Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
krista.lehtola
profiilit
krista.lehtola
krista.lehtola
Vapaa kuvaus
.. Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
8
Kommenttia
287
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Mutta me uskovaiset pystymme todistamaan että Jumala on olemassa. . Ihmisiä paranee sairauksista sen avulla että heidän puolestaan RUKOILLAAN. Ihmeitä tapahtuu Jumalan voimasta, miljoonat ihmiset tulevat uskoon ja te haluatte mieluummin sulkea silmänne todellisuudelta??? ei sitä kuitenkaan tyhmä tarvisi olla..:)
01.02.2008 19:35
Moikka1
Arvasin että tulee sanomista siitä mitä kirjoitin..:)
Nämä käskyt ovat:
1. Minä olen Herra, sinun Jumalasi. Sinulla ei saa olla muita jumalia.
2. Älä käytä väärin Herran, Jumalasi nimeä.
3. Pyhitä lepopäivä.
4. Kunnioita isääsi ja äitiäsi.
5. Älä tapa.
6. Älä tee aviorikosta.
7. Älä varasta.
8. Älä lausu väärää todistusta lähimmäisestäsi.
9. Älä tavoittele lähimmäisesi omaisuutta.
10. Älä tavoittele lähimmäisesi puolisoa, työntekijöitä, karjaa äläkä mitään, mikä hänelle kuuluu.
Lisäksi on: Rakasta Herraa, Jumalaasi, koko sydämestäsi, koko sielustasi ja mielestäsi ja lähimmäistäsi niin kuin itseäsi.
Me ihmiset emme pysty näitä käskyjä täydellisesti noudattamaan mikä muistuttaa meitä Jumalan armosta.
Uskova ihminen joka ei noudata käskyjä niin se ei tarkoita sitä että hän helvettiin joutuisi. Mutta toki on tarkoitus elää mahdollisimman Raamatun mukaisesti..Muista kuitenkin että teoilla ei taivaaseen päästä..ei sinne mitään pisteitä kerätä..Sinne pääsee kaikki jotka uskovat Jeesuksen sovitustyöhön ja myöntävät hänet herrakseen.
Toi maapallo nyt on mulle ihan sama koska en ole siihen perehtynyt enkä siis voi kommentoida asiaa..
29.01.2008 19:57
oon joskus miettiny ihan samaa ett mitäs niille käy..
Sitä varten onneksi lähetystyötä tehdään. Mutta uskoisin niin ettei heitä helvettiin heitetä sen tähden että heille ei ole annettu vaihtoehtoa..Kävihän Jeesus tuonelassa "juttelemassa" niille jotka olivat eläneet ennen Jeesuksen syntymää..
Mitä muslimeista? He ovat eksyneet väärälle tielle mutta nykyään monia muslimeita kääntyy kristityiksi. onneksi Jumala puhuttelee heitä vahvasti..:)
29.01.2008 19:42
onneks otan sut aika huumorilla..Oot aika läppä!!:D:D:D
Kerroppas nyt meille kaikille milläs perusteella Mäkkäri ruoka on saatanallista..;)
29.01.2008 15:42
>>Miksi juuri Raamattua lukemalla? Mikä tekee Raamatusta pätevän lähteen jumaluudesta? >Rukouksella ei ole osoitettua toimivuutta.
29.01.2008 15:35
ei tarvi arvella jos lukee Jumalan Pyhän Hengen voimalla Raamattua. Silloin tekstitkin aukeavat oikein..Mutta on toki niitäkin ihmisiä jokka tulkitsevat Raamatun tekstiä miten haluavat..Raamattua voi kuka tahansa lukea ja toiset oikein haluavat tulkita sitä väärin..Täälläkin pyörii sellaisia ihmisiä..
