Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
aniss
profiilit
aniss
aniss
Vapaa kuvaus
Aloituksia
33
Kommenttia
1853
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Neiti Suorasuu tämä meidän piiperö :).
16.10.2007 22:08
palstalle saa aina hymyn korviin. Vintiö mikä vintiö :).
16.10.2007 22:05
että mitäkä
pahus nyt ei sytytä... ??
16.10.2007 21:55
Voi luoja niitä hänen analyysejään.
Kertakaikkisen mainioita. Vaikka saikin tomaatti-ja kanamunasateet niskaansa. Puhumattakaan rovioinnista. Ah niitä hauskoja muistoja.
16.10.2007 21:51
Minne lie hänkin lentänyt.
Aikamoinen provokaattori oli. Muistelen häntä lämmöllä.
16.10.2007 21:42
Ei vaan tankkinsa kyytiin ottanut vaikka kuinka kauniisti häntä silmiin katsoin NK:n ketjussa. Väitti ilkimys vaan että lirttailen.
16.10.2007 21:38
En uskaltaisi kahdestaan Waffenin kanssa chattikoppiin. Voipi muuten käydä niin että riisun puseron ennen pitkään :).
16.10.2007 21:30
TittaHiffakselle terveisiä.
Onnea elämääsi missä tiesi sitten kulkeekin.
16.10.2007 21:19
ei väliä olet sitten jussi tai justiina :).
Kivan avauksen olet keksinyt. Ei tästä malta pois olla.
Nii-in kyllä mä tykkään teistä pöheikössä elävistä. Ihan mulle tulee surku kun teitä välillä huiskitaan ympäri korvia. Suloinen puskisWaffekin saanut osansa sinne puskaan.
16.10.2007 21:14
puskakirjoittajista omistaa nimimerkin, näin mä eppäilen myöskin. Siksi minusta on ihan sama tuleeko kommentit nikittömänä vai rekattuna.
14.10.2007 23:08
norMixin hyvänyöntoivotuksen. En muista paljon kello silloin oli.
Mustista sukista en nähdyt vilahdustakaan, silloin kait olin jo pää tyynyssä.
Kih, jos meinaat ens viikonloppuna valvoa otan kunnon päikkärit että jaksan valvoa :))).
Kokeillaas lähteekö tää viesti mihinkään.
09.09.2007 20:03
Veikkaisin että hän on mayanna tai not.perfect.
Vaikka voisi olla kyllä minunkin kolistelu. Käytän usein tuota sinnuu-sanaa :).
09.09.2007 13:59
Mutta myös näitä.
Kuin tuulen sively ihon pintaa, viipyy eikä tahdo poistua. Tuuli vain kiihtyy...aika pysähtyy. Itkua naurua...
Jospa sielusi mittaamaton kauneus on minut sokaissut.
Laitan tähän alle runon. Tekijää en valitettavasti tiedä:
"Rakas, kerro mun kauanko täytyy nämä tunteeni piilottaa.
Enkö milloinkaan vaikka niin tahdon niitä maailmalle huutaa saa.
En tiedä kauanko jaksan, tänään kestin, ehkä huomenna en.
Vaan aina kun silmiisi katson olen pyyteettä onnellinen. Huulin hellin kun kuiskaat sä mulle että minua rakastat.
Olen itsekäs varmaan kun mietin
- rakastat, vaiko haluat.
Vaan kun kätesi kaulaani kiertyy ja syliisi painaudun.
Sydän laulaa kuin haljeta voisi
- olet mun, olet mun, minä sun."
09.09.2007 13:48
Menikös arvaus oikein :)?
Jotenkin sitä vaan taas juuttu tuohon ohjelmaan kun sitä sivusilmällä aloitti seuraamaan. Toisaalta pitää pysyä ajan hermolla kun tytär sitä seuraa ja välillä pitää hänen kanssaan keskustella talon asukkaista ja heidän tekemisistään.
09.09.2007 13:25
Moraalit huishiiteen ;).
Olis ollu mukavaa seurata yöllä pitempään teidän sanailujanne mutta väsy kaatoi sänkyyn kesken kaiken eikä selkä ja hartiat kestä pitempään kerrallaan tietsikan ääressä istumista.
Harmi kun sä olet siivonnut juttujanne. Oisit nyt suonu meille sunnuntaipiristyksen että olis saatu lukea niitä näin jälkikäteen ;).
09.09.2007 13:15
Siellä toinen yökukkuja :).
Niin, hyvältä kyllä tuntuu tällä hetkellä. Eihän sitä koskaan tiedä mihin elämä lopulta viepi mutta nyt olo on onnellinen. Asutaan kyllä eri paikkakunnilla mutta onneksi välimatkaa ei ihan kauheesti ole.
09.09.2007 00:09
niitäkin on mulle sattunut, onneksi vain pari kertaa. Joillakin nuo mokat on todella pahoja mitä olen matkan varrella kuullut. Itsekin olen saanut pari tekstaria jotka olis kuulunut toiselle mutta ei ne pahoja olleet.
Jaa-a tuohon vastakysymykseesi... sanoisinko että sydän on kyllä ollut syrjällään jo pitemmän aikaa. Ihan kuin elämä olisi ihanasti sekaisin. :)
08.09.2007 23:35
Minä en kyllä koskaan pysty arvaamaan kenen korvat puskasta näkyy. Jos lähtisin arvailemaan väärin menis kuitenkin. Parempi kun en edes yritäkkään, tulis hutkittua väärää nimimerkkiä ;).
Olipahan muuten hankala keksiä itselleen aina uutta nimimerkkiä kun nikittömänä tässä ketjussa kirjoitti.
08.09.2007 09:41
Minä se siellä kolistelin eväslaukun kanssa. Ei avannu mulle ovea. Oli kait varattu ;).
08.09.2007 09:23
Tulehan pois piilosta tyttöpipari :).
08.09.2007 09:19
27 / 93