Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
s_lahti
profiilit
s_lahti
s_lahti
Vapaa kuvaus
Aloituksia
90
Kommenttia
1259
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
äidille..
Hänelle lahjat ja kukka, sekä myöskin viemme hänet syömään jonnekin.
04.05.2005 16:27
paha olo oli pitkään. Oliko sitten "neljänkympin kriisi", vai mikä, joka laittoi liikkeelle. Pikkuhiljaa kuitenkin.
Ei todellakaan kaduta, vaikka joskus huomaa, että syytti vaikeasta suhteesta kaikkea mahdollista. Eli ei elämä silti ole täysin ruusuilla tanssimista, mutta paljon paljon parempaa. Useita suhteita ei ole ollut; mutta en myöskään aikanani sitoutunut liian nuorena, vaan vietin jos ei hurjaa, niin kuitenkin aikaa vapaana silloin, ja tutustuin erilaisiin ihmisiin.
03.05.2005 21:04
Ei kissan lipaisu ole masokistille! ;)
Oiskohan kolme parasta järjestys: intohimoinen suudelma, ei välttämättä kielari, riippuu mm. tilanteesta ja henkilöstä. Suukottelu.. Ja sitten se, kun kisuli ihanalla kostealla nenullaan kiehnää, kasvoja vasten..
03.05.2005 20:49
Huomenta vaan, eli 'remmissä' ollaan taas.
Räntäsade tokenikin siitä sitten, ja vaikka 'holotna' (mitähän murretta tuo muuten on ;)? Siis kylmä olikin, niin pari sidua vain upposi, että sellaista vappukännäystä tällä kertaa ;)
Kuis itselläsi ;)
Oli miten oli, mukavaa alkavaa viikkoa!! :))
02.05.2005 06:40
mutta ei mieltymyksilleen mitään voi ;)
Mun mielestä ei ole ihan pakko olla sellainen.. sanotaanko sitä nyt 'pyykkilauta -vatsaksi'.. ;)
01.05.2005 11:23
Täällä tuntuu aika monet selvinneen vapusta. Siis ainakin aatosta ;)
Vai päätöksiä olet tehnyt, siinä voi olla pieni riski, jos toisen puolesta tekee ;)
Se ois mun mielestä silleenkin hieno idea, jos ajatellaan, että ihmisillä esim. töissä ja muuallakin voi olla jokin rooli.
Niin jokainen voisi siellä olla omana itsenään, ilman "roolia", kertoa mitä haluaa tai olla kertomatta. Että ois vaan niinkuin se hetki.
Ei tuosta nyt saanut mitään tolkkua, mutta väliäkö sillä ;)
01.05.2005 11:16
sehän se onkin!
Mun kohdalla vaikkapa kirurgi, kun siinä on niin avuttomana, ja joku tekee ihmeitä..
01.05.2005 11:03
..kulkuneuvo, jota Mersun/Audin/Bemarin (mitä näitä nyt onkaan) omistajat eivät varmaan autoksi kutsuisikaan ;)
Millä sitä muuten roudais itsensä duuniin, ja yleensäkin kaiken tarvittavan mukanaan?
Kukaan naapurikaan ei muuten ole hankkinut prätkää minun kiusaksi ;)
01.05.2005 10:51
Vappua sullekin!
Säästä viis, mutta mieluummin ilman räntää pliis!!
01.05.2005 10:40
..mahakumpu ei tiedä hyvää.."? No ei..
Mutta sellanen suht' pieni on aika hmmm ;)
01.05.2005 10:36
Huomenta päivää :)
Sima tuli vahvistettua vain pullottamalla sitä mm. aiemmin tyhjennettyyn viskipulloon..
Eli hengissä ollaan vielä ;)
01.05.2005 10:31
Minähän olen vasta empinyt ;) "Jos lähtisin" -sanontaa taisin käyttää.. enkös olekin tylsä tyyppi ;)
Mutta lukumäärä 11 silti ok, koska tuffe hiffasi, ettet ollut itseäsi laskenut vielä mukaan..
