Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
piho
profiilit
piho
piho
Vapaa kuvaus
Aloituksia
588
Kommenttia
837
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Perustelen näkemykseni seuraavasti.
Ilmestyskirjan mukaan tuleva Peto eli Antikristus saa valtaansa kaikki heimot, kansat, kielet ja maat. Raamatussa on kuitenkin monia esimerkkejä siitä, että kun sanotaan kaikki tai koko, niin aina ei ole suinkaan kysymys kirjaimellisesti kaikesta. Paras esimerkki on jouluevankeliumista, jonka mukaan koko maailma laitettiin verolle, mutta me tiedämme, että ihan sananmukaisesti näin ei käynyt, vaan ainoastaan silloinen tunnettu maailma eli Rooman valtakunnan eri maat laitettiin verolle.
Näin voi käydä myös Pedon valtakunnan kanssa, että se saa valtaansa suurimman osan maailman maista ja kansoista, mutta ei aivan absoluuttisesti kaikkia.
Tähän suuntaan viittaa myös Danielin kirjan luvun 11 jae 44, jossa kerrotaan Antikristuksesta seuraavasti: "Sitten idästä ja pohjoisesta tulevat sanomat pelästyttävät hänet, ja hän lähtee vihoissaan tuhoamaan ja perin pohjin hävittämään monia." Tämän jakeen mukaan Antikristuksellakin on vastustavia voimia, joita vastaan hänen täytyy vielä vallassa ollessaankin sotia. Silloinkaan Antikristus ei kykene tuhoamaan ja hävittämään kaikkia vaan ainoastaan monia.
05.01.2015 00:54
Kun Suomella on uskova presidentti ja pääministeri ja suuri osa hallituksesta ja eduskunnasta tunnustaa Jeesuksen Herraksi, niin silloin Suomi eroaa EU:sta ja saa täyden itsenäisyyden takaisin.
Eduskunnassa säädetään vanhurskaita lakeja. Esim. homoavioliittolaki ei mene eteenpäin eikä sitä hyväksytä.
Suomi saa viime sodissa menettämänsä alueet, Petsamon ja Karjalan, takaisin.
Presidentinlinnasta lähetetään jumalanpalveluksia, joissa myös presidentti itse puhuu.
05.01.2015 00:38
Illuminaatit ovat taustavaikuttajia, rikkaita ja valta-asemissa olevia ihmisiä, jotka väittävät olevansa valaistuneita (mitä nimi tarkoittaa), mutta jotka ovat Saatanaa palvovia luciferisteja, jotka haluavat edistää Uutta maailmanjärjestystä, joka ajaa maailmaan yhtä maailmanhallitusta, joka toteutuukin aikanaan, ja sen johdossa tulee olemaan voimakas diktaattori, jota Raamattu nimittää Pedoksi tai Antikristukseksi.
03.01.2015 21:09
"Jumala on kanssamme eikä suomalaisten pyhiä arvoja loukata. "
"Suomen kansan syntivelka on kasvanut niin suureksi, että Jumalan on pakko rangaista Suomea "
Mitenkähän päin tää nyt meni?
Näin kysyi KTS.
Vastaan, että molemmat väitteeni pitävät paikkansa. Ne eivät ole ristiriidassa keskenään, kuten KTS ilmeisesti ajattelee.
Rangaistus tulee Suomen kansan syntien tähden. Mutta on Suomessa paljon uskoviakin. Siksi Jumala ei salli miehittäjän loukkaavan pyhiä arvoja. Eli miehittäjä ei saa puuttua uskonnonvapauteen ja Jumalan palvelemiseen millään tavoin.
02.01.2015 23:50
Jeremia kertoo pääasiassa omasta ajastaan, mutta on kirjassa myös tulevaisuuteen liittyviä profetioita, jotka eivät ole vielä toteutuneet.
Toinen asia on se, että kun Babylonia hyökkäsi Jeremian aikana Juudan ja Jerusalemin kimppuun, niin siinä voi nähdä paljon rinnasteista yhtäläisyyttä Venäjän ja Suomen tilanteeseen, kun Jumala tulee käyttämään samalla tavoin Venäjää rangaistusruoskana USAn lisäksi myös Suomelle ja monille muille maille.
