin herkästi aluksi se olikin hankalaa mut nyt jo asia alkaa sujumaan pikku hiljaa meillä.
kohta ollaan seurusteltu jo 8kk ja on niin hyviä kuin huonojakin hetkiä ollut.
25.08.2007 13:53
olin salossa ravintola paradais gardenissa ja esiintyjänä oli lauantaina 9.6 ressu redford ennen ja jälkeen esityksen juttelimme ja esityksen aikana otti kolme kertaan kädestäni kiinni ja sain eniten huomiota koko esityksen aikana muutenkin. =)
12.06.2007 13:18
luojalle kiitos että tämä helvetin joulu on ohitse. en saanut kuin pahan mielen taas kerran koko joulusta. ainut positiivinen asia oi että sain haukuttua koko suvun kun ovat niin uteliaita yksityis elämästäni ja sinkkuudestani. toivottavasti koko joulu poistettais kalenterista loppu vuosi tuhansiksi ni ei tarvis tavata enään sukulaisia koskaan.
06.01.2007 21:57
meillä oli sit melkein samanlainen joulu näköjään kummallakaan et ei ollu helppoa, mut yksi lohdutus kuitenkin on. ei ainakaan pahemmin voi enään mennä ku on tarpeeks persilleen koko joulu menny jo valmiiks.
kaiken kukkuraksi olen tyytyväinen et joulu on vain kerran vodessa eikä joka päivä niin se antaa positiivista ajattelua et jaksaa eteen päin ryömiä seuraavaan päivään ja siitä taas seuraavaan.
25.12.2006 22:42
"kaverit" vai näyttivät mitä ovat oikeasti ei se vituta nin paljoa kuin että tulee jouluna jätetyksi yli 3v suhteesta täysin odottamatta.
25.12.2006 02:37
eipä ole helppoa sullakkan jos ei mullakaan ole. vituttaa van mut kyl se siittä jossain vaiheessa ehkä siirtyy toiseen suuntaan. niin kun loppuu minun ja kyseisten "kavereidenkin" yhteyden pito jatkossa.
se on tuleva päätökseni joka pitää loppu elämäni.
25.12.2006 02:22
1 / 2