Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

2

Kommenttia

33

1. Eipä taida tämä "nuori mies" tietää "vanhoista naisista mitään.... Olen kohta 60v. nainen.Miehiä riittää kyllä. Moni on sanonut et oho ompa tiukkaa tavaraa.. Katsos kun hoidan lantionpohjalihaksia.Olen mieleltäni ja kropaltani nuorekas. Onhan meitä jotka eivät odota kun hautapaikkaa. Minä en todellakaan. Nuorempi mies ollut aina minulla, myös naimisissa olin nuoremman kanssa.Osaan nauttia seksistä ja antaa myös toiselle nautintoa. MinyuuttiMikot ei kiinnosta.Pitkään pitää miehen jaksaa ja olla aina valmis kun partiopoika.Ja Pukeutuminen ja hygienia myös tärkeitä .Ja totta monella nuorellakaan miehellä ei enää pelitä..Kun on huonot elämäntavat ja sen johdosta verenpainetta...ym--Nautiskellaan kun vielä voidaan.. Jään nyt odottelemaan Pukkia :))))
  2. Minä tapasin miehen tansseissa,oli ulkomaalainen Suomessa töissä.
    Tosi hyvä tanssimaan, ei polttanut, ei juonut. Puoli vuotta minua saatteli autolla kotiin. Sitten vasta pyysin kotiini.Lapseni pitivät hänestä tosi paljon,yhteinen kieli oli englanti. 3 vuotta oltiin yhdessä, sitten häneltä loppuivat työt, tuskin enää tulee Suomeen.Sydän särkyi molemmilta.Sanon vaan, että aina kannattaa katsoa mitä elämä tarjoo, eikä kannata olla ennakkoluuloinen.
    Mies oli Espanjasta nam . Aina maksoi kaikki jos jonnekkin yhdessä mentiin. Kohtelias ja fiksu. En ole tollaiseen Suomalaiseen mieheen törmännyt, ikävä kyllä.