Mun mielestä toi naispappeusasia on ihan typerä juttu..Noudatetaan niitä käskyjä joilla on jotain merkitystä ihmisten pelastumisen kannalta. Tiedän että moni tulee tuomitsemaan ajatusmaailmani mutta minua se ei kiinnosta.. Jos seurakunnasta löytyy naisia joilla on puhujan lahjoja ja voima Jumalalta niin en näe mitään väärää kumpaa sukupuolta edustava ihminen siellä puhuu.
>>Raamatussa lukee myös, että lepakko on lintu ja maa on litteä. Uskotko sinä noihinkin?
29.01.2008 15:32
>>Mistä sinä mukamas tiedät mitä jumala ajattelee? Sinä olet vain ihminen enkä usko sinun tietävän jumalasta yhtään sen enempää kuin minäkään.>Kyse ei ole halusta, vaan kyvystä. Minä en voi uskoa helvetin olemassaoloon, koska minulla ei ole mitään syytä uskoa sen olemassaoloon. Yksinkertaista?
29.01.2008 11:14
"Käännös: Uskonnollinen johtaja haluaa enemmän käännynnäisiä ja seuraajia, joten minä idiootti seuraan ajattelemattani hänen tahtoa. Jos joku sanoo sitä jumalan tahdoksi, niin kai se sitä sitten on. Minähän olen vain tyhmä, syntinen ja saastainen pässi, jota voi vetää nuorassa ihan minne tahansa. "
en taida tarvita käännöksiä omille kirjoituksilleni.. Jumala haluaa että mahdollisimman moni voisi löytää pelastuksen. Sen takia me uskovaiset täällä palloilemme..:)
helvetti kuitenkaan ei ole keksitty juttu vaan aivan todellinen paikka..Ymmärrän kyllä että et halua siihen uskoa..Onhan se vaikea ajatella sinne joskus joutuvansa..
29.01.2008 10:57
Minulla ei ole lapsia..olen 17w ja opiskelut kesken..
Miksi et ymmärrä!! Tai sanotaan näin että sinä et haluakkaan ymmärtää vaan haluat pitää mielipiteestäsi kiinni..
Ei ole Jumalan vika jos joku Helvetissä on.. kaikilla on ollut mahdollisuus valita. toiset valitsevat jumalan ja toiset ei.. Mikä se sellanen juttu oikeen on että täällä voisi elää miten haluaa ja pilkata Jumalaa mutta sitten kun kuolee niin pitäisi päästä taivaaseen ja sillon kelpaisi Jumalan apu..Mieti nyt tätä asiaa oikein.
Tiedän että on vaikea ajatella perhettä ja ystäviä helvetissä.. mutta sinä et voi tietää heidän syvimpiä ajatuksia. Et voi tietää ovatko heidän välinsä Jumalaan kunnossa vai ei.
En kuitenkaan tajua että kun KAIKKI ovat saaneet evankeliumia kuulla ja tehneet päätöksensä sitten..kannattaa valita oikein. Se on ihan itsestään kiinni. Pitää seistä sanojensa takana loppuun asti.. vai mitä? Jos täällä sanot ettet halua Jumalaa uskoa niin oletan että et halua sitä myöskään kuoltuasi etkä sitten voi taivaaseen päästä..sama pätee kaikkia muita ihmisiä kohtaan.
Jos joku valitsee Saatanan hän myös seuraa Saatanaa sinne minne hän menee ja kuuluu.. Ja toisinpäin..Jos joku valitsee elämänsä tärkeimmäksi asiaksi Jumalan hän myös seuraa Jumalaa sinne missä hän on.
Ei pitäisi olla kauheen vaikea tajuta.
29.01.2008 10:49
No me nyt vaa tykätää teistä nii paljon ett sen takia täällä pyöritään..No ei vaa.
Meille jokaiselle on annettu tehtävä ja se on että pitää kertoa evankeliumia KAIKILLE ihmisille..:D
Ei se helvetti ole uskonnon keksimä juttu vaan vaan se on saatanaa varten..mutta sinne joutuvat myös ne jotka eivät Jumalaa rakasta ja halua hänen apuaan.. Se ettet usko ei vaikuta mitenkään Jumalan olemassa oloon..Hän on edelleen myös SINUN Jumalasi..Halusit tai et.
