Vapaa kuvaus

Aloituksia

459

Kommenttia

1272

1. HYVÄ EURO tänään jo 1,19 Poks !

Näin, näin se pitää... ! Nyt kaikki me toivotaan, että Euro puhkaisee enkan 1,60 dollaria. Näin, näin Siksi me ol
    Euroopan unioni
    0
    46
  2. Suomen kommunistit ei kerro tehohoidossa olevin määrää WAU !

Ei taida olla ihan EU lainsäädännöllinen asia Coronan hoidossa WAU !! Eli käytännössä He päättävät, ketkä saa elää ja ke
    Euroopan unioni
    0
    46
  3. Neuvo köyhille Persuille... Minua auttoi Jumala.

Minua autto Jumala tuossa, ennen kuin pääsin pois suomi-paskasta. Minä maksoin ulosottoon viimeisenä 2 vuotena yli 18 0
    Euroopan unioni
    1
    45
  4. On Pakko kysyä näin Europpan aikakautena ?

Jos valtio on hyvä tai jos valtio on paha ? Onko valtio hyväksikäyttäjä ? Nämä on ihan perus kysymykset persuporukoill
    Euroopan unioni
    2
    45
  5. Miksi EU:sta ero on ilonpäivä .... Miksi ?

Mitä Britannian ihminen voittaa ja kuka voittaa ? Miksi suomen pitää erota EU:sta ja mitä minä tai sinä siitä voitat ?
    Euroopan unioni
    11
    45
  6. EU:n tarkoitus EIKÖHÄN TÄMÄ TÄSTÄ OSASINKO ?

Nyt taisin osata selittää oikealla tavalla myös Persulle ! Nyt sinä et tajua yhtään. Maailman teollistuminen ja maailma
    Euroopan unioni
    9
    45
  7. Raamatun ohjeiden mukaan, sinun tulee auttaa köyhiä !

Raamattu ei kehoita sinua jakamaan rahojaan valtiolle eikä millekkään lahkolle. Muista, mitä apostolit teki ja Pietari.
    Euroopan unioni
    0
    45
  8. Oliko niin, että EU:n Paskalaki tyhjensi talot metsiin ?

EU:n Paska-laki kielsi pihalle ja asuinympäristön lähelle paskomisen ? Köyhillä ei ollut varaa laittaa paskasäiliö ja ha
    Euroopan unioni
    2
    45
  9. Tukipaketit vaatii euroopan integraatiota... Liittovaltio ja vastuu !

Minä olen ainakin valmis Euroopan unionin Liittovaltioon ei se minua haittaa. Monikaan ihmisryhmä ei halua pois Eurosta
    Euroopan unioni
    1
    45
  10. Ennen EU:ta oli suomen ja Neuvostoliiton kauppa

Neuvostoliitto romahti ja suomi painui 1990 luvun lamaan... Sitä oli elämä ennen Euroopan unionia ! Eikö ne persu-kommar
    Euroopan unioni
    1
    45
  11. Täydellinen ihminen on kaikista kansakunnista !

Jumala loi ihmisen omaksi kuvakseen ja Nooalla ja jopa Abrahamille kertyi ikää. Jumalan pojat katsoivat ihmisen tyttäri
    Euroopan unioni
    12
    45
  12. Koko maailmalla ei olisi toivoa ilman Euroopan unionia.

Koko Maailma olisi nationalistien riistopolitiikan uhri ja monet maat olisi Venäjän miehittämiä alisteisessa asemassa.
    Euroopan unioni
    17
    45
  13. Persu ... Tiedätkö edes mitä on Ääri-oikeisto ?

Tiedätkö persu mitä on ääri-kapitalismi ? Kapitalismi on sitä, että rahalla saa kaiken. Sitä, että siellä ei valtio eik
    Euroopan unioni
    13
    44
  14. Luulen, että aika harva "persu" on edes koskaan elämässä ???

Käynyt ulkomailla... Pitääkö paikkansa, että juuri persu-puolueessa on ne, jotka ei ole koskaan käyneet ulkomailla ??
    Euroopan unioni
    23
    44
  15. Ette pääse hakemaan halpaa olutta Virosta vai ?

Nyt Te voitte sitten nauttia perussuomalaisesta elämästä viinan kohdalla, siitä suomesta täysin rinnoin... Joko Pontikka
    Euroopan unioni
    0
    44
  16. Rasismi ja Euroopan unionin vihaaminen !

Sosiaalisin normein määritellään rasismia seuraavasti: Tehokkain keino vaikuttaa rasismiin on koulutus ja kasvatus. To
    Euroopan unioni
    7
    44
  17. Ei Valtio ole todellisuutta se on mielikuva !

Ei Valtio ole olemalla mitään... Sinne menee kommunisteja, Persuja ja ties mitä Halla ja pillxahoa siellä voi olla ihan
    Euroopan unioni
    1
    44
  18. Kilpailukeinojen myynti miksi Persu ei vahvista ???

Nyt tulee liuta ihmeitä: -Suomen kilpailukeinot on myyty kv-osakemarkkinoilla? - kansainvälistymisbuumissa piilotellaan
    Euroopan unioni
    1
    44
  19. Kumpi on ensin perhe vai valtio vastaa persu vastaa vastaa

Jätkät on siis tällä palstalla valtion ja sen puolesta ja paskot isälle ja äidille päin naamaa, niinkö niinkö persu ?
    Euroopan unioni
    2
    44
  20. Persuilun ja väyrystelyn agenda !

Mitä Persuilu ja Väyrystely periaateessa on ? Kyllä jokainen Persu-johtaja ja väyrynen tietää, että Euroopan unioni on t
    Euroopan unioni
    4
    44