Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
krista.lehtola
profiilit
krista.lehtola
krista.lehtola
Vapaa kuvaus
.. Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
8
Kommenttia
287
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
mitenkäs nämä kaksi asiaa toisiinsa liittyy.. Se että olen baaritiskin takana on vain väliaikainen työ kun taas ikuinen elämä on tarkoitettu kaikille jotka Jeesukseen uskovat.:)
08.02.2008 11:56
Olen aivan varma asiasta. ja nämä muut "jumalat" ovat ihmisten itse keksimiä mitä kukaan ei ole nähnyt tai kokenut millään lailla..Ja usein nämä ovat myös sellaisia mitä pitäisi miellyttää ja tehdä kaikenmaailman tekoja ollakseen heidän suosiossaa.
Koraanissakin puhutaan tien löytämisestä ja Raamatussa Jeesus sanoo: Minä olen tie totuus ja elämä.
Eli Jeesus on AINOA tie pelatukseen ei kukaan muu jumala sitä pysty antamaan.
Valitettavasti niin monet ovat löytäneet näitä ihmisten itse keksimiä jumlalia eikä todellista pelastusta.
08.02.2008 11:53
No en minä nyt mikään saatanan kätyri ole...Olen saanut puhua monien ihmisten kanssa pitkät keskustelut.(tosin siinä vaiheessa kun niitä pitäisi heittää pihalle)Olen jokaiselle heille puhunut siitä että on olemassa parempia vaihtoehtoja ongelmien ratkaisuun kun viina. Monet ymmärtävät kyllä sen mutta eivät uskalla hakea apua, koska luulevat että kukaan ei heistä välitä eikä ketään kiinnosta auttaa heidän kaltaisiaan ihmisiä.
08.02.2008 11:46
eikös se sitten ole ihan hyvä että joskus niitäkin asioita miettii..Ja sen ei tarvisi tuoda mieleen Helvettiin joutumista vaan sitä toivoa ja armoa mitä Jumala on meille kaikille suonut..Se voisi tuoda mieleen sen mahdollisuuden aloittaa elämä puhtaalta pöydältä ja toivon ikuisesta elämästä..
08.02.2008 03:41
ei ateistit ole mielenvikaisia jos sitä luulet..tutustuppa joihinkin ateisteihin niin huomaat sen..
He haluavat vaan hallita omaa elämäänsä ja sulkevat sen tiedon pois että se on mahdotonta..Kaikkeen ei itse pysty vaikka kuinka haluaisi..
Mutta toivon kuitenkin että jotkut näistäkin ihmisistä voisivat alkaa ajattelemaan aivoillaan vielä joskus..elämä paranee huomattavasti sen jälkeen..
08.02.2008 03:35
jaajaa..sellasta se on..kaikkia ei voi miellyttää ja se pitää oppia hyväksymään..
08.02.2008 03:31
Muista nyt kuitenkin että kyse ei siis ole uskosta vaan uskonnosta..Ja tämä uskonto eli islam on väärä uskonto..He palvovat epäjumalia ja epäjumalalien palvonta saa aikaan juuri tuota..
Niin surullista kun se onkin nämä ihmiset luulevat oikeasti tekevänsä oikein vaikka he tekevät paljon syntiä.
Sen tähden tarvitaankin paljon ihmisiä jotka ovat valmiita vaikka kuolemaan Jeesuksen tähden, jotta he saisivat kuulla siitä oikeasta pelastuksesta ja rakkaudesta.Ilman sitä tietoa nämä ihmiset eivät muutu parempaan suuntaan ja pahuus hallitsee heidän keskellään..
08.02.2008 03:28
Mitäs tuo uskontoon liittyy?? Vanhemmathan sen päättävät..Ei kukaan pakota kastamaan lapsia..Syytä vanhempisasi jos elämäsi tosiaan meni pilalle sen takia että sinut kastettiin pienenä lapsena..Herääs nyt ja lakkaa kitisemästä pikku asioista..Tähän aikaa aamusta ei viitti kaikille kauniisti ja kiertelevästi kirjotella..Vaikka usein niin teenkin..:)
08.02.2008 03:22
Ei minun elämäni ainakaan tylsää ole..ei se ole mitenkään sen kummempaa kun sinunkaan elämäsi..Se kato riippuu ihan ihmisestä mistä tykkää..
Uskovilla ihmisillä on päämääriä ja he tietävät että elämä jatkuu myös kuoleman jälkeen..
>>Raamattu rajoittaa RA-RA!> Uskovaiset ovat varmaan hakanneet Jeesuksen mössöksi, kun taivaaseen ovat ennen aikojaan joutuneet. Se olisi kyllä oikein Jeesusen kaltaiselle auttamattomalle hipille !
02.02.2008 19:01
>>Vau. No sehän selittääkin ihmeelliset meedion kykysi. Olet nähnyt "kaikenlaisia kirjoituksia". Näiden "kaikenlaisten kirjoitusten" ansioista tiedät tarkalleen mitä palstan ateistien elämään kuuluu, ja osaat näin tehdä yleistäviä kommentteja. Ok. Hämmästyttävää. Te hihhulit yllätätte kerta toisensa jälkeen. >Onko arvon pissaliisalle tullut mieleen, että kaikki ei laita päämääriään sinne kuolemaan saakka?
02.02.2008 18:52
ota kuitenkin huomioon että olen täällä palstalla jo jonkin aikaa pyörinyt ja nähnyt kaikenlaisia kirjoituksia...
Kerroppa sinun elämäsi päämäärästä??
kyllä sen voi melkein jo arvata onko teillä täällä mitään päämääriä vai ei..kunhan nyt vaan eletään ja sitten se joskus loppuu..aika hieno elämä joo..ja päämäärä on oikein hyvä..;D
Iällä ei oo mitää väliä..kuinkakohan monta kertaakin se täällä pitää sanoa..
