Arvon kanssaufoilijat, Tampereen tämän vuotiset hengen ja tiedon messut ovat tällä kertaa oikein ufotutkijan mieleen. Tarjolla näyttäs olevan keskustelupaneelia kahdessa osassa ja koko ufoskenen parhaimmisto paikan päällä: H.Kulju, Närvä, Lasse Ahonen Kirsi Hänninen, Koivula salatussa historiassa, oisko BBkin, en katsonut niin tarkkaan. Olutkoskikin (ufohauta) näyttäis olevan ohjelmassa. Foliotötteröt siis päähän ja menox!
Ufoilijoiden paratiisi! Tampereen rajatieto messut
10
249
Vastaukset
- sauhunousee
Muistakaa tunkea kynttilät korviin!
- JuhanÄhGrann
Valjastan ufo-ratsuni ja saavun paikalle intergalaktisen saattueni kanssa.
Onhan siinä mielenkiintoisia nimiä Närvä, UFO-Finlandin Lasse Ahonen, Kirsi Hänninen ja BB jos tulee. Ei muuta kuin sinne kaikki ufoista kiinnostuneet. Itse taidan jättää väliin.
Niin ja väärinkäsitysten välttämiseksi, jätän väliin koska olen Sveitsissä tuona viikonloppuna. Tuohan on 25.-26.3.2017 jos oikein olen ymmärtänyt.
- ftgfcc
VCO kirjoitti:
Niin ja väärinkäsitysten välttämiseksi, jätän väliin koska olen Sveitsissä tuona viikonloppuna. Tuohan on 25.-26.3.2017 jos oikein olen ymmärtänyt.
Hyvä niin koska se on kaikille asianomaisille paras ratkaisu.
- rajatietomessut
Milloin on seuraavan kerran Hengen ja tiedon messut 2018 Tampereella, olisiko mahdollista tulla myös Jyväskylään Paviljongille, Lutakon satamaranta. Hyvät tilat.
- tietopahyvinkinjoo
Onko luvassa taas aurinkoonkatsomista, virtsanjuontia ja taikaveden lipittämistä? Energiakiviä suoraan soramontulta sekä yksisarvisten kanavointia?
- Lentääkölehmäkin
Jostain sattui silmiin seuraavat kommentit yhden ja saman asiantuntijan lausumina:
” Tampereen taivaalla toukokuussa havaittu outo valoilmiö oli ihan selvä UFO”
"osa ufoista voidaan selittää humanoidella ja heidän lentolaitteillaan. "
"UFOja ei pidä pelätä ja avaruusoliot ovat ystävällisiä. Sieppaukset hän selittää alieneiden kiinnostuneisuudesta ihmisiä kohtaan. Hän kertoo, että alienit palauttavat kyllä ihmiset takaisin maahan, mutta lamauttavat he ennen päästöä jolloin henkilöt eivät muista mitään. Ovelaa, eikös?"
Nämä viisaudet pitäisivät jo viimeistään vakuuttaa epäuskoisimmankin skepon, että olemme suuren äärellä!!
Nyt selvisi sekin, miksi en ole ikinä nähnyt ensimmäistäkään ufoa tai aavetta. Kyllä, varsin ovelaa, kiitos!
Kaikki ihmettelemään Tampereelle!Aikakoneellako meinasit matkustaa? Kannattaa tuo päiväys tarkistaa, kun googlailee ufotarinoita.
- aikaloordi
Helläkoukku kirjoitti:
Aikakoneellako meinasit matkustaa? Kannattaa tuo päiväys tarkistaa, kun googlailee ufotarinoita.
Missä ongelma? Kurvaa vain rinnakkaistodellisuuden kautta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1824160
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo7262830Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?692728- 1532520
- 722162
Trump tekee rauhan Amerikan ja Venäjän ehdoilla
Ukraina luovuttaa Venäjän haluamat alueet Venäjälle. Ukraina luovuttaa Amerikan haluamat arvokkaat mineraalit Amerikall3482046- 331528
Minulta loppuu aika
Halusin olla täydellinen. Nyt näyttää siltä että viimeinen kiristys jää puolitiehen, sillä h-hetki on jo ihan kohta käsi391447Syvälliset keskustelut
Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen211433Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi
mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,171322