Vapaa kuvaus

Aloituksia

33

Kommenttia

1853

1. olin nuorena sellasessa pikku tehtaassa jossa leikkasin lasikuitua muotin mukaan. Muistan miten kädet hiertyi saksien hankauksesta.

Lapsiakin on tullu hoideltua.

Yhden kesän olin erään hotellin henkilökuntaravintolassa ruuan jakana ja tiskasin astioita.

Kauan kauan sitten olin hetken yhdessä yrityksessä tekemässä toimistotöitä ja hoitelin samalla puhelinvaihdetta.

Tässä näitä muutamia :).
  2. Kiitos teille vastanneille. Mukava oli lukea kommenttejanne :).
    Minäkin yritän jotain... lyhyesti ;).

"Kanki-Kaikkonen" vai Nicke Lignell: Kanki, näin hauskaa mulla ei aikaisempina vuosina ole ollut kun ohjelmaa olen katsonut.

Tuuli Matinsalo vai Maria Lund: Tuuli

Viimeisin syöty ruoka: päivällä broilerinpaloja pippurikastikkeessa. Illalla omena ja täytekeksi.

Viimeisin puhelu: no hän ;)

Viimeisin ärsytys: töissä hirveä älämölö kahvihuoneessa

Viimeisin juotu juoma: tyhjä valkoviinilasi just edessäni

Viimeisin nalkutus: ystävättärelle - hyi, haiset niin tupakansavulle.

Riisi vai pasta: riisi

Pizza vai a'la carte annos: a la carte

Viimeisin vierailtu nettisivu ennen tätä sivua: verkkopankki

Haluan: vaikka mitä

Minulla on: mukava työ vaikkakin kiireinen. Kivat työkaverit

Toivon: lapsille terveyttä ja onnea

Vihaan: viime sunnuntaina tullut Ykkösdokumentti aiheutti hirvittäviä vihan tunteita ohjelman aiheeseen liittyviä tekijöitä kohtaan. Voin pahoin vieläkin kun ajattelen

Pelkään: korkeita paikkoja

Rakastan: juu

Hämmennyn: epäystävällisyydestä

Minun pitäisi: hoitaa monia asioita

Mieluisin päiväsi: perjantai, viikonloppu edessä

Mieluisin lomakuukausi: elokuu

Lempikappaleesi: Rakkaus on lumivalkoinen. Balladi elokuvasta Klaani.

Vuodenaika: talvi, kevät

Juoma: valkoviini

Ikävöinyt jotakuta: kaiken aikaa

Riidellyt: 27.12.07 exän kanssa

Oletko terveysintoilija: kyllä ja en

Olohuone vai keittiö: olohuone

Luottokortti vai käteinen: luottokortti

Konsertti joka jäänyt eniten mieleen: Omara Portuondo ja 18- henkinen kuubalainen orkesteri Finlandia talolla
  3. Arjesta on hyvä osata irtautua. Ilman romanttisia hetkiä parisuhde voi olla harmaata puurtamista. Noita hetkiä varten ei aina tarvitse nähdä paljon vaivaa. Parempi niin oliskin, ettei tulisi liian suuria odotuksia.

Minä nyt romantiikan nälkäisenä kaappaan romanttiset hetket mistä vaan. Ja niitä on paljon. Tässä vain muutamia mainitakseni:

Yhdessä puuhasteltu aamupala.

Tv:n katselu kylki kyljessä samalla jalkapohjaa hieroen.

Saunan lauteilla loikoilu hänen päänsä sylissäni. Katsomme toisiamme silmiin. Käsi nousee koskettamaan kasvojani. Mikä uskomaton lämmin tunne kulkee tuona hetkenä sisimmässäni.

Retket luontoon järven rannalle eväsrepun ja viinipullon kanssa ovat kesän kohokohtia.
    Onpa niitä romanttisia hetkiä koettu vesisateessa ja talvipakkasellakin.

Leppoisassa kesätuulessa kaksipyöräisellä ajelu. Painautuneena toista vasten ja kädet kiedottuna vyötärölle. Kun tie on suora hänen toinen kätensä ottaa kiinni kädestäni. Sykähdyttävä tunne.

Kylpy tuikkujen valossa kuohuviinä siemaillen hellivää musiikkia kuunnellen on edelleen kokematta. Tämän kun vielä saisi kokea.

Myöskin romanttiset hetket lapin maisemissa on vielä kokematta.

Ah kyllä romantiikka on ihanaa. Onneksi miehetkin siitä tykkäävät :).