Vapaa kuvaus

.. Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

8

Kommenttia

287

1. Moikka!

Miksi alkaisin kiroo ja raivoo jos mua ärsyttää joku..sehän olis susta paljon kivempaa..mitä siitä kukaa hyötyy??

>>Olet yksi niistä traumoja kärsineistä, jotka ovat "löytäneet" turvakseen uskonnon kautta jumalan. Mietippä huviksesi missä, milloin, keneltä ja MIKSI kuulit jumaluskosta ensimmäisen kerran. Se selvittää jo aika paljon.
  2. Moikka!!

Kiitos sinulle minun profiilin arvostelusta..:) olenkin aina toivonut sitä..
    ensinnäkin tarjoilijan työ on rankkaa..usko tai älä..On totta että ruuan ja viinan kanssa työskentely ei ole mikään paras vaihtoehto mutta ihan ok. kuitenkin.

En oikeasti ole kovin pinnallinen..no kyllä minä omasta ulkonäöstäni huolen pidän ja se on minulle tärkeä asia mutta kuitenkin on minulla tärkeämpääkin mietittävää..
    Luulen että kaikki rakastavat herkkujen syömistä..siinä ei ole mitään epänormaalia, mutta jotkut käyttävät sitä vääriin tarkoituksiin..
    Uskon että Jumalan avulla kuitenkin voin siitä parantua. Jumala ei ehkä ota sitä minulta pois tosta noin mutta ainakin opin turvaamaan Jumalaan niin hyvinä kuin huonoina aikoina..Olen elämäni aikana oppinut että kaikella on aina jokin tarkoitus..Uskon että tälläkin koettelemuksella on minulle opetettavaa itsestäni ja muista ihmisistä.

Aivan oikein. Haluan työskennellä nuorten parissa jotka suoraan sanottuna elävät Helvetissä.. Uskon että tulen olemaan siihen työhön sopiva omien elämänkokemuksieni takia..On totta että on turha mennä ulkopuolisena auttamaan vaan pitää olla jonkinlainen tausta itselläänkin kyseisiin asioihin.. Ja sen tähden minä haluankin sitä työtä tehä..Työtä jolla todellakin on jotain merkitystä..toisin kun siinä että kaadellaan ihmisille viinaa ja otetaan rahat ja heitetään pihalle..
    Tässäkin asiassa kuitenkin luotan Jumalaan ja hänen johdatukseensa. Uskon että se mitä koin lapsuudessani on kääntynyt minulle "hyödyksi", koska osaan sen tähden toimia nuorten parissa joilla on ongelmia..Kyse on tässäkin työssä eksyneistä ihmisistä jotka kaipaavat rakkautta ja huolenpitoa..Sitä ei aina ihmisltä saa mutta Jumala on aina meidän kanssamme ja siihen saamme luottaa. Aamen