elomax

Aloituksia
13
Kommenttia
22
Suomen armeija
Jenkkien mielestä Suomi pystyy pahan paikan tullen mobilisoimaan 1,2 miljoonaa miestä ja naista... Ainakin 80-luvulla op0141Metsäkissa?
Löysin tämmösen rappukäytävästa... Tuli puolittain väkisin ovesta sisään;) Oli kaksi viikkoa "hoitolassa", jonka jälkee505029Julkkis-syyttäjät
Menikö syytäjillä pupu pöksyyn? Tuliko hommasta liian iso? No, syytetyn N.N elämä on pilattu, mutta syyttäjä X.X saa pi6463Jokaiselle jotakin?
Äsh! Ihan pelkkää byrokraattista sontaa... joitakin ohjelmia on pelkästään sen takia, että jotkut säilyttävät hyvin palk1180Revin peffani...
jos joku esm. Suomen Punainen Risti järjestää keräyksen amerikkalaisten uhrien hyväksi. On se ihme, jos maailman rikkai7482JUMALA ON SUURI!
Heh, seuraavaksi tulee pikkupikku maanjäristys San Fransiscoon... Päällikkö, jos sellaista on? antaa kunnon höykytystä?9834En usko!
Kolme ihmistä tappava on HULLU!!! Sellanen ihminen ei pysty elämään normaalia elämää 45-vuotta tappamatta uudestaan tai141560Hauppauge WinTV Nova-T (pci)
Onko kukaan saanut kyseisen kortin softaa toimimaan moitteetomasti? Tuskin itse raudassa on vikaa? Mulla meni 3-4 tunti5950Euroopan liittovaltio!
Minkä hemmetin takia brittien(Bläir) pitää lähteä Buskhan ja israelin mukaan hyökkämään jonnekin hevon vitun irakiin? Mä0221Ohukainen ja paksukainen
CIA:n hupa-salainen raportti on vissiin vuotanut julkisuuteen. Sanovat, että irakista on tulossa tai tullut kaikkien aik4307Sairaanhoitajat
On se vähän outoa, että aina kun on kyse duunareitten työtaistelusta, niin mediassa mukaan otetaan sairaanhoitajien palk4635Hyöty?
Niin mä olen ymmärtänyt, että jatkossa koneet jauhavat juhannuksena ja joulunakin? Tuli vaan mieleen, että monta päivää5614Suuri Terrorismin Vastainen Sota?
Jenkit ne vaan luulee, että terrorismi voitetaan tappamalla kaikki terroristit ja kotona ne luulee, että kaikki rikollis49916