Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
M....Mies
profiilit
M....Mies
M....Mies
Vapaa kuvaus
Aloituksia
7
Kommenttia
357
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
En+minäkään+Soilea+kaipaa+ja+en+ole+koskaan+kaivannutkaan.+Ainut+oman+ikäinen+Soile+kenet+tunnen+on+kaverini+vaimo+ja+en+ole+hänestä+kiinnostunut.
15.07.2016 21:56
Kuulostaa+kivalta+ajatukselta+:)
Nyt+Italian+reissu+on+heitetty+ja+kotona+ollaan.
Hyviä+öitä
13.07.2016 04:45
Minusta+tuo+nimitys+Lady+Soili+osuu+hyvin+minun+tarkoittamalleni+naiselle.
Hän+on+oikeasti+Lady.
12.07.2016 13:57
Sinun+tarkoittamasi+Toni+voi+tuota+tehdä+siellä+Oulussa.+En+tunne+koko+ihmistä,+niin+paha+on+sanoa+millainen+hän+lienee?
Minä+ja+Soili+emme+ole+puheväleissä+tai+nähneet+toisiamme+sitten+vuoden+2009+-2010+milloinka+tuli+sanaharkkaa+väärinkäsitetyistä+asioista+puolin+ja+toisin.+En+kiusaa+ketään+enkä+leiki+ihmisillä+tai+ihmisten+tunteilla.+
Tykkään+tavata+vanhoja+tuttuja+ja+vaihtaa+kuulumisia+ihmisten+kanssa.+Elämä+on+lyhyt+ja+siitä+pitää+nauttia+ja+erimielisyydet+olisi+hyvä+ratkoa+mahdollisimman+pian+etteivät+ne+paisu.
12.07.2016 11:10
Minun+tarkoittamani+Soili+ei+ole+Oulusta+vaan+pääkaupunki+seudulta+ja+Rovaniemeltä.+Ota+siis+ihan+rauhallisesti.
12.07.2016 00:21
Antaa+Matin+tehdä+sellaista+jos+tahtoo.+Minä+en+ole+Matti.
12.07.2016 00:01
Minä+en+ole+kukaan+noista+enkä+kaipaa+ketään+Elinaa.
Soilikin+tietää+millainen+olen,+eli+yhtä+empaattinen,+tulisieluinen+ja+jäärä+kuten+hänkin.+Silti+mukava+ja+puhelias+ihminen+kuten+Soili.
Perseennuolijaa+ei+minusta+saa+tekemälläkään+enkä+kirjoitelle+noille+nimimerkeillä+minkä+litanjan+luettelit.
Taidat+itse+olla+palstan+pahin+trollaaja+ja+riidankylväjä.+Ihminen+joka+oikeassa+elämässä+ei+uskalla+lähestyä+ketään+tai+puhua+kenellekkään.+Täällä+sitten+kirjoittelet+ilkeästi+muille+ja+saat+siitä+pervertistä+mielihyvää.+Montako+parisuhdetta+sinulla+on+ja+kuinka+monta+lasta?+Taitaa+vastaus+olla+nolla?+:)
11.07.2016 23:48
Tosi+mies+uskaltaa+näyttää+tunteensa+ja+itkee.+Itkeminen+on+vain+merkki+siitä+että+se+toinen+on+todella+tärkeä+ja+rakas+ihminen+sinulle.+:)+Hieno+kuulla+mukavia+asioita+:)
11.07.2016 23:40
Antaa+Tonin+olla+kaikkien+ässien+rakastaja.
En+aio+nuolla+kenenkään+persettä+kun+en+ole+mikään+perseennuolija.+Moni+varmaan+pääsee+persettä+nuollen+helpommalla+elämässä,+mutta+minä+olen+itsepäinen+omien+polkujen+kulkija.
11.07.2016 23:37
Jos+se+oli+mieleinen+niin+vielä+hienompi+juttu.+Ei+ihminen+niin+helpolla+tunteistaan+pääse.+Se+on+vain+merkki+siitä+että+olemme+inhimillisiä+ja+tunteellisia+ihmisiä.
11.07.2016 23:30
Se+on+hienoa+että+tunnet+trollin.+Minä+en+ole+trolli+enkä+kirjoittele+trolli+viestejä.
11.07.2016 23:28
Minäkin+tunnen+yhden+todella+empaattisen+ja+temperamenttisen+Soilin.+
Mukavaa+kesää+hänelle+sinne+busineksen+keskelle+ja+rentouttavaa+lomaa.
11.07.2016 22:58
Kauneus+on+katsojan+silmissä+eikä+aloittaja+sitä+voi+tietää.+Ehkä+teidän+pitäisi+nähdä+ja+jutella?
11.07.2016 22:51
Minusta+se+on+hienoa+että+nainen+lähetti+viestin.+Aloittaja+sai+viestin+vaikka+se+ei+ollutkaan+mieleinen.+Tuon+jälkeen+on+helpompi+jatkaa+eteenpäin+kohti+uusia+ihmissuhteita.
11.07.2016 22:27
Ikävää+jos+ihmisille+jää+käsittelemättömiä+tunteita+eikä+hän+saa+vastauksia+kysymyksiinsä.+Siitä+huolimatta+on+parempi+jatkaa+jonkin+ajan+päästä+matkaa+eteenpäin.+Ehkä+joskus+tulee+tilaisuus+siihen+että+kysymyksiin+tulee+vastaus.
11.07.2016 22:23
Taas+joku+trollaa+asiallista+viestiketjua.+Ei+voi+ymmärtää+mitä+kiksejä+joku+tuosta+saa?!
Ei+voi+myöskään+käsittää+naisten+nimittelyä+huoriksi.
Mukavaa+maanantaita+kaikille+ja+jokainen+tuntemani+Soile+on+mukava+kunniallinen+nainen.
11.07.2016 14:03
Eipäs+nyt+lynkata+ketään.+Yksi+siideri+illassa+on+no+big+deal+eli+antaa+toisen+ihmisen+nauttia+kun+lapsi+on+nukkumassa.
11.07.2016 00:34
Kirjoita+tuo+ajatuksesi+suoraan+sille+miehelle+niin+kenties+voisitte+selvittää+asianne+yhdessä?
09.07.2016 20:15
Ei+toisten+ihmisten+päiväkirjoja+saa+lukea+ilman+toisen+ihmisen+suostumusta.
09.07.2016 17:43
Millainen+loukkaus+on+kokovartaloloukkaannus?+Tarkoittaako+se+sitä+että+mies+on+päästänyt+suustaan+pahan+sammakon+vai+mitä?
Hiljaisuus+on+kaikista+pahinta.+Antaisit+mielummin+sen+miehen+kuulla+valitut+sanat+ja+kunnon+ryöpytys.+Sitten+hän+osaa+pyytää+anteeksi.
Me+miehet+ollaan+välillä+tunneköyhiä+eikä+ymmärretä+naisien+tunteita+ja+tuntemuksia.+Näin+se+ikävä+kyllä+on+ja+anteeksi+siitä.
09.07.2016 17:34
13 / 18