Ei kaikki usko samaan jumalaan..on olemassa paljon epäjumalia joita valitettavan monet palvoo..
29.01.2008 03:43
en otakkaan kaikkea mitä täällä kirjoitetaan kovinkaan vakavasti..:D
Juu kyllähän se vois sattuu aika paljon synnyttää 90kg painava tyyppi..:D
Mut kuten tiedät itsekkin kyse ei ole siitä..
kyse on siitä että me synnymme uudestaan sisältä..Jumala muutta meidän sisimpämme..tajusit kyllä idean joten ei tarvi ruveta pilkkuu nussimaan sitten..:D
29.01.2008 02:48
Kyllä minä tiedän että olen taivaaseen menossa kuoleman jälkeen.:) Ei sitä tietoa ja varmuutta mitenkään kunnolla kertoa koska sen ymmärtää vasta sitten kun on itse uskoon tullut ja antanut Jumalan muuttaa oman elämän..Mutta olen kyllä asiasta aivan varma vaikka sitä ei kukaan minulle pystykkään todistamaan..
En luule olevani suuri enkä viisaskaan.Olen 17vuotias, erittäin laiska opiskelemaan ja käymään koulua..sellasta se on..Mutta se ei tarkota sitä että olisin tyhmä tai jotain sellasta..
29.01.2008 02:43
en ole käynyt taivaassa enkä voi kertoa sitä millasta siellä on..
raamattu tosin kuvailee taivasta mutta en jaksa nyt raamatun kohtaa sinulle etsiä..
mutta uskon että tiedät nämä raamatun kohdat..tai ainakin olet joskus kuullut..
ei taivaassa syödä joten tuskimpa siellä lautaset putoilee..;)
Helvettiin joudutaan ihan omasta tahdosta. Sinä olet sen ratkaisun tehnyt ettet Jumalaa seuraa niin tiedät myös seuraukset..eihän silloin Jumalaa voi syyttää..tajuatkos.. Jumala antaa kyllä kaikille mahdollisuuden mutta sen voi käyttää väärin..ei sillon Jumalaa syytetä siitä että kuinka se on ihan perseestä ja epäreilu..
29.01.2008 02:08
eihän kukaan niin väitäkkään???
Udestisynteet pääsevät taivaaseen eli siis kaikki jotka oikeasti ovat uskossa..
28.01.2008 12:49
ei mun jumala ole mikään ronald..Miten syöminen mihkään saatananpalvontaan liittyy..herääs ny..
28.01.2008 11:35
ihan sama.. Mäkkäri on ihan yhtä hyvä paikka kun mikä tahansa muu pikaruokaravintola..Ei siihen mitään saatanallista liity..:D:D:D
En minä ainakaan ala voimaan pahoin käytyäni mäkkärissä enkä lihokkaan kun pidän siitä huolen..
28.01.2008 11:26
hehe..olipas hauska juttu..
Taivas on paikka missä kaikki asiat ovat hyvin. Siellä kaikki ovat yhtä suurta perhettä keskenään..
Mitäs täällä on uhkailtu jos saan kysyy??
28.01.2008 10:57
sinun ei tarvikkaan ymmärtää minun motiivejani olla kiitollinen jostain asiasta..:)
etkä edes ymmärtäisi jos alkaisin selittää..joillekkin kun pitää kirjoittaa monta samankaltaista viestiä ja ihan turhaa ajanhukkaa välillä...
Ole kiitollinen kenelle haluat.
28.01.2008 10:54
Kun sinä kuolet homma ei siihen jää...sitä kannattaa kyllä vakavasti miettiä..:)
28.01.2008 10:50
ei se kyllä ihan noin mene...Minä ainakin keskustelen niin kauan kun homma pysyy asiallisena..
28.01.2008 10:49
6 / 15