Minä en ole nähnyt heidän joukossaan yhtään talousalan asiantuntijaa
En yhtään opettajaa tai en yhtään Pankkialan edustajaa tai sijoitus
ja Finassialan edustajaa. Minä olen kuullut, vain kuinka nationalismilla
ja aatteella hoidetaan taloutta ilman sen kummempaa perustetta.
Minä en tiedä, mikä siinä kiihottaa ja pitääkö siinä olla tautuoinnit, kuin
linnan kundeilla vai lihaksen pullistelijat kuten Halxxxx ja Jakomäki vai
mikä siinä tyhmyydessä ja ymmärtämättömyydessä kiihottaa.
Jos ihmisellä on keskitason aivot, niin sitä ei pysty ymmärtämään.
Se on täysin mahdotonta, kun sitten kolahtaa niin monta kohtaa tyhjän
päälle ja koko tieto taito ja osaaminen pitäsi unohtaa. Minä ole pohtinut
tätä paljon ja minun oli pakko mennä testauttamaan itseni Mensaan ja
sain varmistuksen, että vika ei ollutkaan minun aivoissa...
Minä tiedän, että siellä ei ole korkeamman tason ihmisiä ja proffesoreita
tai minkään tiedekunnan osaajia tai muitakaan kannattamassa ainakaan.
Rahasta voi olla sitten hyväksikäyttäjiä, jotka yrittää muotoilla sanojaan.
Suurin osa porukasta on vanhoja kommunisteja ja kapitalistisen elämän
vihaajia ja sitten nahkapäitä, kuten MV-lehden toimittaja sanoi.
Muistaaksen Kankaanpää siellä puolueessa oli ainut, kuka oli antanut
jonkun talouspoliittisen lausunnon ja se oli niin älytön, että sitä ei kait
kukaan talousalan ihminen edes viitsinyt kommentoida. Siinä oli jotakin
eroa EU:sta ja sitten myydään ulos samalla hinnalla ostetaan takaisin suomi
firmat vai miten se meni... Mutta kuka ostaa ja millä jäi kertomatta.
Markasta tehdään keräilyraha ja sitä ei laiteta pörssiin ja sitä ei annetta
alle 3 dollarin vai miten se meni... jotakin tummoista kait puhuttiin
eläkeläisille .. ja suomesta saa vain suomalainen ostaa maata vai miten ?
Yritysten osakkeita ei saa myydä ulkomaalaisille ja oliko se jotenkin näin?
Ulkomaalaisilta pakkolunastetaan asunnot valtiolle ja valtion jakaa niitä
sitten köyhille ? No kuka tällaiseen hairahtuu, niin sen elämä pitää olla jo
aika syvällä ja toivotonta... Näkyy kait lotto ja RAY:n koneen toivossa ??
Minä olen seurannut persuja jo monta vuotta. monta vuotta.
26
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Oletko nähnyt persuissa edes jonkun muun alan asiantuntijaa? Minä en. Persuissa näkee vain tyhjäpäisiä öyhöttäjiä. Eurokriisi 90-luvun alussa! Persu, tiedätkö edes milloin Suomi liittyi EU-iin? Eurosta puhumattakaan. Ei taida edes historia kuulua persujen osaamisalueeseen, taloudesta puhumattakaan.
- Anonyymi
Mihin tarvitaan asiantuntemusta, kun faktat voi keksiä itse?
Suomikin on kuulemma jossain vaiheessa kadonnut jonnekin. Ja nyt se pitäisi ”ottaa takaisin”. Outoa. Noh, kai ihmiset saa uskomaan Suomen katoamiseenkin, kun sitä tarpeeksi jankuttaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomikin on kuulemma jossain vaiheessa kadonnut jonnekin. Ja nyt se pitäisi ”ottaa takaisin”. Outoa. Noh, kai ihmiset saa uskomaan Suomen katoamiseenkin, kun sitä tarpeeksi jankuttaa.Meillä persuissa on rasisteja, aatua lähellä olevia, hinttejä, örvelöitä ja muuten jälkijättöisi.ä. Olemme äänestäjiemme näköisiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meillä persuissa on rasisteja, aatua lähellä olevia, hinttejä, örvelöitä ja muuten jälkijättöisi.ä. Olemme äänestäjiemme näköisiä.
