Vapaa kuvaus

Aloituksia

588

Kommenttia

837

1. Venäläisiä sotilaita junassa

Erään uskovan uninäky Näin unessa näyn, jossa olin rautatieasemalla odottamassa junaa. Sitten tuli juna, mutta se meni
    Profetiat
    23
    247
  2. Nimimerkin "Puolankalainen" uninäky 27.12.2014

Nimimerkin "Puolankalainen" uninäky 27.12.2014 Unessa Kathryn Kuhlman ilmestyi ja kysyin häneltä, tuleeko sota ja vall
    Profetiat
    16
    243
  3. "Me aiomme tappaa dollarin"

”Me aiomme tappaa dollarin” Olen kirjoittanut jo vuosia dollarin romahtamisesta ja siitä, että kyseessä ei ole seuraus
    Salaliittoteoria
    13
    242
  4. 83 Venäjän miehitysprofetiaa

Jouko Pihon yhteenveto 83 Venäjän miehitysprofetiasta Olen kerännyt viimeisen viiden vuoden aikana, eli syksystä 2007 e
    Profetiat
    13
    237
  5. Vaikea valinta, mutta Niinistö on vähemmän huono

Toisen kierroksen tilanne on äärimmäisen vaikea, koska minä en haluaisi äänestää kumpaakaan, en Niinistöä enkä Haavistoa
    Suomen Keskusta
    2
    232
  6. Barack Obaman syntymätodistus ei ole Havaijilla

Alkuperäinen lähde: http://www.wnd.com/index.php?fa=PAGE.view&pageId=254401 WorldNetDailyn Jerome Corsi kirjoittaa 24.1
    Maailman menoa
    7
    231
  7. Anne Marian uni uskovien seulonnasta

Anne Marian v. 2001 näkemä uni seurakunnan seulonnasta Eräänä yönä tapahtui erikoinen asia. Koin, että Herra puhui sekä
    Profetiat
    5
    231
  8. Itä-Karjala ja Kuola tulevat olemaan osa Suomea

Osa Suomen Karjalan heimon ikivanhoista asuma-alueista on historian kohtaloiden takia jäänyt rajan toiselle puolelle ven
    Karjalan palautus
    12
    229
  9. Omatunto

Omatunto Omatunto on tuttu sana. Omatunto kolkuttaa tai on paha omatunto, kun on tehnyt jotain väärää. Hyvä omatunto su
    Yleistä kristinuskosta
    6
    226
  10. Lana Vawserin näky Donald Trumpista

Lana Vawserin näky Donald Trumpista Australialainen profeetta Lana Vawser näki syyskuussa 2016 eli ennen presidentinvaa
    Profetiat
    7
    223
  11. Onnitteluni Paavo Väyryselle

Paavo Väyrynen on ilmoittanut tämän päivän tiedotustilaisuudessa, että hän lähtee mukaan Keskustan puheenjohtajakisaan.
    Suomen Keskusta
    25
    222
  12. Liityin Itsenäisyyspuolueeseen

Olen tänään 22.11.2010 lähettänyt hakemukseni liittyäkseni Itsenäisyyspuolueen (IPU) jäseneksi. Kesällä 2009 ehdin oll
    Profetiat
    7
    222
  13. Herätystä Vaasassa

Herätystä Vaasassa Ystäväni Jari soitti minulle ja kertoi, että Vaasassa on alkanut hengellinen herätys. Vaasan lyseon
    Yleistä kristinuskosta
    6
    220
  14. Olen pakkoruotsia vastaan

Nähdäkseni ruotsinkielisen vähemmistön on hyvin edullista osata suomea, koska he asuvat pääosin suomenkielisessä Suomess
    Itsenäisyyspuolue
    5
    219
  15. Maailman talousongelmien ydin on yksityispankeissa

Maailman talousongelmien ydin on siinä, että rahavalta eli finanssitalous on keskittynyt vain muutamien yksityisten ökyr
    Itsenäisyyspuolue
    9
    216
  16. Piian uni tammikuun alussa 2015

Piian uni tammikuun alussa 2015 Näin viime viikolla erikoisen ja mieleenjäävän unen. Olin unessa lapseni kanssa isoss
    Profetiat
    10
    214
  17. Tukholman profetian tiivistelmä 1

Laitoin nk. Tukholman profetian sivuilleni jo monia vuosia sitten. Tiedän, että sama profetia on luettavissa monilla mui
    Profetiat
    7
    209
  18. Suomalaiset jakaantuvat kahtia: globalisteihin ja lokalisteihin

Alla oleva kuvailu on vain suuntaa antava. Voi hyvinkin olla, että jompaankumpaan ryhmään itsensä samaistava ei voi alle
    Maailman menoa
    37
    207
  19. Tukeni Masalle

Olin eilen 24.11.2010 puhelinyhteydessä Martti Pohjolaisen kanssa. Käymäni keskustelun jälkeen uskallan suositella häntä
    Itsenäisyyspuolue
    8
    204
  20. Sadhun profetia osa 2

Sitten Israelin lähin ystävä ja liittolainen USA tulee pettämään Israelin kuten Brutus Caesarin. USA virittää poliittise
    Profetiat
    5
    204