Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
aniss
profiilit
aniss
aniss
Vapaa kuvaus
Aloituksia
33
Kommenttia
1853
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
juhli Vappuna enkä juhli Uutta Vuottakaan enkä ole juhlinut juhannuksenakaan vuosikausiin. Noita ylimääräisiä vapaita en tuhlaa juhlimiseen.
Juhlin sitten muina aikoina.
Hmm... mitäs silloin helatorstaina juhlit? Jotain erityistä, vai :)?
30.04.2008 23:47
olin nuorena sellasessa pikku tehtaassa jossa leikkasin lasikuitua muotin mukaan. Muistan miten kädet hiertyi saksien hankauksesta.
Lapsiakin on tullu hoideltua.
Yhden kesän olin erään hotellin henkilökuntaravintolassa ruuan jakana ja tiskasin astioita.
Kauan kauan sitten olin hetken yhdessä yrityksessä tekemässä toimistotöitä ja hoitelin samalla puhelinvaihdetta.
Tässä näitä muutamia :).
30.04.2008 23:41
pollokin Vapun töissä. Toivottavasti teillä on sitten korvausvapaata jotka töissä puurratte.
Käväisin pitkästä aikaa sähköpostissa. Siellä oli viesti että ylläpito tyhjentää lähetetyt viestit 5.5. Täytyy mennä opiskelemaan miten ne sais pelastettua. *Huoh...minä tekniikkatumpelo*
30.04.2008 23:09
Konsertti joka jäänyt eniten mieleen: Omara Portuondon lisäksi tietysti iki-ihanan latinohurmurin Ricky Martinin konsertti Hartwall Areenalla.
Nimimerkit "lyhkäsesti" ja "sitten kysymyksiin" - teille myös kiitokset vastauksistanne.
30.04.2008 17:46
No mihinkäs se Adoniksen sivu on kadonnut.
Älä huoli kyllä se vielä löytyy :).
Hauskaa Vappua sinne jonnekin.
30.04.2008 17:40
Tällä hetkellä olen sellaisessa vappuasussa että hoh sentään :). Alan imuroimaan ja tekemään viikkosiivousta. Sisällä on taas vaan niin hellettä. Kuumat paikat tässä tulee imurin varressa. Otanko janoon simaa vai olutta...
30.04.2008 17:38
on kyllä pensaita mutta olen tullut ja mennyt kadun puolelta niin ei ole tullut seurattua miten silmut siellä pensaissa aukeaa.
Jaa pussikeitto.. eipäs tullut mieleen :). Niitähän varmaan vois terästää jollain...
27.04.2008 23:32
kun Kanki ja Sutu jättivät tanssiparketin. Näin sen piti mennäkin. Kolme parasta on loppukilpailussa. Paitsi Vappu puuttuu.
On vaan ollut niin hupihauskaa seurata Antti Kaikkosen tanssiuraa :).
27.04.2008 23:27
Poikani sai juomia kavereiltaan.
Hän harrasti joukkue-urheilua ja uskomatonta mutta totta huoltojoukot ja joukkueen johtaja hankki heille juomia aina kauden päättäjäisiin.
Eihän siinä auttanut kuin vanhempien pitää pojalleen asiallinen tietoisku alkoholin vaikutuksista. Tiettyyn rajaan se sallittiin. Tehtiin se selväksi että aina on puhuttava rehellisesti ja kotiin on tultava. Ja jos on ongelmia aina pitää soittaa. Sitä ei saa pelätä minkälainen vastaanotto kotona seuraa.
Kerran kuussa kännejä ei voinut ottaa koska pelireissut oli usein viikonloppuisin.
Kohtalaisen hyvin kaikki kuitenkin on mennyt. Nythän hän on jo aikuinen iso poika :). Ensimmäisen kokeilukerran aikana kylläkin oli ongelmia.
27.04.2008 23:20
On jäänyt näkemättä miten luonto on herännyt kevääseen. Asun betonilähiössä enkä ole pariin viikkoon ehtinyt lenkille. Tänään oli pakko mennä katsomaan miltä luonto näyttää. Hämmästyin miten silmut oli jo pensaissa auenneet. Koivujen silmutkin puhkeaa varmaan Vapun tienoilla. Sitä sadetta luonto kyllä kaipaa.
Mun pitäis etsiä jotain helppoja keitto-ohjeita. Pitääkin iskeä googlen kimppuun seuraavaksi.
27.04.2008 22:56
ei se lottovoitto omalle kohdalle osunut. Yksin juhlimisessa on se hyvä puoli kun juhlat alkaa pitkästyttää saa mennä ihan vapaasti nukkumaan. Seurassa sitä ei niin vaan voi tehdä.
Vappuaaton juhlat jätän väliin. Teen töiden jälkeen sitä kevätsiivousta.
Olipa muuten tänään Marian ja Mikon tangoesitys upea. Se Argentiinalaisen Astor Piazzollan "Libertango" - joka oli heidän kappalevalintansa - on oma suosikkitangoni. Kun sen kuulen väristykset kulkee ympäri kehoa. Arkunkantaja tietää myös hyvin tuon tangon.
27.04.2008 22:46
haistan ilmassa liikehdintää.
Millasia ajatuksia vinttikomerossa tällähetkellä :)?
Onko teilläpäin kevät jo pitkällä?
Pilkistääkö maasta jo taimet esiin?
25.04.2008 23:44
Hiljaista on.
En ole aloittanut kevätsiivousta. Aurinko on armoton. Patistaa siivoushommiin ja ikkunanpesuun. Ei vaan nyt oikein nappaa.
