Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
VCO
profiilit
VCO
VCO
Vapaa kuvaus
Aloituksia
29
Kommenttia
618
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
MammutinPakastajasta+tulee+kyllä+wanha+kunnon+kähmy+mieleen.+:)
28.03.2017 20:17
Pitää+muuten+paikkansa.+En+ole+enää+vähään+aikaan+lukenut+pyllykoukun+postauksia+ollenkaan+joten+en+pysty+niitä+kommentoimaan.+Muutenkin+tässä+on+työkiireet+haitanneet+harrastuksia.+Toisaalta+kristallien+keskellä+joku+olisi+saattanut+kuvitella+tulleensa+suorastaan+New+Age+uskovaisen+nirvanaan.+No+ei+siitä+sen+enempää,+mutta+nyt+ehkä+olisi+taas+aikaa+vähän+kirjoitella+tännekin.
28.03.2017 20:12
Todella+asialliselle+näyttää+nyt+palstan+keskustelu+kun+iso+paha+varaktori+ei+ole+ollut+häiritsemässä.+Enkä+häiritse+vielä+muutamaan+päivään.
25.03.2017 19:20
Et+kai+tosissasi+kuvittele+minun+kommentoivan+sairaita+oksennuksiasi?+Hakeudu+hyvä+ihminen+hoitoon.
21.03.2017 21:37
Jaha+siellä+on+ilmeisesti+pyllykoukku+käynyt+taas+oksentamassa+jotain.+Itse+en+enää+niitä+lue,+mutta+kommenteista+päätellen+onnistui+jälleen+kerran+tekemään+itsestään+narrin.
19.03.2017 14:23
Ei+siellä+kuitenkaan+jääty+tuleen+makaamaan.+Kun+ilmoituksesta+numero+1510+ei+saatu+leivottua+alienien+lentolaitetta+kun+havaitsija+itse+meni+kerpele+pilaamaan+hyvän+havainnon,+niin+leivotaan+sellainen+sitten+seuraavasta+havainnosta.+Siellä+jo+v+eli+ilmeisesti+varatutkimuspäällikkö+on+täydessä+vauhdissa.
http://fufora.fi/ufodb/ufodata.php?u=1511&p=1
19.03.2017 11:30
Noin+se+menee.+Ensin+tarvitaan+työhypoteesi,+vaikkapa+nyt+sitten+Sirius,+jonka+jälkeen+tutkitaan+miten+hyvin+se+sopii+yhteen+havainnon+kanssa.+Jos+se+ei+sovi,+niin+sitten+pitää+rakentaa+uusi+työhypoteesi+ja+testata+sitä.+Varmasti+B.Borg+olisi+lähestynyt+havaintoa+toisesta+näkökulmasta+jos+siihen+olisi+annettu+mahdollisuus.+Jälkiviisaus+kun+ei+ole+kovin+viisasta,+niin+on+turha+viisastella+missä+kohtaa+se+drone+olisi+otettu+yhdeksi+vaihtoehdoksi+selittämään+havaintoa.+Asia+kun+ehti+jo+selvitä+havaitsijan+toimesta.
18.03.2017 23:24
Korjaan+edellistä+postaustani.+Ei+ufotutkijan+voi+olettaa+käyttävän+tervettä+järkeä+koska+sitä+harvemmin+nykyään+enää+tuosta+porukasta+löytyy.+Se+mitä+voi+edellyttää+on+edes+alkeelliset+käytöstavat+ja+niitä+ei+ainakaan+SUTista+enää+tunnu+juurikaan+löytyvän.
18.03.2017 22:25
Tähän+sopii+hyvin+lainaus+ilmailuharrastajien+sekä+ilmailun+ammattilaisten+flightforum.fi+foorumilla+olevasta+ufoketjusta.
"Usko+vaan+jatkossakin+tutkijoita,+jos+jotakuta+välttämättä+haluat+uskoa.+Mutta+älä+usko+ufouskovaisia,+vaikka+he+nimittäisivätkin+itseään+tutkijoiksi.+Oikean+tutkijan+tunnistaa+siitä,+että+hän+noudattaa+tieteen+metodeja."+-+Esa+Lehtismäki
Tuohon+voisi+lisätä,+että+ei+ufotutkijan+voi+edellyttää+noudattavan+tieteen+metodeja+koska+ne+tuskin+ovat+tuolle+porukalle+tuttuja.+Se+mitä+voi+edellyttää+on+terveen+järjen+käyttö+ja+sitä+ei+ainakaan+SUTista+enää+tunnu+juurikaan+löytyvän.
18.03.2017 21:55
Voi+sitä+myötähäpeän+määrää+kun+tuon+"tutkimuspäällikön"+touhuja+seuraa.+B.+Borgille+pitää+taas+nostaa+hattua+siitä+että+jaksaa+noissa+olosuhteissa+yrittää+tuolle+porukalle+järjen+valoa+tarjota.+Ihminen+kun+on,+niin+erehtyy+toki+joskus+myös hän.+Dronet+nykyään+osaavat+aika+hyvin+korjata+lentonsa+stabiiliksi+puuskaisessakin+tuulessa.+Eihän+se+tietysti+ideaalinen+lennätysilma+selvästikään+ollut.
