Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
hl1
profiilit
hl1
hl1
Vapaa kuvaus
Aloituksia
6
Kommenttia
30
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kyllä veroprosentin nousu lähti aivan epätaloudellisesta kuntalitoksesta...kun 2 konkurssikypsää kuntaa liitettiin Maskuun...
Sama kuin sekoittaisi likavettä puhtaaseen...
Sen nyt sanoo järkikin
12.11.2014 13:37
Ongelma on se että kirkko ei saisi vastata hautauspalveluista ja hautausmaista vaan ne pitäisi ulkoistaa yksityiselle ja ne jotka haluavat kuulua kirkkoon ja nauttia sen palveluista niin maksaisivat mitä kirkko pyytää.
10.01.2014 15:46
Nuolella on se merkitys tosiaan että ilmankierto menisi oikein päin suhteessa suodattimen suodatinpintaan tms. Kaikissa varaosasuodattimissa ei tätä nuolta kylläkään ole.
En ihan ymmärrä mitä tarkoitat asennolla mutta nuoli jää eteen ja osoittaa alas joten se "määrää" asennon.
Mutta itse olen vaihtanut pari kertaa vuodessa syksyllä ja keväällä. Paras suodin on ollut Motonetistä ostettu ei pahvinen vaan sellainen harsomainen/lasikuitumainen suodin (mikähän lie oikea termi). Se tuntui suodattavan parhaiten.
19.08.2010 08:56
Moi, M6 polttoaine suodin on tankin "sisällä" polttoainepumpun kanssa yhdessä. Sitä ei tarvitse koskaan vaihtaa ellei pumppu lakkaa toimimasta.
Nykyään bensa on niin puhdasta että dont worry.
19.08.2010 08:47
Suomi on tässäkin asiassa niin "takapajula" että joku väkisinhiihto on kovaa huutoa. Ja osoituksena siitä on että esim kouru hopeaa ei edes kunnolla mainita koska ei tullut "oikeassa" hiihtolajissa.
Muumimammakin meni kisoja katsomaan ja sanoi ettei hiihtäjiä saa arvostella kun he KESKITTYVÄT johonkin yhteen hiihtoon kuten Kuitunen...toivoisin että sekin menisi pieleen ettei taas päästä revittelemään otsikoita kuinka joku entinen dopattu voitti jotain mitätöntä...
Miesten 15 x 15 äijät jaksoi hiihtää jumankauta !!!! 5 km ennenkuin tuli paskat housuun...
Ja puhutaan ammattilaisista...ihan kuin joku meistä menisi töihin ja jaksasi olla 1h 8h sijasta...
24.02.2010 12:20
eroja tai minulla erikoismalli koska ihan ok toistaa MP3 kipaleet. Ehkä siinä on jokin lisäasetus. Mutta todellakin toimii. Kokeilin juuri äsken.
11.06.2009 12:54
todella hyvin, ainakin Etelä-Suomessa ja ilmastointi pitää ikkunat kirkkaana.
11.06.2009 08:25
itselläni sama auto ja todellakin toistaa MP3 formaatit!!
11.06.2009 08:22
en tiedä mitä A15 tarkoittaa mutta luultavasti vaan malli/tyyppi.
Sisältää vakiona, Bosen, 6 kaiutinta + subwooferin. Toistaa kaikki nykyiset musiikkiformaatit esim mp3.
10.06.2009 09:46
Ihan turha puhua etteikö olisi ripeyttä tarpeeksi SDuomen oloihin, aikalailla saat hakea samasta hintaluokasta ripeämpäää, Vw TS mallit nyt on sitten eri autoja jos vertaa vm 2003.
Itsellä ei ainakaan mitään ongelmaa ole ollut ei ruosteen kuin muunkaan suhteen, bensaa saa kulumaan jos jättää jatkuvasti vanaa asvaltille:-)
Mutta voimaa riittää ja vääntöä esim 3 liikkeelle ihan kevyesti.
Vaihtotarve on maanteillä olemaon isollakin kuormalla.
Honda on sisältä pienempi, jotenkin kapeampi kun olen kaverin autoa ajanut.
26.05.2009 12:09
Totta, ei hihnanvaihtoa.
Minulla on ajettu 100tkm, ajanut autolla 80tkm. Ei mitään vikaa, mitään ei ole vaihdettu vielä, ei edes pakoputkea ei jarrupaloja (ei varmaan jarrutettu).
Ai niin, parkkivalo edestä paloi keväällä.
Olen ajatellut että tulpat pitäisi vaihtaa mutta niilläkin kuulemma ajaa 120tkm min.
Tietty öljyt ja suodattimet vaihdettu.
Sekalaista ajoa niin 8 - 8,5 l /100km
Ainoa mikä kannattaa tsekata on josko lokarit tai oven alareunat ruosteessa.
Kuulemma tyyppivika, itsellä ei ongelmaa ole ilmennyt.
25.05.2009 13:38
kerran samanlaista, aivan kuin olisi hihna ottanut kiinni johonkin. Ttkin ja ihmettelin kunnes vika katosi???? joten aika mystillinen "tyyppivika"
Epäilen että liittyy jotenkin johokin säätöhommaan, oisko ilmastointilaite tms??
Mutta muuten ei ongelmia ja 100tkm täynnä, tulpat pitäis vaihtaa:-)
20.05.2009 14:56
ruostetta ei ovissa ei kaarissa ei luukuissa...
ihme juttu?
04.03.2009 10:07
minun M6 vm 2003 ei ruostetta ole, ei ovissa, ei kaarissa, mutta ehkä GT on eri prosessi.
04.03.2009 10:02
katso tilastoista kuinka paljon Avensis malleja myydään ns karvalakki malleina, 1.6 jne
eli suuret massat ostaa Avea
03.03.2009 15:15
itselläni 100tkm ajettu 2003 malli ja kaikki ovet, lokasuojat ja pohja ruosteettomia.
03.03.2009 15:15
Xenon ei heikentyessään "räpsähtele" vaan himmenee koska on kaasunpurkauslamppu.
Kyllä veikkaisin aiemi mainittua säätösysteemivikaa joka näkyy räpsähtelynä
Xenonien pitäisi toimia vuosia ja yli 100tkm, tai riippuu miten kovin ajaa, siis kesto tunneissa:-)
03.03.2009 15:12
ajettu 100tkm ja ovet, lokasuojat + alusta ruosteettomia.
Eli erissä tai sitten auton hoidossa eroja?
26.02.2009 15:50
on järkevin moottori eikä syö sen enempää öljyä ja on yhtä taloudellinen kuin 2.0, erilailla vaan voimareserviä, ohitukset lähtee kuin tykinsuusta.
Ja varusteet ja jousitus on eri samoin alustaa parannettu.
17.02.2009 15:38
että kone vaan paranee km myötä, ja istuu tiessä kuin tauti, ainakin aero varusteilla ja kun rengaskokoa vähän kesärenkaisiin muuttaa niin ajo-ominaisuudet parantuu.
Öljyn olen vaihtanut 20tkm välein ja välissä joutunut hieman lisäämään. Kerran kokeilin ajaa 20tkm ilman lisäystä ja alarajalle putoaa mutta ei paljon syö 2 dl. Kuluu siksi koska kone kiertää aikalailla.
Mutta on ihan eriplaneetalta luin 2.0 tai 1.8
Suosittelen, keskikulutuskin on vaan 7,5 -8.5 koska koneessa tosi hyvä vääntö, kolmosella lähtee tasaisella liikkeelle.
2:lla kulkee kierroslukujen rajoissa keveysti 120
17.02.2009 15:37
1 / 2