Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
aniss
profiilit
aniss
aniss
Vapaa kuvaus
Aloituksia
33
Kommenttia
1853
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Hankala on ystäväsi jos on tuollainen kuin kirjoitit. Ei oikein täytä ystävän kriteereitä.
Itse uskon aistivani melko varhaisessa vaiheessa onko tuttavuuteni sielunsisareni. Jos ei ole, en sen enempää ystävysty hänen kanssaan.
Ymmärrystä, suvaitsevaisuutta, kuuntelutaitoa, auttamishalua, huolehtivaisuutta ja huumoria löytyy ystäviltäni. Samanlainen olen myös minä ystävänä.
06.02.2005 22:43
Sieluni silmin näen taulusi ja Hakkuuaukean ja nämä höperöt hahmot siellä sulassa sovussa ?? :), todennäköisesti.
Heh, ja tankki ja lentokonekin siellä.
Voi kunpa sais nähdä taulusi ihan oikeasti.
06.02.2005 22:13
Minäkin haluisin kuulla lisää taulustasi.
06.02.2005 16:36
Todella surullista jos sen teet. Olet yksi monesta joka on järjestänyt kaikkea mukavaa tänne.
Toivon todella että pysyt seurassamme.
*halii ja pistää kaffeen oven lukkoon*
MillaN on ja pysyy täällä.
06.02.2005 16:33
Saankos minä tulla teidän mukaan?
Haluu kans olusille näin lauantai-iltana.
05.02.2005 23:50
Olitko se sinä, en ikinä olis osannu arvata *nauraa kippurassa*.
Pitikö mikään sun jutuista paikkansa tässä mister esittelyssä? Puoliakaan en kyllä uskonut.
05.02.2005 22:18
Nyt on kiire salsatunnille, mutta annan pikaisesti omat pisteeni.
- Piper, 10 pistettä
Vähän perusteluja: omaa käytöstapoja, harmaus ohimoilla viehättää, siisti mies, selkeät naisihanteet, arvostaa naista naisena.
Hieman vaatimattomuutta suuren egon vastapainoksi, niin hyvä tulee.
Lieneekö tämä horoskoopissa leijonamies.
Valitettavasti 2. ja 3. valintaa en ehdi nyt tehdä. Pitäis vielä tarkemmin tutkailla ehdokkaita. Muutama on niin tasaväkinen etten saa tähän hätään valintaa tehtyä.
04.02.2005 17:54
Onpa raadollista meininkiä tuolla säteissä. Itse en sättäile, joten ei ole minkäänlaista tuntumaa mitä kaikkea siellä voi tapahtua.
Näiltä palstoilta olen kyllä lukenut, hyvä kun kirjoitatte, saa jonkunlaista käsitystä mikä siellä on mahdollista. Tietää varautua jos vaikka itse sinne joskus eksyisi.
Sähköpostiosoite kannattaa vaihtaa heti kun vähänkin tuntuu että löytyi mukava ja samalla aaltopituudella jutteleva henkilö, ja jatkaa keskusteluja sitä kautta.
Tosin ei taida sekään olla ihan turvallinen konsti, jos keskustelukumppani onkin jotain muuta kuin mitä on antanut ymmärtää.
04.02.2005 17:26
Mikähän tämä hieman vakavanoloinen, itsevarma Mister-ehdokas lopulta onkaan miehiään.
Joku tässä ehdokkaassa kuitenkin kiinnostaa... lieneekö tuolla "annan naisille tilaa olla naisellisia ja oma itsensä" osuutta asiaan.
Ja hyvät käytöstavat ehdottomasti plussaa.
Hmmm...
Täytyy vielä lukaista muutkin ehdokkaat, aloitin täältä loppupäästä.
04.02.2005 12:22
Kotiuduin just ja huomasin että täällä on ollu missikisat. Jokos missi on valittu?
En taida ehtiä enää mukaan.
Ilmeisesti ei tarvinnu ilmoittaa lantion eikä tissien ympärysmittoja, painoa eikä pituutta.
En ole nähnyt muiden missiehdokkaiden meriittejä, olis tullu rimakauhu.
