Vapaa kuvaus

Aloituksia

12

Kommenttia

26

1. käynnistys/kalvojen puhkaisu

Huomenna aamulla mulla on aika synnärille viikkoja sitten tasan 42, jännittää!!! nyt olisi erittäin mukavaa lukea muitte
    Yleistä raskaudesta
    9
    6297
  2. varhaisultrassa ennen keskenmenoa?

heippa!!aluksi haluan sanoa, että olen pahoillani keskenmenojenne johdosta! :( Nyt mul on sellainen tilanne et olen käyn
    Keskenmeno
    4
    960
  3. pelottaa!

Kävin eilen yksityisellä, varhaisultrassa. menkkojen mukaa mul ois raskausviikkoja ollut 6 1 mutta ultran mukaan vast n.
    Yleistä raskaudesta
    4
    582
  4. kohdunsuu jo puolipehmeä ja pikkasen auki viikolla 26+6????

heippa! mulla oli tänään neuvolalääkäri ja nyt jäi kovasti mietityttämään kun mulla on nyt menossa 26 6 ni mulla on kohd
    Yleistä raskaudesta
    2
    539
  5. Iso vauva tulossa?

heippa! Olin tänään neuvolassa ja viikkoja on mulla nyt 33 0 ja sf-mitta oli 33, et se menee aika pal yläkantissa.. mull
    Yleistä raskaudesta
    5
    357
  6. runo/värssy

laittakaan ihania runoja/ värssyjä mitä voisi tekstata sitte läheisille lapsen syntymän jälkeen.. :) huomenna aamulla h-
    Yleistä raskaudesta
    2
    327
  7. sf mitasta

heippa! kysyisin teiltä muilta, että miten teillä menee sf mitta? mulla menee se yläkantissa ja lukisin mielelläni muide
    Raskaus
    10
    322
  8. GALLUP

heippa! nyt ihan mielenkiinnosta kysyisin kaikilta jo synnyttäneiltä, että kun odotit esikoista ni syntyikö hän paljonko
    Yleistä raskaudesta
    12
    305
  9. kohdunkaula

heippa! :) toista lasta oottelen ja nyt viikkoja 35 4 :)tänään oli lääkäri ja kysys onko supestellu ku kohdunkaulaa jälj
    Raskaus
    0
    281
  10. mitä mukaan synnärille?

Moikka! mitä kaikkea kannattaa ottaa mukaan kun on menossa synnärille?
    Yleistä raskaudesta
    1
    242
  11. yliaikaisuus

moikka! mulla on nyt menossa 41 3 eikä vielläkään mitään merkkejä et olis syntymäs, on tää niin pirun raskasta :S tänään
    Yleistä raskaudesta
    2
    174
  12. kohdunkaula

heippa! :) toista lasta oottelen ja nyt viikkoja 35 4 :)tänään oli lääkäri ja kysys onko supestellu ku kohdunkaulaa jälj
    Yleistä raskaudesta
    0
    165