Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
s_lahti
profiilit
s_lahti
s_lahti
Vapaa kuvaus
Aloituksia
90
Kommenttia
1259
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Edellisessä ihmetykseni koski k-kottonin mainintaa naisvaltaisten alojen runsaista sairauslomista.
Aloittajalle, jos merkonomin koulutuksen tiedot ja taidot on ajantasalla.. varmaan hyviä mahdollisuuksia, mitä aiemmin jo ketjussa mainittu.
Kiinnostuksesta vilkaisin pikaisesti lähihoitajan koulutuksesta, näyttää ainakin teoriassa hyvältä. Pari vuotta ja monta eri "ihmisryhmää" joiden parissa työskennellä.
20.08.2013 11:05
Mahtaako tarkoittaa nuorempien naisten äitiyslomia.. pisti silmään "naisvaltaisia aloja, paljon sairaslomia". Kyllä naiset aika sitkeitä usein. Ja sairaslomaa helposti hakevia miehissä ja naisissa yhtälailla.
Esim. lähihoitajan työ ei niitä kaikista kevyimpiä liene.
Voi olla että ymmärsin viestin väärin.
19.08.2013 12:31
Kaunis on laulu ja hymy. Tarttuuhan se.. mulle myös itku ja nauru voi tarttua.
Molemmat sattaa tosin tulla aika sponttaanisti omasta takaakin, itku harvemmin julkisella paikalla.
Tuo Anneli Saaristo taisi muutamana vuonna tehdä jotain esiintymisiä Eija Kantolan ja Marjorien kans.
15.08.2013 19:56
Ei näkyny tähtisateita.. vesisateita kans ihan kunnolla.
Tänään on ollu kun Alatalon laulussa; "aurinko paistaa ja vettä sattaa".. pitänee muuttaa vähä sanoja, taitaa mennä kesä.
15.08.2013 19:41
Pitihän toi nimi tavata, että mitä pers... ne on.
Myöhään eilen illalla oli jännä, kun oli pimeää, pilvisen oloista, mutta tähtiä näkyi. Niitä lentoja en jaksanu jäädä odottelemaan.
13.08.2013 21:43
Ei voi kun ihailla/ihmetellä sun tietämystä.. liekö musiikkia, joka sulle tuntematonta.
Itsellä kait enempi "kaupallinen" maku.. tuo yllä oleva 'duetto' upeaa kuultavaa myös!
Tuosta ulkonäköarvostelusta mulla vain himmee kuva aikojen takaa, sellaseen joutunee julkisuuden henkilöt tottumaan, kuten moneen muuhunkin hyvään ja pahaan.
Laitan tähän kohtaa Anna Erikssonia. Monista kappaleistaan pidän, tää lienee uudempaa, vähä erilaista.
http://www.youtube.com/watch?v=VCpTmMPWg94
10.08.2013 22:55
Anneli Saariston muistelen jossain sanoneen joidenkin arvostelleen häntä ulkonäöstään, aika julmaa.. makuasioita, ja tuskin sulkee pois heitä, jotka esityksistään pitävät. Ei suuria suosikkejani, mutta oonkin suht' kaikkiruokainen musan(kin) suhteen.
Tää kaunis zipale löytyy ainakin Maria Lundin Suomeksi esittämänä.. olin melko varma, että myös Anneli Saariston. En löytäny.
http://www.youtube.com/watch?v=UECIAew41B8
10.08.2013 18:17
Tää jo ihan ulkona avauksesta!
Kun ruokaostoksilla "kantakaupassani" hakee monista kassoista sitä lyhintä jonoa, tulee väkiste takaa heidät nähneeks..
Nää mitä mainitsin, on oikeesti aika leveitä, eikä kesätyttöjä. Muttei se mikään pointti, selventää yritin, kun oletin, että viittasit mun kommenttiin.
Paljo varmaan sellasiakin nuoria naisia, jotka rääkkää itseensä salilla sen lannan luonnin yms. töiden sijaan.
Sinänsä pinnallisia juttuja..
07.08.2013 23:17
Joskohan siltä ripakintulta puuttuu kokovartalopeili ;)
Varmasti jo terveyden kannalta hyvä pitää kilot kurissa, vaikkei välittäiskään mitä muut ulkonäöstään ajattelee. Eikä selitellä, että vuosien saatossa niitä vaan tulee.
Itse kiinnittänyt huomioo esim. tavaratalon kassoilla istuviin nuorehkoihin naisiin. Kun tää rintavarustus vaatii oman vaatekappaleensa, takaapäin katsottuna ylenmäärin pursuava iho (kauniisti sanottuna), ei ole kivannäköistä.
