Jos voisit valita kuka tai ketkä tulisivat sulle henkilökohtaisesti esiintymään?
Viittaan vastaukseeni tossa alempana.
Artisti tietty maksaa:)
Sävel Lahjana
29
2916
Vastaukset
- kahjovaakutin
mulle tulisi joku trumpetisti soittamaan Warum'in.
- jane.london
kaunista melodista räppiä trumpetilla!
Hauska haaave saattaa mennä toteutukseen aikaa tai sitten ei,noista kun ei tiedä:) - kahjovaakutin
jane.london kirjoitti:
kaunista melodista räppiä trumpetilla!
Hauska haaave saattaa mennä toteutukseen aikaa tai sitten ei,noista kun ei tiedä:)räppiä trumpetilla *pohtii ajatusta* Itse asiassa Warum trumpetilla ja räppinä voisi olla hyvinkin mielenkiintoinen. Jään odottamaan.
- jane.london
kahjovaakutin kirjoitti:
räppiä trumpetilla *pohtii ajatusta* Itse asiassa Warum trumpetilla ja räppinä voisi olla hyvinkin mielenkiintoinen. Jään odottamaan.
kait hain,mutta trumbettiräppi..kuka jaksais toitottaa siihen malliin;D
- kahjovaakutin
jane.london kirjoitti:
kait hain,mutta trumbettiräppi..kuka jaksais toitottaa siihen malliin;D
olen löytänyt sen vain yhdeltä sivulta, Ossi Runne soittaa sen albumillaan Kultainen Trumpetti, jos en väärin muista. Alun perinhän kappale oli Miliza Korjuksen esittämä, pianistia en tiedä, mutta hyvin kaihomielinen, kaunis, vanha sävelmä. Satavarmasti soi mun monttubileissä.
- jane.london
kahjovaakutin kirjoitti:
olen löytänyt sen vain yhdeltä sivulta, Ossi Runne soittaa sen albumillaan Kultainen Trumpetti, jos en väärin muista. Alun perinhän kappale oli Miliza Korjuksen esittämä, pianistia en tiedä, mutta hyvin kaihomielinen, kaunis, vanha sävelmä. Satavarmasti soi mun monttubileissä.
tuupilta hain Warumin..heh selittää paljon,mutta oli sekin hyvä.
- kahjovaakutin
jane.london kirjoitti:
tuupilta hain Warumin..heh selittää paljon,mutta oli sekin hyvä.
mitä se mahtoi selittää? *utelias keltainen*
- bag_gie
ei kauan tarvihe miettiä, tai oikiastaan jos miettis niin tulis runsauvenpula...
Ensimmäisenä ain nousee mieleen ja huokauksiin iki-ihana Leonard Cohen ja pökerryttävä ääni- jane.london
miehellä..ei muuta voi sanoa
- Ak:n lapio
Kävin Huopion markkinoilla, siellä soitti hanuria mestarismies. Joku vähän pöhnänen kävi laulamassa valssia. (En minä)
Vaan paikakunnan kalanpyytäjämaestro myi tuoretta affenta, siika, kuhaa ja haukea fileerattuna, markettien hintoihin verrattuna edullisesti.
Olen josku käynyt ko. markkinoilla keikalla, ja hauskaa on ollut.
ps. Myyntipaikat eivät maksa mitään, eivätkä soittjat saa kahveekupin ja pullan lisäksi palkkaa.- jane.london
Tarkoitus ei ollut niin lahnamainen kuin oli tarkoitus.
Soittajille vähintäinkin soppaa,jos muu ei alas mene.Muuten silakoita vois myydä tuplahintaan,kun kerran kansa tykkää maksaa jonottamisesta;D - jane.london
luin sun vastauksen niin nopeesti,että näin jo vastalauseen silmissäni!
Hienoa,että markkinoilla ollaan kaikki yhdessä ja ilman voiton maksimoimista,eli yksi päivä vuodessa tätä voisi olla koko vuosi yhtä juhlaa sisimmässämme!
- ex-koltis
Alhambrasta kitaralla. Kuunnellen kaulakkain ihanan naisen kanssa lämpimässä auringonlaskussa.
- jane.london
kuka sitte kaulailee epäihanaa...kitaran puhuessa
- ex-koltis
jane.london kirjoitti:
kuka sitte kaulailee epäihanaa...kitaran puhuessa
Vaan tiedä.
- jane.london
ex-koltis kirjoitti:
Vaan tiedä.
ihan heti muistaisi,mutta nyt tuli syyllinen olo.
- ex-koltis
jane.london kirjoitti:
ihan heti muistaisi,mutta nyt tuli syyllinen olo.
Mistä?
- jane.london
ex-koltis kirjoitti:
Mistä?
sitä epäihanaakin ja varsinkin kitaran laulaessa
- ex-koltis
jane.london kirjoitti:
sitä epäihanaakin ja varsinkin kitaran laulaessa
Joku tippis saattaisi ehkä harhautua halailemaan koltiaisen kanssa.