Täytyy lukaista ensin ne, ennenkuin osallistun. Laitan tässä kuitenkin etukäteen kuvani minkä laitoin Waffenin joulukalenteriin, missä olin karhuntaljalla siniseen haaremiasuun puettuna, viinilasi sirosti huulillani ja poseerasin siinä silleen nätisti.
Jermu, ei tää ollu mitään seksististä, kaunis taidekuva vain.
01.02.2005 22:01
Minulla ei ole tällä hetkellä noita tunteita.
30.01.2005 19:39
Hui kun paljon kysymyksiä...
Kuulehan, kun kohtaat sen joka vie sinulta jalat alta, et taida pohtia enää noita kysymyksiä.
Kun kaipaat hänen nauruaan, hänen läheisyyttään, hänen ihoaan, hänen kosketustaan, hänen suudelmiaan, hänen katsettaan, hänen mökötystään, hänen hymyään, hänen intohimoaan, hänen höpötystään ja kun huomaat miten ikävöit häntä kun hän ei ole luonasi, et saa mitään aikaiseksi töissä etkä kotona, ajatukset harhailee, aamuisin et halua nousta sängystä kun haaveilet hänestä ja kuvittelet hänet kainaloosi, ja jos tätä kaikkea kestää enemmän kuin kolme kuukautta, se taitaa olla menoa sitten.
Onneksi nämä tunteet jossain vaiheessa laantuu ja mieli saa rauhan ja voi alkaa rakentamaan sitä pysyvää ja vastoikäymisiä kestävää rakkautta.
30.01.2005 18:29
Hieno kertomus suhdesolmun aukeamisesta ja päättymisestä onnelliseen loppuun.
Mitä tästä opimme... kuinka tärkeää on että kykenemme keskustelemaan ja avaamaan arkojakin asioita.
Onnea sinulle ja kaikkea hyvää jatkoon.
30.01.2005 18:03
Ei oman ikäisissä miehissä mitään vikaa ole.
En nyt oikein ymmärtänyt kysymystäsi.
30.01.2005 16:07
”Tällaiseksi pieneksi, rumaksi ukoksi olen harvinaisen pitkä ja komea.”
Hauska tuo sinun kommenttisi galleriasivullasi.
Komea nallukka oletkin, juuri tuollaiseksi sinut ajattelinkin. Paitsi sulla on enemmän karvoja päässä ja kasvoissa kuin syksyisistä keskusteluista kuvitelmiini jäi :).
30.01.2005 15:53
mutta ajattelen etten ole ansainnut niitä.
Useinmiten se on sellaista jonninjoutavaa höpinää mitä täällä tulee kirjoiteltua.
Näillä palstoilla näkee kyllä niin upeita ja erilaisia näkökantoja ja kirjoituksia, että ei voi kuin sanatonna ihailla.
Kiitos sinulle kuitenkin mukavasta palautteestasi.
Hyvää ja rentouttavaa viikonloppua.
28.01.2005 23:19
Ja minä kun huudan apua miten saan viestini pois, niin kukaan ei auta, ei varjoisakontrolli eikä Seppojuhani.
Tasan ei käy onnenlahjat.
27.01.2005 11:10
Hmmm... no jos olet sitä mieltä niin kiitos sinulle :).
26.01.2005 21:21
Aikaa tiukkaa tekstiä lataat.
Erektio-ongelmia on kaikenikäisillä, 18-vuotiaista ylöspäin. Syyt tietenkin vaihtelee, jännitys, stressi, tupakointi, masennus, sairaus jne. Siihen et voi luottaa että kun vaihdat miehiä nuorempaan, potenssia aina löytyy ja sitä riittää.
Seksiä voi onneksi harrastaa niin monin eri tavoin, se ei tarvitse aina erektiota ja yhdyntää. Ja onneksi tunteita ihmisillä kuitenkin riittää läpi elämän.
Sitäpaitsi jossain vaiheessa tulee kuitenkin naisella sellainen ikä vastaan että 10-15 vuotta nuoremmat miehet eivät enää kiinnostu.
26.01.2005 18:39
*naurattaa*
Aika hauska veijari olet.
Tosi lystikästä lukea näitä unelmaprinsessa toiveita, löytyyhän toki tuonlaisia prinsessoja. Harmi vaan kun eivät taida olla samassa paketissa.
26.01.2005 17:58
91 / 93