Riippuvainenko?

Alkoipa se eilinenkin päivä sitten masentavasti,kun huomasin ettei netti toiminut!:(

Koko päivän piti yrittää jotain tehdä,ettei tuo hirveä asia muistuisi mieleen,sillä niin karmeata se oli..
No tulipa tehtyä sellaisetkin työt,mitä oli jo kauan siirtänyt..:)
Poikakin narisi,ettei pääse pelaamaan ja minä jo olin kyynärpäitä myöten rukoilemassa yläkerran isännälle,et anna sen nyt toimia,nii loppuu tuo kitinä..Vaan ei tapahtunu mitään..

Siinähän sitä sinniteltiin iltaan..Outoa se oli,ihan niinkuin olisi jotain suurta poistunut elämästä...Mutta kumminkin oli mielessä,et jos se aamulla..varmasti aamulla se toimisi..

No,teinpä siinä nukkumaan lähtöä,ku nuorempi poika kysyi,että mikäs töpseli se makaa siinä lattialla????Niinpä....Nyt selvisi kaikki..
Töpseli äkkiä seinään ja niin aukes taas maailma...Mutta karmee trauma siitä jäi.Aatelkaas,että koko kärsimys ja ihan turhaan..:DDDD

14

1664

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • norMix evk

viimeisen parin vuoden aikana on muistaakseni 10 päivää. Pistääkö joku paremmaksi?

• Olen ollut kolme viikkoa ilman nettiä. Saattaa olla muutama päivä päällekin.

• norMix evk
        Mariet kirjoitti:

Olen ollut kolme viikkoa ilman nettiä. Saattaa olla muutama päivä päällekin.

Oliko pahatkin vieroitusoireet? Mitä käytit korviketekemisenä?

• hienoa ennätystä en ole kyllä rikkonut..;)

Kyllä nuo mun tauot ovat, tollasia muutaman päivän luokkaa..Silloinki on kyllä tosi tärkeet syyt olla pois..

• ex-koltis

Siinä ja siinä.

• norMix evk kirjoitti:

Oliko pahatkin vieroitusoireet? Mitä käytit korviketekemisenä?

Polkasin lenkkarit jalkaan ja lähdin sauvakävelylle. Lääkäri nimittäin komensi minut tuommoseen hommaan. Olin valitellut huimausta ja pahaa oloa ja niska- hartiakipuja. Kielsi päätteellä kuhnaamisen joksikin aikaa.

Joskus kolme vuotta sitten kun netti teki lakon pariksi viikoksi kärsin todella pahoja vieroitusoireita. Silloin en saanu mitään aikaan. Istuin vaan masentuneena nojatuolissa ;). Sähköpostin kävin silloin tällöin kirjastossa lukemassa. Työpaikalta kun ei pääse muiden palveluntarjoajien sähköposteihin.

• mayanna

kun juuri imuroin johdot löysälle. Äkkiähän siinä ehti hiki nousta pintaan.

Silloin kun netti toimii postina, pankkina, puhelimena, 'televisiona', lehtinä, stereoina, lasten pelikeskuksena, ja joskus omana työvälineenä - niin kyllä siitä aika riippuvainen taitaa olla. Eniten paniikkia minulle aiheuttaisi varmaan sähköpostin ja skypen puuttuminen ilman ennakkovaroitusta.

• se järkyttävää oikeastaan huomata,kuinka tarpeellinen tää nettiki on...Ja silloinko se ei toimi,niin tuntuu niinku olis jotenki ulkopuolella kaikesta...:)

Miten sitä onkaan ennen eletty,ku ei ollu tätä kapinetta..;)

• mayanna
        mii-su kirjoitti:

se järkyttävää oikeastaan huomata,kuinka tarpeellinen tää nettiki on...Ja silloinko se ei toimi,niin tuntuu niinku olis jotenki ulkopuolella kaikesta...:)

Miten sitä onkaan ennen eletty,ku ei ollu tätä kapinetta..;)

hetken totuttelun jälkeen. Ystäväpiiri pienentyisi kyllä, ja puhelinlasku kasvaisi mahdottomaksi.

Hih, pitäiskö pitää palstaton viikko? Oletteko koskaan kokeilleet? *Hah* kaikki varmaan rekkaisivat äkkiä pari uutta nikkiä :D

• mayanna kirjoitti:

hetken totuttelun jälkeen. Ystäväpiiri pienentyisi kyllä, ja puhelinlasku kasvaisi mahdottomaksi.

Hih, pitäiskö pitää palstaton viikko? Oletteko koskaan kokeilleet? *Hah* kaikki varmaan rekkaisivat äkkiä pari uutta nikkiä :D

sitä varmaan monesti miettis,et mitähän kaikille kuuluu..On tässä tullu tää poppoo jotenki nii tutuks,et aivan ku oikeesti kaikki tuntis..:)

Elä sää noin kauheita ehdota..Koko viikko ilman nettiä..:O Musta tulis varmaan sit puska-liisu..;)

• ossipessi

Voihan vitsi... eikö Vitalis, siis tasan olemme täällä kanssa olleet tilanteessa, emme ihan samassa, mutta kuitenkin...

Huomasin, että kyllä sitä ilman pärjää tai sitten ei, kun olin about pari päivää silleen ilman:)

En valitettavasti ehtinyt lukea ketjuasi, mutta otan osaa ja kyllä se siitä usko pois!:))

Trauma korjaantuu aikanaan ja se, siis trauma, onkin olemassa ihan turhaan:DDD

Mukavat kesän alkupäivät sinulle(:).,

• Kiva ku sinäkin ilmestyit...:)

Kyllä sitä jonkun aikaa menee ilmankin.Sit ku tulee aika pitkäks, tai haluaa muuten pyöriskellä täällä netissä,nii silloin on kurjaa jos ei toimi...

Tolle tilanteelle pystyy jo nauramaan...:DD
        Kivaa kesän alkua sullekkin...:)

Ketjusta on poistettu 30 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sinä näet

kun katsot peiliin?
      Ikävä
      107
      1389
    2. Se helpottaisi oloa jos

Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin
      Ikävä
      88
      1267
    3. Palsta kysely..

Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott
      Sinkut
      133
      995
    4. Missä väleissä ollaan

Jatkossa? Vai ollaanko missään? Koetko ikäväksi näkemisen)
      Ikävä
      68
      934
    5. aivan mieletön ikävä

paha olo 😥🫣 kaipaan sua 😔💔
      Ikävä
      39
      857
    6. Riittääkö vielä

Pelkät kuvat? 😉
      Ikävä
      71
      833
    7. Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa

Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.
      Ikävä
      53
      787
    8. Mitä toivot

Välienne olevan?
      Ikävä
      65
      787
    9. Haluatko naimisiin kaivattusi kanssa?

Alttarille astelette
      Ikävä
      77
      782
    10. Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun

Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että
      Ikävä
      39
      754
    Aihe