Eurofighter

Aloituksia
459
Kommenttia
1272
IHAN OIKEESTI MIETTIKÄÄ !
Mieti, että minäkö Uhraisin elämäni, jollekin valtiolle vai ja kommunismille ? Sitten minut hadataan lipulla ja valtio442Tajuaako persu, että Maailmassa elää satoja miljoonia ihmisiä ilman valtioa !
Maailmassa elää satoja miljoonia ihmisiä ilman mitään valtioa mm. pakolaiset ! Monet rikkaat ja onnelliset ihmiset elä242En minä ole enää Töissä... Ja Euro ja EU on silloin paras !
Minä en ole mikään valtio ja minä en ole mikään eduskunta ! Sanon yhden asian, että me ei haluta nussi* sinun äitiä, kun242Yhden asian EU-vihaajat on tehneet selväksi !
Yhden asian EU-vihaajat ja persu-kommunistit on tehneet selväksi. Tiedättekö mikä se on ? Ne ei ole koskaan haukkuneet542Olen samaa mieltä tuosta Alkoholi ja kessuveron korotuksesta !
Se on oikein hyvä keino saada valtiolle saada rahaa ! Siis kolhoosiin ! Oliko persu se valtio vai suomalainen vai mikä242Suomen lehdissä on kovaa Propagandaa !
Huomatkaa, kuinka esim. Taloussanomat piirtää suomi-neidon ja pyrkii sillä vaikuttamaan, että Sinä olet valtio, siis si041Tänään EU saa liittovaltio budjetin !
Melkein 2 000 miljardia euroa. Siinä Budjetissa on jo kokoa ja komeutta ... EU saa sen myötä myös luonnolisesti verotus1341EKP onnitteli jo Euroopan unionin Liittovaltioa.
Euroopan keskuspankki (EKP) olettaa, että Euroopan unioni hyväksyy ehdotetun 750 miljardin euron koronaviruksen taloudel1141Jumbit Taivaalle ! Aku Ankat pääsee halvalla matkalle,
Nyt voi Aku Ankat kohta lentää Euroilla ja halvalla löpöllä kohti eurooppaa ja ja nauttia Euron suuresta ostovoimasta.241Sukulainen suuttui ja uhkasi käräyttää ja ties mitä !
Sanoin sille, että kuinka kiva minulla on täällä ja kertoi omaansa ja yritti kiristää minua rahalla... Että et onnistu741Minimi kansaneläke on kait se 1200 euroa ?
Eli, kun saat 1200 euroa ja sinulla on säästöjä vaikka 100 000. Niin, kyllä se riittää 10 - 15 vuotta ihan hyvään elämä741Liittovaltio tulee ja vapauttaa Teidät !
Liittovaltion tarkoitus on saada Teille samat oikeudet: Autot, ruuat, terveyspalvelut. Ennen kaikkea olemisen mahdollis1241Kerronko minä tämän virallisen asiapuolen... Brexit
Brexit, siis tulee ja se on hyvä, että ne voittivat, jotka sillä teki rahaa. Sielä on varmasti Venäjän trollit ja kommu741Minäkin juhlin Brexittiä !
Nyt Loppuu Persuilut ja kaikki sonta mitä ne on työntäneet. Ensi vaaleihin! Ettekä Käännä takkia sitten... Tämä muis341Miksi uutisoidaan näin ?????
Lainaus ilta-sanomat: " Brittitoimittaja yritti elää kuin suomalainen viikon ajan – tuli mairittelevaan lopputulokseen241Ruotsi ja Kruunu ... Talous /Selitän persuille.
Mitä tapahtuu kun korkotaso nousee Euroopassa kun ruotsi on devalvoinut kruununsa Eli ottanut kansalta velkaa. Se t241Mielenkiintoinen asia EURO ja sen arvo Brexitin jälkeen !
Mitä mieltä on palstan taloustieteilijät EURON arvosta Brexitin jälkeen ? Ajkatellaan vaikka eläkeläisiä ? Jos euro ro1441Katsokaa Ratsia Takseissa !
Minulla menee ihan oikeasti hilseen yli koko ajan ! Takseissa paljon rikkeitä ? Sitten kerrottiin, että oli tarkastettu140Kyllä on punaista kirjoitusta ! Eikö EU viha ole kommunismia !
Kyllä kansa ja kansanliike nousee vahvasti esille ja valtio ja valtion kolhoosi. Eikö vasemmistoliike enään riitä ajama140Katsokaa kaikki mitä Persu-kommunisti kirjoitti ! EU-vihaaja kait vielä ?
veroeuro 28.2.2019 6:35 UUSI Reilu peli pitäisi olla verojen maksuun, jokainen kykynsä ja tulojensa mukaan. Nämä rikkaa240