Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
lmm.savolainen
profiilit
lmm.savolainen
lmm.savolainen
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
0
Kommenttia
4
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ei eron syyt kuulu kenellekään muulle kuin asianomaisille itselleen. Ei niitä tarvitse selitellä kenellekään. Jos haluat jonkun läheisen kanssa POHTIA asioita, purkaa omia paineitasi, pyytää neuvoa, silloin voit kysyä ja kertoa niin paljon kuin katsot tarpeelliseksi saadaksesi vastauksia. Muuten riittää utelijoille vastaukseksi vaikka että no joo, tähän päädyttiin. - Kun minä itse erosin yli kolme vuosikymmentä sitten, kerroin vanhemmilleni vain että nyt tuli ero. Se siitä. Eron syitä pohdin sellaisten kanssa, jotka ymmärsivät. Jotka pystyivät auttamaan minua.
26.03.2007 12:11
Tuntuupa hyvältä että joku muukin on samaa mieltä: voiko olla tyhmempää ohjelmaa? Mitä järkeä on katsella toisten tanssimista? En ole kyllä katsonut kertaakaan, riittää mielikuvituskin kertomaan mitä se on.
04.03.2007 11:23
...että nainen voi alentua hellien, herkkien hetkien paljastamiseen. Ennen vanhaan miehet kehuskelivat ympäriinsä valloituksillaan, mutta naisilla oli sentään sen verran itsetuntoa, ettei rakkausasioita levitelty ympäri maailmaa. Tuolle SK :lle voi vain sanoa: HYI!
07.02.2007 11:18
Kyllä vaaka täytyy pitää kovalla alustalla. Lukema on riippuvainen siitä, miten paino osuu juuri oikeaan paikkaan, ja jos vaaka pääsee kallistumaan edes hiukankin, lukema on väärä. Mitä tulee siihen, että kolme viikkoa sitten oli paino 63 ja nyt 63,3 niin eihän sillä ole mitään merkitystä. Tuollainen 300 grammaa eroa tulee hyvin äkkiä riippuen siitä, miten kauan on ruokailusta ja toisaalta vessassa käynnistä. Nestettä on kehossa helposti tuon 300 gr liikaa - tai liian vähän. Eli kun panoa seuraa noin puolen kilon tarkkuudella, se on ihan tarpeeksi.
12.10.2006 09:09
1 / 1