21.12.2014 17:49
Inhottava realisti ihmetteli, että täällä on sama avaus kaksi kertaa.
Kun minä laitoin aloitukseni tänne 20:32, joku toinen oli käynyt kopioimassa kirjoitukseni omilta sivuiltani ja siirsi sen tänne täsmälleen samaan aikaan klo 20:32. Minä en siis tiennyt tämän toisen henkilön aikomuksista mitään eikä hän siitä, että minä laitan itse kirjoitukseni tänne.
Satuimme siis toimimaan yhtä aikaa toisistamme tietämättä.
Siinä ei ole mitään ihmettelemistä. Sellaista sattuu.
21.12.2014 17:43
Nimimerkki "suomille" kirjoitti minusta Karjalan evakkona, mihin totean, että minä en ole evakko, vaan sodan jälkeen v. 1946 Riihimäellä syntynyt hämäläinen.
21.12.2014 00:05
Venäjä sanoo vastustavansa Uutta maailmanjärjestystä, mutta joidenkin mukaan Venäjä on kuitenkin mukana NWO:ssa, koska lännelle tarvitaan vastavoima, jotta saadaan aikaiseksi Kolmas maailmansota, jota eliitti tahtoo. On myös väitteitä, että Putin on vapaamuurari. Minulla ei ole varmuutta edellä esittämistäni asioista. Toivoisin, että Venäjä olisi tosissaan Uutta maailmanjärjestystä vastaan, mutta en tiedä, miten asia loppujen lopuksi on.
15.12.2014 20:34
Ei ole huumoria.
Paavo Väyrynen on pätevä, kokenut ja tulee toimeen niin idän kuin lännen johtajien kanssa.
10.12.2014 01:59
Offi10001 kirjoitti: "Väärille profeetoille on odotettavissa kriisi taas keväällä 2015 , kun he ruikuttavat jotta Jumala on kuullut ja siirtänyt tuhoa."
Jos Jumala siirtää tuomioita, niin sanoman esiintuonut ihminen ei ole väärä profeetta.
Ei Joonakaan ollut väärä profeetta, kun hänen profetiansa Niiniven tuhosta 40 päivän kuluttua ei toteutunutkaan, koska Jumala peruutti tuomion kansan tekemän parannuksen johdosta. Joonaa asia kyllä harmitti ja hän mökötti niin, että Jumala joutui häntä hiukan opettamaan ja rauhoittelemaan. Ehkä Joona pelkäsi, että Niinivessäkin on nimimerkin offi10001 kaltaisia ymmärtämättömiä ihmisiä, jotka ovat heti haukkumassa ihmistä vääräksi profeetaksi, jos ei käykään niin kuin profeetta on ennustanut.
09.12.2014 12:37
Olen lopettanut puolueeni Suomen Laillisuuspuolueen toiminnan 25.11.2014 puuttuvan kannatuksen vuoksi.
Luulen, että seuraava presidentti on Paavo Väyrynen.
Minä en voi olla Uuden maailmanjärjestyksen johtaja, koska minä vastustan koko saatanallista systeemiä. Todennäköisesti minusta tulee Uuden maailmanjärjestyksen surmaama marttyyri.
Minä en ole koskaan ollut homohelluntailainen, mutta helluntailainen kylläkin. Kuulun tällä hetkellä luterilaiseen kirkkoon. En ole siis perustanut omaa puljua.
Sanonta "joukossa tyhmyys tiivistyy" pitää paikkansa. Se tullaan näkemään hyvin selvästi silloin, kun suurin osa maailman ihmisistä seuraa tukka putkella tulevaa eksyttäjää ja petkuttajaa eli Antikristusta, joka lupaa ummet ja lammet, mutta vie lopulta ihmiset mukanaan helvettiin.
08.12.2014 19:19
Täällä kysyttiin, kumpi on ensin, tempaus vai Venäjän invaasio.
