piho

Aloituksia
588
Kommenttia
837
Venäläisiä sotilaita junassa
Erään uskovan uninäky Näin unessa näyn, jossa olin rautatieasemalla odottamassa junaa. Sitten tuli juna, mutta se meni23247Nimimerkin "Puolankalainen" uninäky 27.12.2014
Nimimerkin "Puolankalainen" uninäky 27.12.2014 Unessa Kathryn Kuhlman ilmestyi ja kysyin häneltä, tuleeko sota ja vall16243"Me aiomme tappaa dollarin"
”Me aiomme tappaa dollarin” Olen kirjoittanut jo vuosia dollarin romahtamisesta ja siitä, että kyseessä ei ole seuraus1324283 Venäjän miehitysprofetiaa
Jouko Pihon yhteenveto 83 Venäjän miehitysprofetiasta Olen kerännyt viimeisen viiden vuoden aikana, eli syksystä 2007 e13237Vaikea valinta, mutta Niinistö on vähemmän huono
Toisen kierroksen tilanne on äärimmäisen vaikea, koska minä en haluaisi äänestää kumpaakaan, en Niinistöä enkä Haavistoa2232Barack Obaman syntymätodistus ei ole Havaijilla
Alkuperäinen lähde: http://www.wnd.com/index.php?fa=PAGE.view&pageId=254401 WorldNetDailyn Jerome Corsi kirjoittaa 24.17231Anne Marian uni uskovien seulonnasta
Anne Marian v. 2001 näkemä uni seurakunnan seulonnasta Eräänä yönä tapahtui erikoinen asia. Koin, että Herra puhui sekä5231Itä-Karjala ja Kuola tulevat olemaan osa Suomea
Osa Suomen Karjalan heimon ikivanhoista asuma-alueista on historian kohtaloiden takia jäänyt rajan toiselle puolelle ven12229Omatunto
Omatunto Omatunto on tuttu sana. Omatunto kolkuttaa tai on paha omatunto, kun on tehnyt jotain väärää. Hyvä omatunto su6226Lana Vawserin näky Donald Trumpista
Lana Vawserin näky Donald Trumpista Australialainen profeetta Lana Vawser näki syyskuussa 2016 eli ennen presidentinvaa7223Onnitteluni Paavo Väyryselle
Paavo Väyrynen on ilmoittanut tämän päivän tiedotustilaisuudessa, että hän lähtee mukaan Keskustan puheenjohtajakisaan.25222Liityin Itsenäisyyspuolueeseen
Olen tänään 22.11.2010 lähettänyt hakemukseni liittyäkseni Itsenäisyyspuolueen (IPU) jäseneksi. Kesällä 2009 ehdin oll7222Herätystä Vaasassa
Herätystä Vaasassa Ystäväni Jari soitti minulle ja kertoi, että Vaasassa on alkanut hengellinen herätys. Vaasan lyseon6220Olen pakkoruotsia vastaan
Nähdäkseni ruotsinkielisen vähemmistön on hyvin edullista osata suomea, koska he asuvat pääosin suomenkielisessä Suomess5219Maailman talousongelmien ydin on yksityispankeissa
Maailman talousongelmien ydin on siinä, että rahavalta eli finanssitalous on keskittynyt vain muutamien yksityisten ökyr9216Piian uni tammikuun alussa 2015
Piian uni tammikuun alussa 2015 Näin viime viikolla erikoisen ja mieleenjäävän unen. Olin unessa lapseni kanssa isoss10214Tukholman profetian tiivistelmä 1
Laitoin nk. Tukholman profetian sivuilleni jo monia vuosia sitten. Tiedän, että sama profetia on luettavissa monilla mui7209Suomalaiset jakaantuvat kahtia: globalisteihin ja lokalisteihin
Alla oleva kuvailu on vain suuntaa antava. Voi hyvinkin olla, että jompaankumpaan ryhmään itsensä samaistava ei voi alle37207Tukeni Masalle
Olin eilen 24.11.2010 puhelinyhteydessä Martti Pohjolaisen kanssa. Käymäni keskustelun jälkeen uskallan suositella häntä8204Sadhun profetia osa 2
Sitten Israelin lähin ystävä ja liittolainen USA tulee pettämään Israelin kuten Brutus Caesarin. USA virittää poliittise5204