piho

Aloituksia
588
Kommenttia
837
Kansallismieliset natsipuolueet erimielisiä Ukrainan tilanteesta
Kansallismieliset natsipuolueet erimielisiä Ukrainan tilanteesta Ukrainan tilanne on jakanut Euroopan kansallismieliset076Suomen puolueettomuus takaisin
Suomen puolueettomuus takaisin Pääministeri Jyrki Katainen totesi muutama päivä sitten Ukrainan kriisin yhteydessä, ett376Jouko Pihon vaalivetoomus
Tänään, 22.1.2012, on presidentinvaalien 1. kierroksen varsinainen äänestyspäivä. Aika suuri osa suomalaisista, kuten m1075Jumala ja ihmiset yhdessä
Jumala ja ihmiset yhdessä Alussa Jumala ja ensimmäinen ihmispari elivät yhdessä Eedenin puutarhassa. Tästä on Raamatuss775Jouko Pihon uni 16.7.2015
Jouko Pihon uni 16.7.2015 Näin 16.7.2015 unta, jossa sanoin ympärillä oleville ihmisille: "Toinen Yli-Vainio on aloitta2875Jouko Pihon 29.7.2021 näkemä uni Trumpin voitosta
Jouko Pihon 29.7.2021 näkemä uni Trumpin voitosta Näin 29.7.2021 unta presidentti Trumpista, että olin hänen sisäpiiris1175Meille on annettu jatkoaikaa, jotta ei-uskovat tulisivat uskoon
Veli Herrassa näki 15.8.2018 kotikokouksessa ilmestyksen tiimalasista Nuori veli kertoi, että äskettäin vakava sairaus075Kansallistunne nousussa - mutta globalisaatio voittaa - hetkeksi
Kansallistunne nousussa – mutta globalisaatio voittaa - hetkeksi Samaan aikaan kun globalisaatio ja maailman yhdentymin1174Jouko Pihon ehdotus Suomen suurimmaksi puolueeksi
Jos Perussuomalaiset ja Kristillisdemokraatit yhdistyisivät yhdeksi puolueeksi, uudesta puolueesta voisi hyvinkin tulla074Profeetta Charlie Shampin 27.8.2019 saama sanoma uskoville
Profeetta Charlie Shampin 27.8.2019 saama sanoma uskoville Minä säädän ja julistan, että juuri niin kuin Elia saavutti174Kirkko vuotaa kuin seula
Kirkko vuotaa kuin seula Viime viikonlopun aikana luterilaisesta kirkosta erosi yli 13 000 ihmistä. Suurin osa erosi ar671Anarkisteilta otettava puhti pois
Anarkisteilta otettava puhti pois Anarkistit ovat taas riehuneet Helsingissä. Koko mediakenttä on raportoinut näyttävä1171Suomen linja
Suomen linja Millaisen pitäisi Suomen linjan olla suhteessa muiden maiden linjaan? Sama vai eri? Vastaus riippuu muid1071Singaporelaisen Samantha Lee-Wiraatmajan sanoma
Singaporelaisen Samantha Lee-Wiraatmajan sanoma Olen kasvattamassa uusia johtajia, Jumalan kenraaleja, jotka näyttävät471Lars Enarsonin v. 1977 saama sanoma herätyksestä
Lars Enarsonin v. 1977 saama sanoma herätyksestä Jumala puhui minulle lokakuussa 1977: ”Minä lähetän herätyksen, joka t470Venäjän jakamisen suunnitelmat
Venäjän jakamisen suunnitelmat Sain Veli-Pekka Kortelaisen kautta tietää oheisesta artikkelista ja sen kartoista. Kirjo070Nicht abstellen
Sana 32 Nicht abstellen Sain tänään Jumalalta kaksi saksankielistä sanaa eli ”Nicht abstellen”, suomeksi ”Ei laskea kä070Suur-Suomi - menneisyys ja tulevaisuus
Suur-Suomi – menneisyys ja tulevaisuus Ajatus nykyistä suuremmasta Suomesta eli Suur-Suomesta on nykyään lähes kuollut.769Sisaren 20.5.2019 näkemä näky erämaan mökeistä
Sisaren 20.5.2019 näkemä näky erämaan mökeistä Eteeni ilmestyi erämaa, joka oli ikään kuin hämärän peitossa. Näin paljo369Muusta maailmasta tulee pahan imperiumi, mutta Suomesta tulee teokratia
Muusta maailmasta tulee pahan imperiumi – Suomesta tulee teokratia Maailman kansat yhdistyvät tulevaisuudessa pahan imp1769