Vapaa kuvaus

Aloituksia

459

Kommenttia

1272

1. Huomasin, että tukipaketit on suunnattu pörssimarkkinoille !!

Se tarkoittaa, että moni sijoitusyhtiö kotiuttaa rahojaan kaikkialla myös USA:ssa. Puheet 2 viikon rajoitusten poistosta
    Euroopan unioni
    1
    37
  2. Persuilla tiukka lista Corona virukseen !

Voisin olettaa myös näin, Sitten sillä aletaan räkättää, että kuinka monta turhaa ihmishenkeä menetettiin. Luulisin
    Euroopan unioni
    0
    37
  3. Euroopan unioni ei hajoa sillä tavalla mitä Te kuvittelette !

Euroopan unioni ei tule koskaan hajoamaan sillä tavalla mitä persu kuvittelee. Euroopan unionin maat muodostaa liiton jo
    Euroopan unioni
    1
    37
  4. Euroopan unionilla on kyllä tämä kulttuuri- ja perinnerahasto ?

Euroopan unionin kulttuuri- ja perinnerahastosta voisi tulla ihan mojova summa perussuomalaisten reservaattiin. Kyllä
    Euroopan unioni
    2
    37
  5. Minua on Jumala siunannut elämässä todella paljon... Kiitos.

Minä en ole syntynyt hopealusikka suussa. Minä olen kuitenkin saavuttannut monia asioita elämässä ja nyt asun ulkomaill
    Euroopan unioni
    8
    37
  6. Toi on hyvä juttu tuo Espanjan verotus ...

Euroopan Unioni on varmasti Hyvä asia ihmisille. Nyt Eläkeläiset voi siirtää veronsa Espanjaan ja kun asut ulkomailla..
    Euroopan unioni
    3
    37
  7. Voiko Kansan eläkkeellä käydä ulkomailla ?

Euroopan unioni on hyvä eläkeläisille, mutta nyt tuli tökkäys ?? Kansaneläkkeellä ei saa mennä ulkomaille ? Onko Viron r
    Euroopan unioni
    9
    37
  8. Minä olen seurannut persuja jo monta vuotta. monta vuotta.

Minä en ole nähnyt heidän joukossaan yhtään talousalan asiantuntijaa En yhtään opettajaa tai en yhtään Pankkialan edust
    Puolueet
    26
    37
  9. massatyöttömyys ja kilpailukeinojen myynti ???

massatyöttömyys ja kilpailukeinojen myynti ??? Minä olin vähällä liukastua penkiltä... Onko nämä puolueohjelmasta ? Vai
    Euroopan unioni
    1
    37
  10. Tutkimus... EU-viha perustuu ihmisten alhaiseen elintasoon.

Maksuvaikeudet ja ulosottokierre ja velkakierteestä ulospääseminen muodostaa Euroopan unionin vihaa, mikä korreloituu P
    Euroopan unioni
    13
    37
  11. Lehdissä, että Suomi suomi suomi suomi

Jalkapallo otettelulla ja maailman ja euroopan turnauksilla. Teille syötetään probagandaa. Sitä Tukee koko ajan valtio
    Euroopan unioni
    0
    37
  12. Perussuomalaisen tunnistaa Lumipuvusta talvella ?

Perussuomalaisilla on facebookissa armeijan puku yllä, Ja ne voi tunnistaa siis lumipuvusta talvella ? Perussuomala
    Euroopan unioni
    2
    37
  13. Ei kait ihmisten ole pakko asua suomessa rahan vuoksi ?

Ajattelin, juuri kuinka kurjaa olisi asua suomessa pelkän rahan vuoksi? Kuinka moni asuu suomessa pelkän rahan vuoksi ja
    Euroopan unioni
    0
    37
  14. EU-Talous ja Persu / Juntit. ...... Osaa, ei osaa. Osaa, ei osaa ?

"EU-budjetilla pitäisi parantaa EU:n kilpailukykyä, niin että EU pystyy kilpailemaan tasaveroisesti Kiinan ja Yhdysvalto
    Euroopan unioni
    5
    37
  15. EU viha on yksi aihe !

Poliittiset ryhmittymät käyttävät vain yksinkertaisten ihmisten vihaa hyväksi, että itse saisivat rahaa ja valtaa. Ken
    Euroopan unioni
    0
    37
  16. EU viha on yksi aihe !

Poliittiset ryhmittymät käyttävät vain yksinkertaisten ihmisten vihaa hyväksi, että itse saisivat rahaa ja valtaa. Ken
    Euroopan unioni
    3
    37
  17. Osaako persu lentää Airbus 380:stä ?

Osaako Halla-aho lentää ?
    Euroopan unioni
    12
    37
  18. Kyllä persu pyörähti .... EU ei hajoa ainakaan viiteen vuoteen !

Sijoittajat kautta maailman siirtävät varoja Euroopan unioniin ja Euro sen kun vahvistuu... IMF:n kaveri sanoi, että dol
    Yhteiskunta
    0
    37
  19. Muista Persu minua, kun poliisi sinua sakottaa !

Muista, että nekin rahat menee hyvään tarkoitukseen samoin, kuin sinun pelikoneeseen työntämät rahat ! Joo Meikäläin
    Euroopan unioni
    0
    36
  20. Persut on Kommunisteja nyt myöntää HS.

Lainaus HS: Mustajärvi sanoo halunneensa kertoa, ettei ”isänmaallisuus ole vain sinivalkoista”, ja että isänmaallisia v
    Euroopan unioni
    9
    36