Vapaa kuvaus

Aloituksia

39

Kommenttia

406

1. Ennustan taas persesilmästä! Kysy tulevaisuudestasi!

Mitä haluat tietää tulevaisuudestasi? Nyt saisi pomminvarmaa tietoa. Älä epäröi, tartu tilaisuuteen! P.S. Ruiks.
    Huuhaa
    3
    201
  2. Ajan sontaa housuihin, rallallallallei!!

Hyvää kesää kaikille kakkapöksyille, minä lykkään mörjää housuun. Tilulilulei kaikille hienostoihmisille ja jakkupukukal
    Huuhaa
    3
    198
  3. Pieriksen suolistoraportti (muutkin saa osallistua!)

Juhlapyhien aikaan on tullut syötyä kuin sika. Nyt onkin vatsa kovalla ja lähestulkoon ummessa. Vaivoin saan likistettyä
    Huuhaa
    6
    195
  4. Kakanhajuista uutta vuotta kaikille!

Soikoon peräreikä sulosäveliään myös ensi vuonna. Vellokoon peräsuolessa vetelä massa. Lentäköön posliiniponiin ruskea m
    Huuhaa
    8
    193
  5. Pieris ennustaa persesilmästä. Kysy tulevaisuudestasi!

Askarruttaako tulevaisuus? Nyt olisi mahdollisuus kysellä ennustusta. Silmä möyhyää nyt siihen malliin, että ennustusta
    Huuhaa
    10
    193
  6. Te olette kaikki tyhmiä

Minä ja Salis ollaan viisaita. Me ja persesilmämme hallitsemme maailmaa. Ihan sama mitä te muut vikisette. Kukaan muu ei
    Huuhaa
    3
    191
  7. Salis, ryyppäsin läppärini hajalle

Rakas Salis, mulla oli tuossa muutaman viikon ränni päällä ja kännissä astuin läppärini päälle ja se hajosi. En ole pääs
    Huuhaa
    2
    177
  8. Pepusta kuuluu rutinaa. Onko normaalia?

Onkohan mun pepulla kaikki hyvin kun sieltä kuuluu sellaista kummallista ruksutusta ja pauketta? Onkohan siellä joku ham
    Huuhaa
    6
    174
  9. Pieris ennustaa persesilmästä, kysy mitä haluat!

Persesilmä möyhyää siihen malliin, että nyt pukkaa ennustusta. Haluatko tietää jotain tulevaisuudestasi?
    Huuhaa
    1
    149
  10. Salis, mistä saa mankelin peräreiälle?

Salis, tiedätkö myydäänkö jossain peräaukolle asennettavia mankeleita? Tarttis saada litteää kakkaa. Ihan noita ensi kes
    Huuhaa
    9
    149
  11. Te olette kaikki tyhmiä

Vain minä olen viisas. Ja ehkä vähän Saliskin. Nih. Ettäs tiiätte. Muut saa haistaa huilun. Ruiks.
    Huuhaa
    1
    143
  12. Salapaskantajan henkilöllisyys paljastui! Katso kohuvideo!

Hyvät katsojat, tässä hän on! Jäi kiinni itse teosta. Täytyy sanoa, että komea parvi tuli taaskin. Kaikki kunnia Salikse
    Huuhaa
    7
    141
  13. Salis, mode syrjii!

Kirjoitin herkän sanan viikonvaihteeksi ja se sensuroitiin. Onko Air Pussi vielä valmiina jos lähdetään sontimaan sinne
    Huuhaa
    1
    131
  14. En millään jaksaisi pyyhkiä persettä

Salis, haittaako jos en pyyhi persettäni kunnolla? Se on niin pitkästyttävä operaatio. Mieluummin vähän liukasta mönjää
    Huuhaa
    1
    127
  15. Päivän suolistoraportti

Kakka on tullut kerran, pieruja suht vähän. Sellaisia gnöö- ja mroooo-äännähdyksiä. Parempikin päivä voisi olla. Ehkä il
    Huuhaa
    2
    123
  16. Pieriksen ennustuspalsta

Ennustan persesilmästä (omastani), nyt kiehuu liejut siihen malliin että ennustusta pukkaa. Onko kysyttävää tulevaisuude
    Huuhaa
    3
    115
  17. Missä on Pena ja Haukka? Entä Uhmed?

Onko ne vielä hengissä?
    Huuhaa
    3
    64
  18. Pieris muistelee menneitä juhlavuoden kunniaksi

Oi niitä Cityn Rippituolin ja Suljetun osaston aikoja. Tämän kaikkein ensimmäisen tunnustuksen tein nuorena opiskelijaty
    Huuhaa
    1
    64
  19. Saliksen muistolle

Salista ei ole näkynyt enää joulun jälkeen. Mies on varmaan jäänyt auton alle Sellon parkkihallissa kykkiessään. Kevyet
    Huuhaa
    3
    57