>>Mut hei, jatka vaan niiden muodikkaasti pukeutuvien poikien ihailua ja aivot narikassa elämistä.
02.02.2008 00:24
ja miksi minun nukkumaan pitäisi mennä nukkumaan??Mulla alkaa työtkin vasta klo.11.00
ja enköhän osaa jo huolehtia siitä että koska menen nukkumaan..sen verran isotyttö jo olen..:)
Minun ei tarvitse pitää hauskaa itseni kanssa vaikka se sinusta olisikin kuinka mukavaa ja luonnollista..:) Mä saan kyllä ihan tarpeeksi ettei tarvi yksinään hauskaa pitää.. :D joillain vain taitaa asiat olla toisin?..:D:D
ei Jeesukseen uskominen olekkaan aina ihan luonnollista..:D Jeesus on Jumala..tarviiko sen siis olla luonnollista..??
01.02.2008 23:54
Ei kannata kaikkia ihmisiä uskoa..On olemassa myös ihmisiä ketkä haluavat harhauttaa muita..Kaikki ketkä väittävät itseään uskoviksi eivät välttämättä sitä ole.Varsinkin jos ovat väittäneet etteivät vammaset ja muuten poikkeavat pääse taivaaseen..voi voi kun ihmiset on tyhmiä ja itserakkaita paskoja...
Toi naispappeusjuttu on kyllä mulle ihan sama. Kirkko haluaa noudattaa raamatun sanaa mutta mutta.. no jaa..en kommentoi asiaan..:)
Kirkon tosiaan pitäisi Jumalan sanaa levittää mutta papiksikin pääsee kuka vaan haluaa..Halusin kuitenkin vain muistuttaa että kaikki ihmiset ketkä kirkkoon kuuluvat eivät ole uskossa ja vaikka ihmiset tuomitsevat niin Jumala ei. se on asia mikä on erittäin tärkeää muistaa aina.
01.02.2008 23:09
miksi pelkäät uskoon tulemista?
Helluntalaiseurakunnassa käynti voisi tehdä ihan hyvää sinullekkin.:) mene vaikka vain käymään jossain hellareiden tapahtumassa ja mieti sitten mitä haluat elämältäsi..haluatko olla samanlainen kun nämä palstalla pyörivät ateistit vailla päämäärää vai haluatko ottaa vastaan Jeesuksen Kristuksen pelastajanasi.
Sefanjan kirjassa luvussa 3 ja jakeessa 17sanotaan:
Herra, Jumalasi, on sinun kanssasi, Hän on voimallinen, Hän auttaa.Sinä olet hänen ilonsa, rakkaudessan hän tekee sinut uudeksi hän iloitsee, hän riemuitsee sinusta.
Vaikka kuinka kapinoit Jumalaa vastaan niin Hän rakastaa sinua silti! Hän odottaa että käännyt hänen puoleensa.. Se on jo hyvä merkki että sentään mietit näitä juttuja.. Pidä siitä pienestä uskosta kiinni mitä vastaan kapinoit kokoajan..
Siunausta sinulle.
01.02.2008 23:00
otit esille hyvän Raamatun jakeen mutta et tainnut ymmmärtää sitä..Et voi ottaa jaetta tuolla tavalla irti tekstistä selittämättä koko tilannetta..
jakeessa 12 sanotaan näin:
Totisesti, totisesti:joka uskoo minuun , on tekevä sellaisia tekoja kun minä teen ja vielä suurempiakin. Minä menen isän luo, ja mitä ikinä te pyydätte minun nimessäni sen minä teen , jotta Isän kirkkaus tulisi julki Pojassa..
Eli kuten huomaat sinun kirjoituksessa oli pätkä mikä ei ollut edes kokonainen lause. Olit "unohtanut" lauseen alun pois.
Luvussa 15 ja jakeessa 7 sanotaan että:
Jos te pysytte minussa ja minun sanani pysyvät teissä, voitte pyytää mitä ikinä haluatte ja te saatte sen.
Kyse siis on uskovista ihmisistä.
01.02.2008 21:46
Kirkko ei tarkoita Jumalaa..Muista se!! Jumalalle kelpaavat kaikki!! Kirkossa on töissä ihmisiä, jotka kaikki tekevät vääriä tekoja..en kuitenkaan usko että kukaan kieltäisi kirkkoon tulemasta..Kaikki sinne ovat tervetulleita..sukupuolseta riippumatta..
Miksi luulet niin että et olisi tervetullut kirkkoon??
01.02.2008 20:14
>>Mihin lääkäreitä enää tarvitaanakaan? Uskovaiset hus pois kuormittamasta julkista terveydenhuolta ja rukoilemaan, koska se auttaa.>tyhmä--->tyhmempi--->uskovainen
01.02.2008 20:03
no kehotan sua kattelee sitä TV7 tulevia ohjelmia..äsken tulleessa ohjelmassa näkyi rukouksen voimalla tapahtuneita parantumisia..Avaa silmät niin ehkä opit joskus näkemään..:)
01.02.2008 19:54
kun kerta olet huolissasi lapsistasi niin miksi et sitten ajattele heidän parastaan niinkuin minä tulen tekemään..Minun lapset saavat tulla tuntemaan Jeesuksen vapahtajana ja pelastajana.. Älä estä lapsiasi tuntemasta Jeesusta.
01.02.2008 19:45
>>Mikä kieltää sekaantumasta lapsiin? Mikä kieltää väkivallan, joka ei joha kuolemaan, eli vaikkapa kiduttamisen? Mikä kieltää toisen orjuuttamisen?
01.02.2008 19:41
5 / 15