Vapaa kuvaus

Aloituksia

33

Kommenttia

1853

1. Lyhyet vastaukset

Kiitos etukäteen vastauksista. Jos lista tuntuu liian pitkältä jätä huoletta osa vastaamatta. "Kanki-Kaikkonen" vai Nic
    Lifestyle
    9
    920
  2. Tomin ja Sannan jumalainen tango

Tomin ja Sannan tango viime sunnuntaina sai itselleni melkoiset väristykset aikaan. Jo aloitus oli henkeä salpaava kun T
    Tanssii tähtien kanssa
    5
    875
  3. Tanssiparit 2009

Tanssii Tähtien Kanssa-tanssiparit löytyy allaolevasta linkistä. Siellä voi myös tutustua tanssipareihin tarkemmin. h
    Lifestyle
    20
    805
  4. Kyyneleitä ja suuria tunteita

Olihan se odotettavissa, tunnemyrskyä ruudun molemmin puolin. Tuskin kummankaan tanssiparin esitykset jätti ketään kylmä
    Tanssii tähtien kanssa
    3
    799
  5. Olen kyllästynyt

omiin poistoihin. Hyvät ihmiset, jotain tolkkua niihinkin. Olen todella vihainen GRRRRRRRRRRR......... Älkää enää ikinä
    Kahvikeskustelut
    6
    747
  6. Tv:ssä tänään ti. Mopsin ylellinen elämä

Nelosella klo 22.00. Pitää katsoa ohjelma, kun mulla melkein on moppeli. Taatto hoi, katsoppa sinäkin ;))). Siinä näet
    Ikäryhmät
    18
    734
  7. Vakinikki oman aloituksen alle

Mitäs ootte mieltä siitä että jokainen kävis laittamassa vakinikkinsä oman aloituksensa alle? Olis helpompi seurata mikä
    Kahvikeskustelut
    12
    719
  8. Eurovision Dance Contest

Tänä iltana Tv-2:lla klo 19.30 tulee eurotanssien Suomen karsinta. Luvassa jälleen kerran näyttäviä tansseja ja upeita
    Lifestyle
    12
    699
  9. Taas se alkaa

nimittäin nauliutuminen television ääreen pariksi tunniksi joka sunnuntai-ilta klo 19.10 toukokuuhun 11.5 asti. Tanssii
    Lifestyle
    9
    552
  10. Kiroileminen

Teenpä tässä teille hyvät kanssakeskustelijat pienen "revolverihaastattelun" voimasanojen käytöstä. Saanko ystävällisest
    Kahvikeskustelut
    11
    544
  11. Säkkijärven polkkaa

Nyt kaikki siellä koneiden ääressä verryttelemään jäykkiä ja pisteleviä hartioita. Tämä on aina mun hartiajumppaa koneen
    Kahvikeskustelut
    4
    539
  12. Olipa upea Eurotanssi Show

Satumaa-tango oli hyvä valinta Mikon ja Marian kilpailutanssiksi. Hieno esitys, toivotan heille onnea kilpailuun. Aira S
    Lifestyle
    2
    461
  13. Osanottoni

Jyrki Hämäläisen läheisille ja omaisille. Suru-uutisen kuultuani jäin hiljaisena ja surullisena muistelemaan hänen eläm
    Lifestyle
    2
    251