Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
aniss
profiilit
aniss
aniss
Vapaa kuvaus
Aloituksia
33
Kommenttia
1853
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
jivesta on fuskujive. Ei tarvitse potkia ja tempoa kuin viimestä päivää. Saa tanssia vähän rauhallisemmin, ikäänkuin fuskaten.
Tarkistin vielä tuon kuntoutusasian. Kyllä se niin oli että vain esimiehet pääsee kylpyläkuntoukseen. Työnantaja ja työterveyshuolto on yhdessä kait sen niin sopinu. Vaikka kuuluukin Kelan rahoituksen ja pelisääntöjen alle.
Kerran Ikaalisissa ollessani siellä oli porukkaa jotka olivat just tällä Aslak-kurssilla. Tanssin yhden mukavan kurssilaisen kanssa. Lienetkö se ollut sinä ;)?
01.06.2007 12:25
Lavatanssit on kyllä hallussa, paitsi jiven kuviot on vielä hakusessa. Oon kyllä opetellut mutten ole käytännössä päässy niitä harjoittelemaan.
Mulle se lautailu oli alussa kovaa hommaa. En tiedä uskallanko suositella. Ranteet, häntäluu, polvet ja pää on tosi kovilla. Keskimäärin 6 päivää vie ennenkuin se juju lautailuun löytyy. Alussa se on melko epätoivoista rämpimistä. Yksin ei kannata edes yrittää, ehdottomasti lautakoulun kautta. En laskettele vieläkään punasia rinteitä, turistirinteitä vaan.
Meillä se Aslakki juttu olikin niin että vain esimiehet pääsee kylpylään mutta meille muille se on halvempi versio.
Kylpyläkuntoutus onkin tosi luxusta. Sellaseen jos pääsisin niin ehdottomasti menisin. En vain pääse :(.
Olitko sinä silloin Ikaalisissa?
28.05.2007 19:24
Salsa ja bailatinotunneilla olen käynyt, vaihdellen molempia. Itämainen vatsatanssi on toinen harrastus. Tänä keväänä jäi salsatunnit kesken kun opettaja vaihtui vuoden vaihteessa. Paljon riippuu ohjaajasta tuntuuko tunnit mielekkäiltä.
Laudalla olen lasketellut kuutisen vuotta. Sitä ennen oli monia vuosia etten käynyt mäessä ollenkaan. Ens talvena kokeilen osaanko vielä suksilla laskea. Nekin on muuttuneet niistä ajoista kun niillä laskin. Nyt ovat ihan erimallisia ja paljon lyhyempiä. Luulen että kuperkeikkaa tulee aluksi heitettyä monta kertaa.
Niska- ja hartiakivut tulee samoista syistä kuin sinullakin, väärä työasento. Työterveydestä on tultu katsomaan työasentoja ja niitä on korjattukin. Tuota Aslakkia on minullekin ehdotettu.
Vielä en ole Petsamossa käynyt mutta ihan varmasti uteliaisuuttani tulen siellä käymään. Otan sun ajo-ohjeet mukaan.
27.05.2007 21:58
Haluaisin ehdottomasti tulla jätetyksi tekstiviestillä tai sähköpostilla. En halua että toinen näkee sen tuskan mitä tuo viesti mahdollisesti synnyttää. Haluan purkaa pettymyksen tunteet yksikseni ihan rauhassa. Kun tunteet on tasoittuneet ja päiviä on kulunut muutama, sen jälkeen voidaan tavata ja keskustella asiallisesti.
Mitään dramaattista kohtausta en järjestä vaikka eroilmoitus annetaankin kasvotusten, en vain halua että toinen näkee sen surun, murheen ja kyyneleet, koska niiltä tuskin voi välttyä. Siitä johtuen eroilmoitusta en halua kasvotusten enkä puhelimitse!
Asia on ihan toinen jos asutaan yhdessä. Silloin kai ei auta muu kuin keskustella ensimmäiseksi kasvotusten.
27.05.2007 19:16
Ollaanko me eläimiä, häh.
No joo, voisihan minuakin verrata vaikka kisimirriin. Kova olen kehräämään ja puskemaan kun silittää.
Voin olla myös lehmä. Mulla on lempeä ja hellä katse. Nuolaisenkin välillä.
Välillä olen itsepäinen pässi.
27.05.2007 18:14
helluntaiheilaa. Silloin kai olisin koko kesän ilman heilaa :(.