Venäjän invaasio on ensin.
07.12.2014 00:04
Tässä Google-käännös kieliasu korjattuna siitä mitä sanoin: "Jouko Piho, ihmisoikeusaktivisti ja teologi: "Henkilökohtaisesti vastustan tätä lakia, samoin kuin monet muut. Useimmissa maissa ihmiset uskovat, että miehen ja naisen perinteinen avioliitto on paras yhdistelmä jälkeläisten kasvatukseen. Lapset, jotka kasvavat normaalissa perheessä, sopeutuvat yhteiskuntaan paremmin. 60 maassa, mukaan lukien Venäjä, on yksinkertaisesti mahdotonta hyväksyä tällaisia lakeja. Suomesta tuli 12. maa, joka kannattaa homojen avioliittoa. Tanska, Norja, Islanti ja Ruotsi - koko Skandinavia on jo olemassa luettelossa.”
Sanoin, että nuo 60 maata, joissa ei hyväksytä homoliittoja, ovat Euroopassa, mutta se ei ole näköjään tullut mukaan käännökseen.
Tämä osuus, joka on otettu mukaan ohjelmaan, on noin kolmannes siitä, mitä sanoin.
05.12.2014 19:38
Laitan sanoman tähän uudestaan, koska loppuun tuli hiukan lisäystä.
Uskovan miehen saama sanoma keväällä 2011
Keväällä 2011 tein pääsiäispuhetta Israel-tilaisuuteen ja kysyin samalla Jumalalta, kuinka monta vuotta Suomella on vielä jäljellä itsenäisyyttä. Vastaus tuli: ”Neljä vuotta.” Vuoden 2015 keväällä kriisiajat alkavat.
Tähän liittyen olin nähnyt aiemmin, kuinka vahvasti aseistetut sotilaat marssivat Porin keskustaa kohden. Silloin oli jo vähän puissa lehden alkuja. Tarkistin asiaa ja soitin kolmeen varuskuntaan. Lankapuhelin meni perille ja hälytti, mutta kukaan ei vastannut soittooni. Langaton yhteys ei toiminut ensinkään eikä radiosta ja tv:sta tullut uutisia.
04.12.2014 21:00
Pahan ja pimeän maailman keskellä meidän ei tule kuitenkaan luopua taistelemasta hyvän ja oikean puolesta. Raamatun mukaan uskovien tulee olla valona ja suolana mädännäisyyden maailmassa.
01.12.2014 16:44
En mässäile perhetragedialla. Haluan varoittaa noituuden, okkultismin ja New Agen vaaroista. Ne opit eivät ole Jumalasta, vaan pimeyden ruhtinaasta.
29.11.2014 22:37
En ole saanut bännejä Iltalehteen enkä tiedä Iltalehden moderaattoreista mitään.
24.11.2014 19:19
Pohjoinen maa on Venäjä, joka tulee aloittamaan Kolmannen maailmansodan ja hyökkää silloin myös Israelin kimppuun. Venäjän armeija tulee kuitenkin tuhoutumaan Israelissa, kun Jumala itse puuttuu taisteluun ja lähettää taivaasta tulta ja tulikiveä Venäjän armeijan tuhoksi.
Sitä ennen Venäjällä alkaa juutalaisten vaino, jonka takia juutalaiset joutuvat pakenemaan Venäjältä pois kohti Siionia. Monet juutalaiset pakenevat ensin hädissään naapurimaa Suomeen, josta jatkavat sitten matkaa Israeliin.
24.11.2014 01:16
Tukholman profetian jatko-osan voi kirjoittaa vain se Suomen profeetta, jolle Herra antaa jatko-osan tiedoksi.
23.11.2014 00:48
Paavo Väyrysestä tuskin tulee pääministeriä, vaan ensi kevään eduskuntavaalit todennäköisesti voittavan Keskusta-puolueen puheenjohtajasta Juha Sipilästä.
Paavo Väyrynen on ilmoittanut olevansa kiinnostunut ulkoministerin tehtävästä.
22.11.2014 23:48
10 / 42