Niin ja vihervassarit vastustaa eläimiinsekaantumisen kriminalisointia koska ne jäis muuten kokonaan ilman.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomikin on kuulemma jossain vaiheessa kadonnut jonnekin. Ja nyt se pitäisi ”ottaa takaisin”. Outoa. Noh, kai ihmiset saa uskomaan Suomen katoamiseenkin, kun sitä tarpeeksi jankuttaa.100 vuotta rkp ja nyt eu hyvävelivirkoja, jos lukee historiaa niin tietää jo paljon.
https://puheenvuoro.uusisuomi.fi/heikkisantala/136378-rkpn-rasismi-ja-rotuoppi/
- Anonyymi
Kaiketi ketjun aloittaja on sen verran nähnyt, että perussuomalaiset on selvä ainoa nousija puolue kannatuksissa ja selvä ykkönen, se riittää minulle.
- Anonyymi
Taikina nousee hiivalla ja persuilu lisääntyvällä pölhöydellä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taikina nousee hiivalla ja persuilu lisääntyvällä pölhöydellä?
Jos pölhöydellä kannatus nousee, silloin pitäisi vasemmiston kannatus olla yhteensä lähes 50 %, epäilen teoriaasi hieman.
- Anonyymi
Poliitikot voivat aina käyttää asiantuntijoita päätöksenteossa, ei heidän tarvitse olla niitä itse.
Aloittajalla ei ole mitään käsitystä siitä, miten laki syntyy. Ennen kuin mietintö lähtee valiokunnasta saliin päättäväksi , on lakiesitys ollut lausuntokierroksella ja valiokunnassa on käynyt kymmeniä asiantuntijoita kertomassa oman näkemyksensä.
Sama porukka, mikä kirjoittaa maahanmuutto palstalla.
He todella ovat oma ryhmänsä ja sille me viisaat emme voi mitään.
Minä asun ulkomailla ja minun ei tarvitse kärsiä ja nähdä heitä.
Toki ulkomailla on myös ääliöitä ja yksinkertaisia. Mutta en onneksi
ymmärrä heitä, koska ne tuskin osaa englantia. Oppineiston kanssa
on ihan erilaista keskustella myös baareissa.
No matkailkaa jos ahdistaa olla suomessa, minua ainakin on helpottanut
todella paljon ja olen saanut nukuttua hyvin ja syötyä hyvin ja nautin
nytkin auringosta ja lämmöstä. Viisas osaa järjestää asiansa. Ketä luulet
suomeen jääneen ja ketkä siellä itkee ? Viisaat vai tyhmät ?
Kuka itkee suomea ja aatetta, kuin hullu, viisas vain tyhmä ?
Meinaatteko, että me ulkomaan suomalaiset haluamme markkaa ja
kurjuutta tänne ... ? Älä edes viitsi.- Anonyymi
Pankkiala ja finanssiala on maailman korruptunein ala. Mieti nyt vähä Epsteiniäki. Se nyt vielä puuttuis että tollaset päästettäis politiikkaan mukaan. Heidän toiminta ei kestä päivänvaloa laisinkaan.
- Anonyymi
Miksi me joudumme silti kestämään ja kärsimään sinun tyhmyydestäsi ?
- Anonyymi
"Meinaatteko, että me ulkomaan suomalaiset haluamme markkaa ja
kurjuutta tänne ... ? Älä edes viitsi."
