Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mattle
profiilit
mattle
mattle
Vapaa kuvaus
Aloituksia
10
Kommenttia
197
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
pikkumies jaksaa, kävi heinäkuussa jo täälläpäin, ei vielä lähtenyt kalaan.
26.08.2006 08:15
Kyllä oli tukeva nukkua, kun illalla söin rillisikaa vatsan täyteen. Vieläkin on täyteläinen olo, mutta jos koskenkorvaa olisi juonnut vatsan täyteen, olisi tänään ontto olo. Sen vuoksi tänäänkin juon alkoholittomia juomia, ja syön kasvisaterian.
Hyvää päivän tyttäret
26.08.2006 07:35
Olipa mukava pyöräillä töistä, kun vettä satelin pitkään aikaan. Nyt voi rillijuhlat pitää ulkona, kun ei ole niin kuivaa. Juomaksi meinasin hakea alkoholittomia juomia, sitten huomenna voi nauttia vapaapäivästä, kun ei ole krapulaa.
Raitista viikonloppua kaikille.
25.08.2006 17:57
Raittiina ollaan, mutta päänuppi on niin sekaisten, että voi, voi. Illalla kuuntelin politiikoita, kehuvat kilvan toisiaan, kuinka hyvin (pässit) on järjestäneet suomen asiat. Tänään päätin että jos TV:ssä näkyy politikoin naamaa, vaihdan he kanavaa tai suljen toosan. Tosi on, ette minun kestä huolehtia maaliman asioista, riittää kun hoitelen omat hommat positiiviselle mielellä. Silloin ja vasta silloin on helpompi elellä, tätä pientä yksinkertaista elämää.
Jos menisin tässä olotilassa ottaman viinaan, sitten sitä vasta sekaisten olisi. Sen vuoksi meinasin olla alkoholittomalla linjalla tänään.
24.08.2006 15:05
Raitis ja aurinkoinen päivä, jäätelö linjalla meinasin olla loppupäivän.
Hyvää illan jatkoa kaikille.
23.08.2006 16:47
Raitis päivä, nyt lenkille ja sen jälkeen saunaan. Sauna juomaksi ostin vissyä, alkoholitonta kun juo, ei hetikään ole niin sekaisin tuo päänuppi.
22.08.2006 18:35
Meni taas viikko että ehti nettiin, viime viikon oli reissu hommissa. Matka meni hyvin, ei tarvinnut viinan kansa läträtä, vaikka hotellissa yövyinkin. Kesäinen helle jatkuu vaikka syksy painaa päälle, meinasin että tänään ei juoda muuta kun kahvia ja vettä.
Raitista päivän jatkoa kaikille !
21.08.2006 15:17
Kyllä se muuten seuraava päivä jo on helpompi, aivan oikein tästä päivästä on kysymys. Raitista päivän jatkoa sinulle ja kaikille raittiutta haluaville myös.
13.08.2006 19:57
Raittiina ajattelin viettää tämän loppupäivän.
10.08.2006 14:43
Aamulla oli miellyttävän vilpoista, kun pyöräilin töihin. Nyt palatessa lämpöä oli, oli niin hikinen olo kun olisi käynyt pitemmänkin lenkin.
Vichy on hyvää janojuomaa.
Jännittävää EM-iltaa kaikille !
09.08.2006 14:51
Tänään muuten heräsin kellon soittoon, huomenna on herätys kello kuuden maissa soimassa. Meinaan mennä huomenna töihin, eikä muuten pelota ollenkaan. Se johtuu siitä, kun ei ole tarvinnut juoda muuta, kun alkoholitonta nestettä. Aurinkoinen päivä tänään.
31.07.2006 16:27
Ihanaa että otit tään asian esille. AA-kokouksissa ei ketään vaadita uskomaan, se on henkilö kohtanne asia. Joudun tämän tapaiseen pohdiskeluun, silloin kun piti arvella, jatkanko juopottelua, vai muutako suuntaa. Sen jälkeen ei ole tarvinnut selvittää, mikä usko minut sai raitistumanaan.
Kiitoksia sAAmari tutkimuksesta. ?
Minä samaistun sinun arvioihin.
t. AA- terveiset Lema
29.07.2006 22:36
Nouse hirteen, jos et pääse omin voimin, naapuri auttaa
29.07.2006 22:07
Kyllä se on muuten parempi, kun tilaat ammattimiehen. Muistu mieleen 70-luku, työpaikassa oli parakki-majoitus. 5 kpl oli parakkia, yksi oli toimisto ja muut oli majoitusta varten. Talomiehenä oli vanhahko mies, joka pysty tekemään kaikki työt mitä siinä tarvittiin. No tuli nämä automaattiset kahvinkeittimet, eikä ollut vapaata sähköpistoketta. Kusti veti piuhat ja pistokkeen, ja kahvikeitin toimi. Ongelma oli vain siinä, kun kahvinkeittimen laitto päälle, niin kaikissa parkeissa syttyi valot.
Hän siitä huolimatta jatkoi talkkarin hommia, ja oli varmaan joka päivä pienissä sievissä. Kun joutui sairas eläkkeelle, sitä myötä maanalus hommiin.
Sen takia meinasin olla selvin päin, ettei tarvis maanalus hommiin ennen aikoja.
29.07.2006 15:08
Joo, kyllä minulla ainakin mökillä parani kuva, sama vika 3 näky huonosti. Diginä näkyy kaikki kanavat, eikä minkään laista häiriö. Vaikka TV-asemalle on matkaa, linnuntietä noin 80km.
Pikkusen on viileämpi sää, siitä huolimatta raitis päivä.
04.07.2006 17:59
Koittakaa ymmärtää, siinä on joku kirjoitus virhe. Kun katon samalla ottelua.
15.06.2006 22:13
Moi !
Hienoa kun meidän hieno raitis, sai tunnustusta, se kuuluu hänelle. Mutta mustatkaa, elämä on haavoittuva. Minä olin AA avulla raittiina 13.5-vuotta, elämä kunnossa. Mutta tärkein unohtui, että minä olen se sama ihminen. Sen takia vaikka, tätä ketjua arvostellaan, pitää mustaa on tästä hetkestä kysymys. Ja tämä ketju, on antanut sen tuen mikä voi antaa netin kautta. Kiitos kuuluu kaikille ketjussa oleville.
t. Lema
15.06.2006 22:06
Tässä on mennyt jokunen aika, kun olen kirjoitellut ketjuun. Kesäisin on niin paljon muuta tekemistä, että netissä ei tule niin paljo oltua. Viikonloput menee mökillä, siellä ei ole yhteyttä internetiin. Raittius on kyllä siitä huolimatta säilynyt, kun muistan että viina ei ratkaise mitään ongelmia. Raitista alkavaa kesää kaikille, nautitaan raittiista päivistä.
17.05.2006 16:18
Oli ihana herätä selvin päin, ilman RA-PULAA, ja ilman morkkiksia.
Tuossa justiin tulin mökiltä, huomasin että kaupungissa oli tullut kesän merkkejä. Pihalle oli ilmestyneet, räkättirastas ja västäräkki.
Raitista päivän jatkoa.
01.05.2006 15:14
Hienosti meni töissä tänään, kun ei tarvitun nyt riitellä kenkää ihmisin kanssa Hyvää illan kaikille
26.04.2006 16:48
5 / 10