Etupuoleen sitte miehet varmaan kiinnittää enempi huomioo :)
07.08.2013 19:20
Onko se ikä printattu johkin ;) Mun on usein vaikea arvioida ihmisten ikää.. tuo ei tosin ole vastaus.. jos tulisin jutteleen, muistuttaisit ehkä "naapurin poikaa", tulee mieleen sun nickistäkin 'ihan tavis'.. Mutta tiedä tulisinko sittenkään..
Päihtymystilan vois kuvitella vaikuttavan asiaan, muttei silti tarvi olla etu- tai taka-ajatuksia! Eikähän naisia voi laittaa yhteen lokeroon, jokainen omanlaisensa kuitenkin.
04.08.2013 19:49
Taidanpa olla vaihtamatta vielä.. tuolla kun Nissania kehutaankin :). No ei se ainoa syy, on kyllä kaukana mistään citymaasturista, mutta hyvin palvellu, kun huollot teettänyt.
Ite oon liian laiska vertaileen hintoja netissä/liikkeissä.
Mutta sen verran, että autoliikkeen rahoitusta en käyttäis! Nehän on ihan älyttömiä, ensin maksaa pienellä korolla olematonta summaa, sitte yhtä äkkiä tempaista loppuvaiheessa isommat rahat kerralla.
24.07.2013 17:34
Ollu jotain muuta tangomarkkinoiden aikaan, pätkän kuningattaren valinnan finaalia katoin.
Tuli vaan mieleen omasta mielestä upea melodia "Frantic" -leffasta.. (Polanskin).
Sitä en tiedä levytetyn suomeksi, mutta soitettuna oon kuullu jossain yhteyksissä, tuskin nyt, ellei suomalaisia sanoja.
http://www.youtube.com/watch?v=9Azu8S7BK70
24.07.2013 17:13
Tiedä noista tekniikoista, oliko sitte pulsaattorikone. Tuli vaan nostalginen fiilis, kun siitä kirjoittavat. Pikkulikkana sai toimia "linkona" :). Sellasesta veivistä väänsin, kun äiti syötti vaatteita vedestä pois.
Toivottavasti oot saanu toisten vastauksista apuakin!
23.07.2013 10:13
Hyvältä kuulostaa, ymmärsin tai en. Tunnustaudun mäntiksi, en muista koska oisin tuntenut esim. häpeää.. tiedä mistä tulikin mieleen! Vaikka eikö se PMMP:kin laula; "häpeään ei kuole..", jotain tuon tapaista.. ;)
22.07.2013 13:24
k-kotton
Enpä osaa palstasta enempiä sanoa. Jos joku tulee tölvimään, voihan siihen olla ottamatta kantaa, vaikkei välttämättä helppoa.
Oikeassa elämässä tiedän henkilön, sukupuolen arvannet ;).
Hän on sanonut, jos kokee itseään loukatu , ei näytä sitä silloin.. mutta mietti miten "iskeä takaisin" sopivan hetken koittaessa. Yleensä sanoo asiat aika suoraa kuitenkin.
Tuosta voi tulla tilanne, jossa tää toinen voi olla tietämätön sanoneensa pahasti, joskus aiemmin..
19.07.2013 13:48
Josko se muiden "rökittäminen" sitte jotenkin helpottaa omien tyhmyyksien unohtamisessa..hyväksymisessäkin, en tiedä.
Joskus voi varmaan huomaamattaan, varsinaisesti tarkoittamattaankin sanoa jotain ikävää, joka toiseen osuu ja uppoo.
Omat sanomiset unohtunevat helpommin kuin itseen kohdistuneet.
19.07.2013 10:46
Näyttää hassulta tollaset poistotkin,mut kun siinä ei ollu mitään.
Ilman asiantuntemusta oon kuunnellu musaa, mikä kivalta kuulostanut. Ja tykkäsin Bolanin äänestä :)
12.07.2013 09:11
Oikein arvasit, vähä lisää teatteria :). Pieni reissu... tällaset kun hyvä etukäteen varata on suunniteltu. Muuten tehdä mitä mieleen juolahtaa..
Ei kannattais jättää kotitöitä rästiin, niitä vähä ollu.
Jotkui viisaat ne pesee mattonsakin ennen lomaa..oon kuullu... ;D
Hyvää kesänjatkoa ja tulevaa lomaa sulle! :)
12.07.2013 08:59
mystinen.. ei jää varjoon..
11.07.2013 23:57
HEP.. itselles vaan, missäs sitä ollaan oltu ;)
Selviytyä kesästä.. loma paremmalla eli alkupuolella! Yks kesäteatteri "On kesäyö" Vkoskella katsottuna. Hyvä oli!
Niin, ja mäntysuopaa käytetty täälläkin tänään, matot loppui kesken. ei suopa :D
11.07.2013 22:10
2 / 63