Olet siis ulkomailla, Paraisilla vaiko peräti Kemiössä :D
Voi helvetti tuota "fiksua persukritiikkiä" esittävää antipersua. Valehtelee kuin mustalainen, ja asiantuntijana pitää koettaa esiintyä, nyt oikein "ulkomailta". Miksi sinne "ulkomaille" tulisi markka ja kurjuus ?
- Anonyymi
Persuissa kaikki ovat tavallaan talousajattelijoita, koska rajojen kiinni laittaminen olisi parasta suomen taloudelle. Persuna voin sanoa samaa että en ole nähnyt muissa puolueissa vuoisiin yhtään järkevää talousajattelijaa. Vai osaatko muka manita jonkun?
- Anonyymi
Miks politiikassa pitäis olla joku pankkialan edustaja? Mikä siinä on taka-ajatuksena? Ootko vähä tyhmä? Etkö tiedä että nää pankkilalan edustajat on just niitä suurimpia rikollisia jotka vie maita sotiin?
- Anonyymi
Asiantuntijuus hankitaan aina erikseen asiantuntijoilta ostopalveluna. Niin muuten toimivat muutkin puolueet.
Persuus on Suomen häpeä.
- Anonyymi
Mahdollisesti, mutta kyllä luulisi sinuakin hävettävän tuo yksinkertainen typerä "töräyttelysi".
Että vaihteeksi sitten tälläisen trollauksen ruiskaisit palstalle. Olette te "viisaat ja järkevät" sitten fiksuja 🤣🤣🤣
- Anonyymi
Kansanedustajan palkka on 6 500 e/kk.
Sijoitusanalyytikon palkka on 12 000 - 20 000 e/kk.
Pankinjohtajan palkka on 20 000 - 50 000 e/kk.
Miksi kukaan täysijärkinen talousalan asiantuntija ryhtyisi kansanedustajaksi? Varsinkin kun kansanedustajan työ on enimmäkseen tappavan tylsää valiokunnissa ja komiteoissa istumista.- Anonyymi
Kansanedustajathan ovatkin lähinnä idiootin tasolla olevia naristeja, joiden ainoa tehtävä on ajaa omaa ja puolueen etua.
- Anonyymi
Persuissa on runsaasti rajatiedon asiantuntijoita. En kyllä menis äänestämään sellaista.
- Anonyymi
Parempi että on hallussa edes jokin tieto, muutenhan se olisi kuin sinun kommenttisi - täysin älyvapaita.
- Anonyymi
Aloittajalle.
En ihmettele, eihän vassut ja vihreät edes tiedä mitä termi talous tarkoittaa, puhumattakaan mitä asiantuntija tarkoittaa. - Anonyymi
No miksi tenuvasurit kehu nyt omaa "TalousNeroaan"
Jutta "Kreikantakuu" urpilaista.
Demarit ne vasta osaa rahan hukkaamisen osaa.
Anttikin on jo ottanut 2 miljardia lisää velkaa, valtio velka jo 109 Miljardia. - Anonyymi
Aloittaja on yksi niistä EU taistelijoista, joille demokratia on kauhistus.
Hän toivoisi koko maailman olevan globalistien käsissä, jotta kansojen hyvinvointi saadaan lopullisesti tuhottua ja kansallisomaisuudet myytyä hyville veljille.
Tämän ympärillä hänen taloustietonsa pyörii ja tosiaan, sellaista taloustietoa ei persuilla ole.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo7272276Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?502259- 1272189
- 1282118
- 541756
Trump tekee rauhan Amerikan ja Venäjän ehdoilla
Ukraina luovuttaa Venäjän haluamat alueet Venäjälle. Ukraina luovuttaa Amerikan haluamat arvokkaat mineraalit Amerikall2411643- 311361
Syvälliset keskustelut
Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen201309Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi
mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,161195Kyllähän tämä vähän kirpaisee
Mutta oman sisäisen rauhan vuoksi jätän sinut nyt historiaan. Todennäköisesti olet jo sinäkin mennyt eteenpäin. Olipah381137