Valitsisin tai toivoisin Arkunkantajaa laulamaan minulle yhden sykähdyttävästi kulkevan iskelmän. Hän saisi varmana, saman murheellisen temmon päälle kuin alkuperäisessä. Niin voisiko sitä toivoa enempää.
”--Täysikuu on tummanpunainen ja arvoitus on koristeellinen, pikkuhiljaa vähän kerrallaan lemmen kahleet ja murheet haihduttaa.
Outo pilke silmäkulmassa, toinen toistaan salaa koskettaa. Kesken kaiken nauruun purskahtaa ja lemmen kahleet ja murheet haihduttaa.
Kaikenlaista kuvitellessaan kerta kerran jälkeen unohtaa ja iltatuuli kyyneleet kuivaa -”- jane.london
kesken kaiken nauruun purskahtaa ja lemmen kahleet ja murheet haihduttaa..se olis siinä!Kaitpa Arkunkantaja kuulee tämän ja pistää toiveen toteutumaan,siis sen laulutoiveen:)
jane.london kirjoitti:
kesken kaiken nauruun purskahtaa ja lemmen kahleet ja murheet haihduttaa..se olis siinä!Kaitpa Arkunkantaja kuulee tämän ja pistää toiveen toteutumaan,siis sen laulutoiveen:)
Minulle tulee tästä laulusta aina mieleen tupakansavun täyttämä, heikosti valaistu salakapakka kieltolain aikaan. Jossa yleisö istuu hievahtamatta puvut yllä ja pöydillä on whiskyä lasit täynnä. Kyllä tämä biisi kuuluu karujen balladien karheasoundiseen kerhoon. Biisin alkaa tosi upeasti pianon pimputuksella ja pikkuhiljaa tulee muut soittimet mukaan. Yes, minä tykkään ainakin
- jane.london
Waffen-ss kirjoitti:
Minulle tulee tästä laulusta aina mieleen tupakansavun täyttämä, heikosti valaistu salakapakka kieltolain aikaan. Jossa yleisö istuu hievahtamatta puvut yllä ja pöydillä on whiskyä lasit täynnä. Kyllä tämä biisi kuuluu karujen balladien karheasoundiseen kerhoon. Biisin alkaa tosi upeasti pianon pimputuksella ja pikkuhiljaa tulee muut soittimet mukaan. Yes, minä tykkään ainakin
mä uskon Arkunkantajaan ammattimiehiä kun on!
- kahjovaakutin
Waffen-ss kirjoitti:
arkunkantaja kun vetäisee sen haitarilla niin suomalainen ilta on siinä.
kahjovaakutin kirjoitti:
arkunkantaja kun vetäisee sen haitarilla niin suomalainen ilta on siinä.
Romuluinen komppi, vatvova kitara ja suoralinjainen basso höystettynä narisevalla hanurilla. Ja kun sekaan lisätään arkunkantajan laulua missä on intohimoja ja kaipuuta. Ilta tuntuisi täydelliseltä.:)
iki-ihana Besame Mucho, Andrea Bocellin esittämänä.
Toinen ehdoton toivomus listalla on: Lifestylen mieskuoron esittämänä humppa "Oi Josef Josef" Zonen johtamana.
Kolmas toivomus: Virtuoso-lauluyhtye ja "Balladi elokuvasta Klaani"
"Aamuyössä aistein avoimin
elämääni silmiin katselin.
Vanhan eilisen, uuden tulevaisuuden mä näin
ja silloin paljon oivalsin.
Aamuyössä aistein riisutuin, huomispäivään uupumatta uin.
Mä katsoin aurinkoon, elämässä kiinni oon,
sen tajusin ja riemuun hullaannuin.
Sua odotan, siis näkemiin.
Sinut kätken uniin kauniisiin.
Sinua siis odottamaan jään,
sinusta tarkoituksen hankin elämään.
Aamuyössä aistein auennein,
eilispäivät kaikki talteen vein,
ne kätken sydämeen ja jos niillä jotain teen,
ne kertoo, niin ne kertoo rakkautein."- Masse-setä
Vainio voisi ensin esittää:
Albatrossi vain voi vapana näin liitää... Ja Juice laittaisi... Juankoski hier ai käm. Ja Mårtenson... Kaikki elämässä on turhaa..
Niin, sitten voisin laittaa jotain omaa siihen sekaan, esim:
Rossia ajelin, vaan turhaan, satula ei ollut passeli, se minut pahasti hiersi. - mayanna
näkevänikuulevani SIG-yhtyeen kesäpippaloissa takapihallani.
Talvisena takkailtana Neil Young kitaroineen nojatuolini käsinojalla saisi poskeni hehkumaan :) - jane.london
kaikille!
En vastannut jokaiseen viestiin..
Flunssa jatkuu ja yskä erityisesti.
Voimat rajalliset ja keskittyminen samoin.
Palaillaan,kun fiilis on ok ja fysiikka myös:)
Ketjusta on poistettu 44 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1071389
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881267Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1331005- 68944
- 39857
- 71843
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.53787- 65787
- 77782
Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39754