Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

0

Kommenttia

16

1. Tulipa hyvä mieli lukea noin fiksua kirjoitusta. Jotenkin tuntuu että teillä on hyvä ja onelllinen tulevaisuus edessä sekä taloudelle myös vankka pohja. Eihän se raha sitä onnea tuo, mutta ei myöskään sitä vie, kun sen on itse ansainnut.

Meillä on aina toimittu myös samoin, ostetaan se välttämätön, mutta tuotteen pitää kestää, laatu ratkaisee. Elämän tyytyväisyys löytyy muusta kuin turhasta roinasta, tai jatkuvasta elämyksien ja kokemuksien hakemisesta. Nauttia voi myös pienistä asioista, tässä ja nyt. Ja sinä sivussa varallisuutta on kertynyt merkittävästi, joka tuo
    riippumattomuuden ja turvan myös perheelle.

Itse olen seurannut sivusta mm. työkavereideni käyttäytymistä, kun ylimääräistä rahaa (esim bonareita) on tullut. Aina heillä on löytynyt jokin tärkeä hankinta, laskettelukamat uusiksi, uusi vene, vähän hienompi lomamatka jne. Ja vähän ajan kuluttua rutina, että tekeepä tiukkaa.

Ja kaiken kruununa tietenkin "siisti" auto, joka pitää päivittää vähintään kolmen vuoden välein. Kun itse ajelin vanhalla, sille jopa välillä naurettiin, mutta mitäpä minä siitä. Yksi kamveri sanoi suoraan, että vaikkei oikein ole varaa sellaiseen uuteen pirssiin, niin pitää silti vaihtaa, kun ei kehtaa ajella vanhemmalla.

Itse olen ne(kin) rahat vuosien varrella laittanut tuottamaan, niin nyt voin mukavasti nauttia niiden tuotosta. Todella mukavasti.

Jatkakaa samaan tahtiin, elämässä on niin paljon hienoja asioita joista nauttia, kun ei tarvitse turhia kuliseja ympärille. Ja mielenrauha talousasioissa on hyvä pohja ponnistaa.