18.03.2017 20:43
Kognitiivisen+toimintakyvyn+häiriöt+ovat+varsin+yleisiä+masennuksen+yhteydessä,+ja+peräti+94+prosenttia+depressiopotilaista+kärsii+jostain+kognitiivisesta+oireesta+masennusjakson+aikana.+Kognitiivisia+häiriöitä+pidetään+skitsofrenian+yhtenä+oireyhtymänä+kliinisten+oireiden+ohella.+Kognitiiviset+toiminnot+liittyvät+tiedon+vastaanottoon,+käsittelyyn,+säilyttämiseen+ja+käyttöön.+Niitä+ovat+esimerkiksi+havaitseminen,+oppiminen,+muisti,+kielelliset+toiminnot,+ongelmanratkaisu,+päättely+ja+tahdonalaiset+liiketoiminnot.
17.03.2017 21:21
Meillähän+on+ihan+kotimainen+puhtaasti+ilmailuun+keskittynyt+foorumi+jota+kansoittavat+niin+ammatikseen+lentävät+kuin+harrasteilmailijatkin.+Sieltä+löytyy+ufoaiheinen+ketju+josta+voi+käydä+kurkkimassa+miten+usein+niitä+ufoja+lentäjät+näkevät.
http://www.flightforum.fi/forum/index.php/topic,64608.0.html
17.03.2017 19:00
Nämä+ufoilmiön+ympärille+pesiytyneet+pyllykoukut+ovat+juurikin+niitä+jotka+vievät+koko+asialta+ne+viimeisetkin+uskottavuuden+rippeet?
17.03.2017 18:48
Kaikkein+parasta+olisi+jättää+tuon+trollin+oksennukset+kommentoimatta.+Itse+en+noteeraa+niitä+millään+tavalla+ja+sitä+suosittelen+myös+muille.+Asiallinen+keskustelu+on+täällä+niin+vähäistä,+että+eipä+näiden+oksennusten+kommentointi+tietysti+haittaa,+mutta+mahtaako+siitä+olla+mitään+iloa+kenellekään?+Ehkä+jonkinlainen+viihdearvo?
16.03.2017 16:46
Juu+ihan+toimiva+se+on+nytkin+joten+eipä+tuolla+kiirettä.+Aktivoida+sitä+tietysti+pitäisi,+mutta+eiköhän+tässä+jotain+juttua+saada+aikaan.
13.03.2017 20:09
Niin+ja+väärinkäsitysten+välttämiseksi,+jätän+väliin+koska+olen+Sveitsissä+tuona+viikonloppuna.+Tuohan+on+25.-26.3.2017+jos+oikein+olen+ymmärtänyt.
13.03.2017 19:43
Onhan+siinä+mielenkiintoisia+nimiä+Närvä,+UFO-Finlandin+Lasse+Ahonen,+Kirsi+Hänninen+ja+BB+jos+tulee.+Ei+muuta+kuin+sinne+kaikki+ufoista+kiinnostuneet.+Itse+taidan+jättää+väliin.
13.03.2017 19:19
Juu+Saku+on+paras+paikka+kysellä+Amigasta.+Ufojutut+tosin+kannattaa+jättää+muille+foorumeille.
13.03.2017 19:14
Täällä+moderointi+on+annettu+tekoälyn+tehtäväksi.+Se+vain+ei+ymmärrä+keskustelun+sisällöstä+yhtään+mitään,+vaan+moderointi+perustuu+yksinkertaisiin+sääntöihin+jotka+eivät+pysäytä+ainuttakaan+trollia.+Viimeistään+nyt+taitaa+kuitenkin+olla+toivo+menetetty+sen+suhteen,+että+seriffit+saataisiin+takaisin.+En+laita+linkkiä+asiasta+kertovaan+uutiseen+koska+se+aiheuttaa+viestin+automaattisen+poistamisen,+mutta+googlella+löytyy+helposti.
12.03.2017 17:55
Tätä+minäkin+olen+moneen+kertaan+yrittänyt+sanoa,+mutta+eipä+vain+tunnu+menevän+jakeluun.+Mitenkään+ansiokkaana+ei+meikäläisen+moderointia+kai+voi+pitää+koska+olen+joutunut+ainoastaan+poistamaan+roskapostirobotteja+ja+joskus+kirjoittajien+pyynnöstä+siirtämään+postauksia+kun+ovat+vahingossa+kirjoittaneet+väärään+ketjuun.
Foorumi+on+nyt+teknisesti+hieman+perätilassa+ja+odottaa+sivupohjan+uusimista+jotta+saadaan+se+päivitettyä+uusimpaan+versioon.+Ei+vain+tahdo+oikein+aika+riittää+siitä+huolehtimiseen.+Toimii+se+toki+nytkin,+mutta+uusi+versio+toisi+uusia+ominaisuuksia+ja+parempaa+yhteensopivuutta+uusien+selaimien+kanssa.
12.03.2017 17:51
18 / 31