Siis, intoa, ja varmaan kuntoakin löytyisi. Mutta ei siinä vielä kaikki.
Ajankohta (mahd. työesteet), hlökohtaiset lupajärjestelyt, ja ties mitä vielä.. :)
Mutta, asiasta toiseen, kun on puhuttu pikkulauantaista, minulla tänään pikku vappuaatto; jota nyt lähden viettelemään :))
Kaikkea kivaa toivotellen.. ;))
29.04.2005 17:12
Ja lämpimät Onnittelut!
.. vai pitäiskö tuon mennä toisin päin ;)
29.04.2005 13:12
Ja sitä samaa sulle!
Mä oon myös jo ilmapallot puhallellu.
Sima on pullotettu.. ei terästetty.
Ainakaan vielä ;))
29.04.2005 13:11
Huomenia, lienet heräillyt hiljattain, kuten minäkin. Ja ihan just lähden nauttimaat ulos ihanasta säästä.
Näyttää paljolti siltä, että saat runsaasti naisseuraa matkaasi ;)
En tietenkään mustis ole ;) Tosi kiva, että lähtijöitä olisi.
Varmaan miehiäkin toivottaisiin lisää, ei liene vielä monta ilmoittanut halukkuuttaan !?! Vaikka sussa seuramiestä riittäisi suuremmallekin naisjoukolle ;)
Jos itse olisin lähdössä, ajankohta myös sinänsä ihan sama, kuten joku tuossa mainitsi.
Keväällä - kesällä, jos aurinkoista, upeaa nauttia raikasta juomaa kannella.
Toisaalta sitten ne elo-syyskuun tummat yöt, ehkä kuutamo hmmm.. :))
26.04.2005 14:02
uskomatonta, kuinka omasta mielestä lähes itsestään selvä viesti voi toisen mielestä olla hyvä, mielenkiintoinenkin.
Toivonpa, ettet pidä minua "syvällisempänä" kuin olenkaan.. toisaalta mitä väliä :)
Joudun valvomaan pitkälle yöhön, ja voit uskoa, että töiden lomassa tulen ihastelemaan ruusuja :)
Hali myös sinulle!
26.04.2005 00:12
virtuaalihalaus, ja -ruusu lämmittävät mieltä. Suorastaan pelastavat päivän, vaikka se jo lopuillaan onkin :)
Samoin, kauniit sanat!
Kiitos!
25.04.2005 23:19
Se vaan on joskus helpommin sanottu kuin tehty..
Väkisin nauru menee irvistykseksi ;()
Ja eikähän tuo huumori ole pelkkää naurua.
Kyllähän sitä hymyilee & nauraakin päivittäin, mutta sellainen aito ilo tuntuu joskus jääneen; ihan liian vähälle, jonnekkin nuoruuteen..
Ja tämän ei ole tarkoitus edes olla pessimistinen kirjoitus :))
25.04.2005 22:22
se nyt vaan ei ole paha sanonta ;)
24.04.2005 21:06
Aika rohkea ja "rankka" veto Jorma ;)
Omaa mielipidettä vaan tietysti laitan, mitäs muuta. Siinä ois vähän niin kuin viehätystä ja "vaaraa" yhtä aikaa..
Tottakai uteliaisuutta, millaisia ihmisiä täällä yms.
Toisaalta sitten sekin, että katoaisiko jokin mystisyys, kun oikeasti tapaisi ihmisiä 'ruudun takaa'.
Kuinka moni ihminen innostuisi aluksi, mutta toden tullen alkaisi empiä.
Itse voisin kuulua em. porukkaan, en tiedä.
Tosin, ei kait se määrä ratkaisisi, moniko lopulta lähtee.
Mun mielestä ajatuksesi ei missään tapauksessa kuulu minnekään huuhaa -palstalle :))
24.04.2005 19:22
62 / 63