Onni suosikin tälläkertaa. Soitto tuli ja pääsin huristelemaan ja kallistelemaan maantielle. Seurasaaressa oli älyttömästi väkeä. Pyörähdys vaan parkkipaikalla koska tilaa ei löytynyt sieltä eikä tienvarsilta.
27.05.2007 18:06
otan jääkarhunpennun kainalooni kesähelteellä :), huh...pyyhin hikeä jo pelkästä ajatuksesta.
Minkä eläimen sä haluat kainaloosi?
Muuten, rumat eläimet ne vasta suloisia ovat. Apinat ei ole kauniita, lehmät ja siatkaan ei kovin kauniita ole, mutta ah niin suloisia ja hellyttäviä nuo eläimet kuitenkin on.
27.05.2007 17:56
tulee liikuttua. Talvella käyn tanssitunneilla ja laskettelemassa. Lenkille lähtö on työlästä. Siinä olen oikein lusmu. Kävelysauvat on hankittu ja sauvakävely olis ehdotonta mun tapauksessa, koska kärsin niska- ja hartiakivuista.
Muutamia vuosia sitten olin ahkera kuntosalin kuluttaja, 3-4 kertaa viikossa, kolmisen vuotta siellä kävin. Sen jälkeen hyvin hyvin harvoin, ehkä kymmenen kertaa vuodessa.
Asun seitsemännessä kerroksessa. Silloin kun ei ole kauppatavaroita mukana nousen portaat. Viidenteen kerrokseen nousen kevyesti, loput onkin jo tuskaa.
27.05.2007 17:27
Eläinrakkaana seurailin kaikenmoisten olioiden touhuja joita vastaan tulee. Yks hauskimmista seurattavista on varis ja fasaanipariskunta.
Krokoa seuraisin kunnioittavasti hyvin kaukaa, mieluummin televisiosta.
Kainaloon ottaisin jääkarhunpentu Knutin.
Kärpänen jää kyllä lätkän alle, valitettavasti. Samoin itikkahyttynen kämmenten väliin.
27.05.2007 17:16
iki-ihana Besame Mucho, Andrea Bocellin esittämänä.
Toinen ehdoton toivomus listalla on: Lifestylen mieskuoron esittämänä humppa "Oi Josef Josef" Zonen johtamana.
Kolmas toivomus: Virtuoso-lauluyhtye ja "Balladi elokuvasta Klaani"
"Aamuyössä aistein avoimin
elämääni silmiin katselin.
Vanhan eilisen, uuden tulevaisuuden mä näin
ja silloin paljon oivalsin.
Aamuyössä aistein riisutuin, huomispäivään uupumatta uin.
Mä katsoin aurinkoon, elämässä kiinni oon,
sen tajusin ja riemuun hullaannuin.
Sua odotan, siis näkemiin.
Sinut kätken uniin kauniisiin.
Sinua siis odottamaan jään,
sinusta tarkoituksen hankin elämään.
Aamuyössä aistein auennein,
eilispäivät kaikki talteen vein,
ne kätken sydämeen ja jos niillä jotain teen,
ne kertoo, niin ne kertoo rakkautein."
27.05.2007 17:05
on vielä hakusessa, mutta eiköhän se löydy. Mustaamakkaraa olen joskus ostanut meidän Prismasta vai oliko se Cittarista, no kuitenkin.
Kih...syäömäää...pualukkahilloo... vähän on erikoista tuo teidän tampereen murre. En ihmettele jos teidän leuat menee kerran päivässä sijoiltaan :).
23.05.2007 09:31
Jääkiekkohalli on varsin tuttu. Hervannan valtaväylää on ajettu erinäisiä kertoja. Nyt tosin tulee ajeltua keskustan läpi Kalevan ohi. Siellä on muuten ihan sairaan hyvä kebab-ravintola.
Tais olla aika vaikee kirjoittaa manselaista murretta :). Mie en osais, nääs nääs.
22.05.2007 08:31
Jos haluan Petsamoon mistä sen löydän? Olen menossa Tampereelle piakkoin. Jos yhdistäis samalla "ulkomaan" reissun.
21.05.2007 19:05
Polkasin lenkkarit jalkaan ja lähdin sauvakävelylle. Lääkäri nimittäin komensi minut tuommoseen hommaan. Olin valitellut huimausta ja pahaa oloa ja niska- hartiakipuja. Kielsi päätteellä kuhnaamisen joksikin aikaa.
