Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
aniss
profiilit
aniss
aniss
Vapaa kuvaus
Aloituksia
33
Kommenttia
1853
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Mut vielä on kesää jäljellä.
Tuossa paikassa en ole hetkeen käynytkään. Täytys käydä katsastamassa paikka.
22.06.2008 22:35
Vaikka Juhannus on jo mennyt niin vinkki ensi vuodeksi :). No ei nyt sentään, ei ehkä kuitenkaan kannata kokeilla.
Juhannustaikaa: tee vaihteeksi makkaranuotio mökin lattialle ja kas, näet aamuyöstä monta komeaa palomiestä pihallasi letkut ojossa!
:)))
22.06.2008 22:25
ole unohtanut :).
Minä olen vähän toisella silmällä seurannut jalkapalloa jos kohdalle sattuu. Lätkä on vauhdikkaampaa, se on totta.
Jaa, vai formulafani oot. Olen minäkin vähän. Kannustan Heikki Kovalaista.
22.06.2008 22:19
Tunsin pehmeän kosketuksen poskellani, sinäkö se olit. Saisinko toiselle poskelle myös :).
Kivaa ja rentouttavaa kesää sinulle myös. Oletko seurannut jalkapalloa?
22.06.2008 21:44
on mirreille tullu että sisukset pitää ruohomössöllä putsata. Entäs jos on ihan kokonaan sisäkissa mitähän se tuumais jos ruokakippoon silputaankin kasa tuoretta heinää. Mitä luulet maistuiskohan se mirrille?
22.06.2008 21:38
on tullu hämmennettyä oikein kunnolla. Nykyään vähemmän. Hämmennyn kun huomaan että vastapuoli hämmentyy jostain minun heittämästä lohkaisusta vaikka olen tarkoittanut sen tilannekomiikaksi.
21.06.2008 23:32
Vai olet sinä LoMilla :). Hyvää, rentouttavaa ja aurinkoista lomanaikaa sinulle.
Mun lomat on pidetty. Olin ajoissa liikkeellä. Hyvät lomailmat sattui, just sopivia mulle.
21.06.2008 23:26
oli mun juhannuksen vietto. Tytär jätti koiransa mun hoitoon ja häippäs kavereiden kanssa mökkijuhannusta viettämään.
Hyvin meni meidän juhannus kahestaan. Mitä nyt välillä juoksin koirulin perässä kun se innostui syömään ruohoa jonka se sitten puklas ulos.
Grillipihveillä ja wokkivihanneksilla herkuttelin pari päivää. Tais siinä yks viinipullokin huveta :).
21.06.2008 23:15
tässä mennään nyt pää kolmantena jalkana. Loppuselvitystä tehdään entiseen elämään. Lomakin loppuu ihan just, kesken kaiken. Pari päivää vielä. Sitten on mun kesäloma pidetty.
Jokos sielläpäin eurooppaa on kesä?
Yks juttu vielä Jermuxi, vieläkö edelleen karsastat flirttiä ;)?
11.06.2008 23:33
aina suojata auringossa. Sitten niitä kirvelee ja nipistelee ja ne kuivuu. Ei auta vaikka huulirasvaa lisää vähän väliä.
Solariumissa en ole koskaan käynyt. Sitäpaitsi olen ahtaanpaikankammoinen enkä voisi koskaan sinne mennäkään.
08.06.2008 19:19
Tällä en tarkoita halveerata miehiä, tämä on vaan muuten niin hauska :).
"Miehen aivoihin oli eksynyt yks aivosolu. Siellä se pimeessä ihmetteli ja kierteli...sitten sinne, ihme ja kumma, tuli toinenkin ja sanoi.. - Heeeii, mitä sä täällä yksinäs hiippailet? Tuu tonne alas, siellä me muutkin ollaan."
Blondivitsit naurattaa aina. Ps. olen blondi :).
"Blondi oli antiikkikaupassa ja tiputti maljakon. Myyjä ryntäsi paikalle.
-Hyvä luoja. Tuo maljakko oli 150 vuotta vanha.
-Luojan kiitos, blondi vastasi. - Minä jo pelästyin että se on aivan uusi.
Blondi ajeli polkupyörällä syyspimeällä ilman valoja kun poliisi pysäytti hänet.
-Teillä ei ole pyörässä valoja, poliisi sanoi.
-Tiedän, blondi vastasi.
-Mutta siinä tapauksessa teidän täytyy taluttaa pyörää, poliisi neuvoi.
-Olen kyllä kokeillut sitäkin, mutta ei se mitään auta
Miksi blondit tykkäävät lumilautailusta??
-He saavat ylösnoustessaan kapulan haarojen väliin."
08.06.2008 19:13
perjantaina Helsingissä Töölönlahden rantaa jossa sireenit kukki täydessä kukassa ja tuoksu oli huumaavaa. Tuli taas lapsuus mieleen ja sireenin kukat ja tuoksut. Välillä jotkut tuoksut tuo haikeutta menneisiin aikoihin.