Mulla on yhden hengen juhlat. Juhlin etukäteen huomista lottovoittoani. skool typyx :).
25.04.2008 23:23
ja tietysti romanttinen ilta palstasulhoni kanssa uudenvuodenyönä. Nimittäin ne tanssiaiset :)).
25.04.2008 23:15
Kiitos teille vastanneille. Mukava oli lukea kommenttejanne :).
Minäkin yritän jotain... lyhyesti ;).
"Kanki-Kaikkonen" vai Nicke Lignell: Kanki, näin hauskaa mulla ei aikaisempina vuosina ole ollut kun ohjelmaa olen katsonut.
Tuuli Matinsalo vai Maria Lund: Tuuli
Viimeisin syöty ruoka: päivällä broilerinpaloja pippurikastikkeessa. Illalla omena ja täytekeksi.
Viimeisin puhelu: no hän ;)
Viimeisin ärsytys: töissä hirveä älämölö kahvihuoneessa
Viimeisin juotu juoma: tyhjä valkoviinilasi just edessäni
Viimeisin nalkutus: ystävättärelle - hyi, haiset niin tupakansavulle.
Riisi vai pasta: riisi
Pizza vai a'la carte annos: a la carte
Viimeisin vierailtu nettisivu ennen tätä sivua: verkkopankki
Haluan: vaikka mitä
Minulla on: mukava työ vaikkakin kiireinen. Kivat työkaverit
Toivon: lapsille terveyttä ja onnea
Vihaan: viime sunnuntaina tullut Ykkösdokumentti aiheutti hirvittäviä vihan tunteita ohjelman aiheeseen liittyviä tekijöitä kohtaan. Voin pahoin vieläkin kun ajattelen
Pelkään: korkeita paikkoja
Rakastan: juu
Hämmennyn: epäystävällisyydestä
Minun pitäisi: hoitaa monia asioita
Mieluisin päiväsi: perjantai, viikonloppu edessä
Mieluisin lomakuukausi: elokuu
Lempikappaleesi: Rakkaus on lumivalkoinen. Balladi elokuvasta Klaani.
Vuodenaika: talvi, kevät
Juoma: valkoviini
Ikävöinyt jotakuta: kaiken aikaa
Riidellyt: 27.12.07 exän kanssa
Oletko terveysintoilija: kyllä ja en
Olohuone vai keittiö: olohuone
Luottokortti vai käteinen: luottokortti
Konsertti joka jäänyt eniten mieleen: Omara Portuondo ja 18- henkinen kuubalainen orkesteri Finlandia talolla
25.04.2008 23:11
arkiromantiikkaa on olemassa. Vaikkapa just sitä aamupalan valmistelua yhdessä väillä toisiaan hipaisten. Tai sängyssä aamusuukko niskaan ja kuiskaus "huomenta päivänpaiste, aamupala on valmiina".
Arkiromantiikka on sitä toisen huomioimista, kosketuksia ja suukkoja arjen keskellä. Usein ne vaan tuppaa kiireiden ja arkirutiinien keskellä unohtumaan puolin ja toisin.
Hyvin sanoit että sellaiset ihmiset jotka ovat vastaanottavaisempia, saavat romantiikasta enemmän irti ja näkevätkin sitä ihan pienissä asioissa helpommin. Minä olen just sellainen :).
22.04.2008 16:04
Oikein hyvää ja turvallista matkaa sinne jonnekin.
19.04.2008 22:24
olennainen, lyhyesti ja ytimekkäästi.
Erittäin hyvin sanottu "romantiikkaa on aina siellä missä ihminen kokee haltioitumisen tunteen". Minä olen kokenut useinkin tuon tunteen. Toivottavasti kaikki sen ovat saaneet tai saavat joskus kokea.
19.04.2008 22:21
Arjesta on hyvä osata irtautua. Ilman romanttisia hetkiä parisuhde voi olla harmaata puurtamista. Noita hetkiä varten ei aina tarvitse nähdä paljon vaivaa. Parempi niin oliskin, ettei tulisi liian suuria odotuksia.
Minä nyt romantiikan nälkäisenä kaappaan romanttiset hetket mistä vaan. Ja niitä on paljon. Tässä vain muutamia mainitakseni:
Yhdessä puuhasteltu aamupala.
Tv:n katselu kylki kyljessä samalla jalkapohjaa hieroen.
Saunan lauteilla loikoilu hänen päänsä sylissäni. Katsomme toisiamme silmiin. Käsi nousee koskettamaan kasvojani. Mikä uskomaton lämmin tunne kulkee tuona hetkenä sisimmässäni.
Retket luontoon järven rannalle eväsrepun ja viinipullon kanssa ovat kesän kohokohtia.
Onpa niitä romanttisia hetkiä koettu vesisateessa ja talvipakkasellakin.
Leppoisassa kesätuulessa kaksipyöräisellä ajelu. Painautuneena toista vasten ja kädet kiedottuna vyötärölle. Kun tie on suora hänen toinen kätensä ottaa kiinni kädestäni. Sykähdyttävä tunne.
Kylpy tuikkujen valossa kuohuviinä siemaillen hellivää musiikkia kuunnellen on edelleen kokematta. Tämän kun vielä saisi kokea.
Myöskin romanttiset hetket lapin maisemissa on vielä kokematta.
Ah kyllä romantiikka on ihanaa. Onneksi miehetkin siitä tykkäävät :).
19.04.2008 22:13
Palaan asiaan myöhemmin. Nyt vähän kiirusta.
19.04.2008 11:09
17 / 93