Joskus kolme vuotta sitten kun netti teki lakon pariksi viikoksi kärsin todella pahoja vieroitusoireita. Silloin en saanu mitään aikaan. Istuin vaan masentuneena nojatuolissa ;). Sähköpostin kävin silloin tällöin kirjastossa lukemassa. Työpaikalta kun ei pääse muiden palveluntarjoajien sähköposteihin.
21.05.2007 19:02
Olen ollut kolme viikkoa ilman nettiä. Saattaa olla muutama päivä päällekin.
20.05.2007 23:58
Hyvinkään Sveitsiin.
Tuota Perä-Amerikkaa en ole kuullutkaan.
20.05.2007 23:52
Vai olet sinä tuossa risteyksessä lapsena ollut. Taitaa noita paikannimiä tosiaankin olla olemassa. Vaikka epäilen että osa paikoista on ollu pakko nimetä uudestaan. Esimerkiksi Sodankylässä tuo Viheltävän v.... aapa tai Haminassa Homep......suo.
20.05.2007 23:43
sinne ajattelin tähdätä. Airoihin en kylläkään tartu :). Samalla reissulla käyn Savonlinnassa ja katselen oopperajuhlakaupungin meininkiä. Lippuja en ole Olavinlinnaan ostanut mutta muuten katselen ja kiertelen paikkoja.
20.05.2007 20:48
Loma on tuossa ihan kynnyksellä, kesäkuussa tänä vuonna. Ikaalisten kylpylään on tarkoitus lomalla mennä. Toisella reissulla tulee käytyä rannikolla Kemiössä, Taalintehtaalla, Kasnäsissa ja Mathildedalin kylässä Salon länsipuolella.
Muita kesän reissuja on hotelliristeily Tallinnaan. Heinäkuussa matkareitti kulkee Sulkava, Savonlinna, Punkaharju. Elokuussa Tampere, Kangasala, Orivesi.
Kumpa joskus olis tilaisuus lähteä kesällä Lappiin. Riittäisköhän pari viikkoa siihen reissuun. Ajattelin reittiä Kuopio, Iisalmi, Kajaani, Suomussalmi, Kuusamo, Kemijärvi...sieltä sitten Suomen poikki länsipuolelle. Ja kotiin länsirannikkoa alaspäin.
Samalla tulis tsekattua onko noita allaolevia *hyh minkälaisia paikkoja* ihan oikeesti olemassa. En usko että kaikkia on. Sen tiedän että Paskalampi on Espoossa.
>*Varvi (tienviitta Raahessa)
>* Alapää (Hippi, Nurmo)
>* Ala-Mulkku (Vaala)
>* Annamarinhaara (Savo)
>* Hassis (Keski-Pohjanmaa)
>* Hevonperse (Pudasjärvi-Kuusamo suunnalla)
>* Hevonvittu (Kuusamo)
>* Homeperseensuo (Haminan lähistollä)
>* Hölö & mörkö (E4 tie Tukholmasta etelään)
>* Iso-Melanen (Paltamo)
>* Isomulkku (Oulujärvi)
>* Jalanluiskahtamavaara (Inari)
>* Keskimulkku (Oulujärvi)
>* Kivesjärvi, -kylä, -lahti, -vaara (Paltamo)
>* Koirankyrpäoja (Salla)
>* Kusipää (Pomovaaran huippu Muoniosta itään)
>* Kyrvänsyrjäntie (Kainuu)
>* Mulkkujärvi (Pohjanmaa)
>* Naimajärvi (Jyväskylän ja Mikkelin välissä)
>* Onpahanvaanlampi (Saarijärvi)
>* Paskalampi (Espoo)
>* Pieru (Saarijärvi)
>* Paskatti (Somero)
>* Pillunsilmä (Airisto)
>* Pissiniemi (Tornionjoen rannassa)
>* Puutteenperä (Vaala)
>* Ruustinnanpillu (Oulujärvi)
>* Siitinselkä (Varkaus)
>* Takapajula (Neuvosenniemi)
>* Terskanperä (Pulkkila)
>* Tissinpohja (Savo)
>* Viheltävän vitun aapa (Sodankylä)
>* Ylä-Mulkku (Vaala)
20.05.2007 20:25
eppäiletkö että...
tottavieköön ei ole tullut vastinetta niille maksamattomille maksuille.
15.05.2007 19:43
35 / 93