Vapaa kuvaus

Aloituksia

7

Kommenttia

102

1. Kiitos vinkeistä. Mekin palattiin Suomeen 16.6. Olimme erittäin tyytyväisiä lomaamme. Säät suosi ja kohde oli pieni ja kiva. Hotelli oli hyvätasoinen ja saimme paremman huoneen kun pyysimme. Ylin kerros, näkymät luontoon ja lumihuippuisille vuorille. Taksi Kalivesiin maksoi 7€. Kävimme myös Plakassa pari kertaa.
    Teimme Apollomatkojen retken Elafonissiin. Oli siellä enemmän ihmisiä kuin 20v sitten mutta pinkit rannat ja turkoosi vesi ennallaan. Onneksi se on pidetty luonnonsuojelualueena. Sinne taas joskus.
    Hinnat Almyridassa oli aika edullisia.
    Voisin mennä uudelleen mutta ehkä kuitenkin Rethymnoniin ensin.
    Ja talvella Thaimaahan. :)
  2. Moi! Olin viime vuodenvaihteen Inglesissä. Retkeilin myös Puerto Ricossa, Puerto Moganissa ja merellä. Kelit suosi, olin altailla ja rannoilla joka päivä. Illalla oli joskus ohut villatakki harteilla, ei aina tarvinnut.
    Olin kansainvälisellä delfiiniretkellä katamaraanilla Puerto Ricossa. Se oli pettymys koska mitään opastusta, tietoa delfiineistä tai retken kulusta ei saatu. Ilma oli kyllä hyvä joten väriä sai pintaan, ei muuta.
    Kerran olen ollut meriretkellä Teneriffalta ja se oli parempi.
    Inglesissä hotellilla oli oma uudenvuodenillallinen ja ilotulitus. Ja hotellin pihalta eräs mies laitteli ilmaan palavia paperilyhtyjä, näytti vaaralliselta.
    Mogan on kiva retkikohde, kaunis ja rauhallinen. Ja aina on ollut siellä lämmin kun ollaan käyty, usein hellettäkin.