08.06.2008 18:59
Eniro siirtää puolen-vuoden vanhat viestit arkistoon josta ne löytyy laajalla haulla. Valitse sieltä aikaväli ja mistä keskustelusta haluat viestit lukea esim. haet viestit ainoastaan keskusteluista Lifestyle.
40+ palstalta aikasemmat kuin 12/2007 on siirtyneet "arkistoon". Käyn muillakin palstoilla joista löytyy kirjoitukset muutaman kuukauden verran taaksepäin. Loput löytyy hakutoiminnolla.
08.06.2008 18:54
herkullisempaa marjaa kuin metsämansikka. Jos niitä eteen sattui heinänkorsi oli oiva apu mihin niitä kerättiin. Kyllä me maalla asuneet penskat saatiin tosiaan oikein kunnon vitamiinipläjäykset kun syötiin marjat suoraan luonnosta. Suolaheinäkin on tuttua.
08.06.2008 18:47
eipä ole ikinä tullut mieleen kasvattaa niitä lavassa. Kiitos vinkistä jos joskus sellaseen olis mahdollisuus. Onnistuiskohan niitä siirtää tien pientareilta kasvimaan reunalle. Tien varsilta mansikoita ei kuitenkaan voi syödä.
08.06.2008 18:29
söin lapsena niitä karvaisia karviaisia. Onkohan nykyään sellasia lajikkeita enää olemassakaan?
08.06.2008 10:23
sinäkin siellä heinäkasojen päällä :)? Minä pompin ja heittelin kuperkeikkaa kasoissa vaikka kuinka pisteli ja kutitti.
08.06.2008 10:20
en ostanut pösöä. Olen kuullut varoituksia paljonkin ranskalaisista autoista. Ostin Toyotan. Vanha autovanhuksenikin oli tojota. On vaan niin hyviä kokemuksia siitä merkistä että ostin samaa lajia. Ajelen tällä taas seuraavat parikymmentä vuotta - jos kestää samalla tavalla kuin entinen :).
08.06.2008 10:14
lentäen tuulispäänä tilanteesta toiseen. Autokauppakin tuli ilman harkintaa pikakiireessä tehtyä kun loma meinaa loppua kesken.
Onpa vaan hienoa kun päivät on pitkiä ja valoisia.
08.06.2008 10:08
Paljon kirjoitetaan UV-säteilyn vaaroista otsonikerroksen ohenemisen vuoksi. Itse olen palanut lapsena monesti ja saanut "auringonpistoksia" joka nosti kovan kuumeen ja aiheutti pahoinvointia ja muutenkin heikkoa ja huonoa oloa. Olen aina ollut herkkä auringolle. Aikuisena olen vältellyt auringossa oleskelua. Jokunen uurre tuppaa ilmestymään vaikka niitä vastaan kuinka taistelee ryppyvoitein ja suojelee auringolta.
Lueskelin minäkin auringon haitoista. Tässä jotain Työterveyslaitokselta poimittua:
"Akuutit haitat
Lähes jokaisen kokema UV-säteilyn haittavaikutus on auringonsäteilyn aiheuttama ihon punoitus eli eryteema, joka ilmaantuu muutaman tunnin kuluessa altistumisesta. Jos iho "palaa" pahasti, esiintyy myös ihon turvotusta, rakkuloita sekä kipua. Ihmiset voidaan jakaa ihon palamis- ja ruskettumisherkkyyden perusteella neljään eri ihotyyppiin. Herkimpään ihotyyppiin I kuuluvat punatukkaiset, pisamaiset henkilöt, jotka eivät rusketu vaan palavat herkästi. Suurin osa suomalaisista kuuluu ihotyyppeihin II ja III, jotka ruskettuvat mutta myös palavat auringossa kohtuullisen herkästi.
Silmään kohdistuva voimakas auringon UV-säteily aiheuttaa akuutin sarveiskalvon tulehduksen eli lumisokeuden, joka ilmenee voimakkaana kipuna ja vieraan esineen tunteena silmässä. Oireet ilmaantuvat yleensä muutaman tunnin kuluttua altistumisesta ja häviävät parin päivän kuluttua sarveiskalvon epiteelisolujen uusiuduttua.
Krooniset haitat
Jatkuva ihon altistuminen auringon UV-säteilylle aiheuttaa sidekudosvaurioita, jotka ilmenevät ihon paksuuntumisena, uurteina sekä kimmoisuuden vähenemisenä, joiden vuoksi iho näyttää ikäistään vanhemmalta. Pitkäaikaisen tai usein toistuvan liiallisen UV-säteilyn merkittävin terveyshaitta on kuitenkin ihosyöpä, joka on viime vuosikymmenten aikana rajusti yleistynyt valkoihoisen väestön keskuudessa. Lisääntynyt vapaa-aika, etelänmatkailu ja solariumin käyttö lisäävät elämän aikana kertyvää UV-altistumista, joka on ihosyövän tärkein aiheuttaja."
08.06.2008 10:03
15 / 93