Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
kettula
profiilit
kettula
kettula
Vapaa kuvaus
Aloituksia
25
Kommenttia
44
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
On+hyvin+outoa,+kun+helluntailaisten+pitää+pohtia+yllä+olevaa+asiaa.+Ovatko+vanhemmistoveljet+myös+naisten+muodin+asiantuntijoitoita?+Perin+outoa.+Toisaalta+näillä+sivuilla+valitetaan+paljon,+ettei+esim.+juhannuskonferenssissa+saa+Hengen+ravintoa.+Ei+todella+saa,+jos+on+ajatuksissa+naisten+vaatetus.+Ovatko+helluntailaiset+ainoita+,+joilla+on+tällaisia+ongelmia.+Kovasti+siltä+näyttää.+Esim.+ortodokseilla+ei+ole+pukeutumis+ongelmia.+Kehotan+anonyymia+juoksulenkille.+Itselle+on+aivan+sama+ovatko+naiset+iltapuvussa+tai+1950-luvun+vaatetuksessa.+Kuten+olivat+ainakin+hetki+sitten+monet+naiset+Viipurissa.+Paljon,+paljon+kerjäläisiä.+Uskon,+että+Ikiaikojen+Jumala+ei+anna+siunausta+sen+kaupungin+elämään,+koska+se+on+pakolla+riistette+Suomelta.
28.04.2019 05:43
Aiotko+todella+digiaikana+kivittää+minut+kuoliaaksi?
27.04.2019 10:07
Onpa+uskovissakin+valittajia+näin+lämpiminä+päivinä.+Mikä+pakko+teidän+on+tulla+juhannuksena+Keuruulle?++Kuka+teidät+sinne+pakottaa?+Olkaa+vaan+mökillä+järven+rannalla.++Itse+menen+sinnekin+rukoillen+ja+saan+suuria+siunauksia+Herralta+juhannuksena.+Säkert.
27.04.2019 04:42
On+hyvä,+että+joku+otti+asian+esille.+Jumala+ei+todella+turhaan+ole+asettanut+lepopäivää.+Kolmatta+käskyä.++Lääkäri+voi+kirjoittaa+asiasta+pitkän+dokumentin.+Myös+raamatun+mukaan+tulee+levosta+pitkä+dokumentti.+Ihminen+ei+ole+kone,+joka+jaksaa+tehdä+työtä+jatkuvasti.+Tosin+mikään+kone+ei+kestä+jatkuvasti.+Tiedän+sen+vallan+hyvin.+Tiedän+ihmisiä,+jotka+ovat+tehneet+pyhää+arkea+työtä.+Joillakin+kuolema+on+tullut+aivan+liian+aikaisin.+Todella+monia+masentuneita+on+,+jotka+eivät+ole+pyhittäneet+lepopäivää.+Se+on+kallis+hinta.+Lähes+kaikki+kaupat+ovat+arkisin+auki+klo+9-21.+Onpa+se+kumma,+jos+ei+arkisin+ehdi+ostaa+ruokaa.+Vastaukseni+on,+että+ei+ole+mitään+tarvetta+mennä+lepopäivänä+ruokaostoksille.+Minä+iloitsen+kun+minulle+sanottiin,+menkäämme+Herran+huoneeseen.+Tämä+on+ollut+ja+tulee+olemaan+totta+elämässäni.
27.04.2019 04:31
Pilkata+saat,+mutta+muista+että+Jeesuksen+toinen+tulemus+voi+olla+hyvinkin+lähellä.+Totisesti+silloin+loppuu+pelleily+hengellisillä+asioilla.+Ole+myös+varovainen,+viranomaiset+valvovat+näitäkin+kirjoituksia.+Ei+vain+mitä+pakolaisista+kirjoitetaan,+kuinka+heitä+kohdellaan.
23.04.2019 22:19
Nyt+aloittaja.+Olet+kirjoittanut+paskaa.+Se+taitaa+täyttää+vihapuheen+tunnuskerkit+helluntailaisia+vastaan.+Täysin+perättömiä+asioita+kirjoitat.+Varo+tulevia+päiviä.
19.04.2019 13:03
Täysin+perätön+väite+aloittajalta+pääsiäisviikolla.+Kovin+on+aloittajalla+keveyt+ajatukset+kristikunnan+tärkeimmällä+juhla-ajalla.+Kehotan+aloittajaa+lukemaan+päivän+tekstit+pääsiäisenä.+On+varmaan+helluntaisrkssa+mielenterveyshäiriöistä+kärsiviä.+Missä+ei+niitä+olisi?+Kaksi+vuotta+sitten+ainakin+yhden+kokoussarjan++auustralialainen+julistaja+piti+Suomessa+ja+Ruotsissa.+Olitko+aloittaja+niissä++kokouksissa+?++Kerropa+meille.+Niissä+parani+ihmisiä+mielisairauksista.+Minä+olin.+Kehotan+aloittajaa+näinä+päivinä+perehtymään+pääsiäisen+sanomaan.+Kaikki+sairaudet+on+voitettu+Kristuksessa.
16.04.2019 21:45
Aloittaja+ei+ole+päässyt+armon+todellisen+tuntemiseen.+On+raskasta+elää+tuolla+tavalla:+tätä+saat+tehdä,+tätä+et.+Et+ole+ollenkaan+1.+joka+näin+kyselee.+Gal.5:1+Vapauteen+Kristus+vapautti+meidät...+Roomalaiskirjeen+alkupuolella+on+asiasta+kirjoitettu+paljon.+Myös+muissa+Paavalin+kirjeissä.+Perehdypä+niihin.
14.04.2019 18:30
Kun+selailee+ja+lukee+tätä+ketjua,+on+monia+uskovia+tasavallassa+jotka+etsivät+täydellistä+srkaa+maan+päällä.+Ette+taida+löytää.+Hengellisiä+kiertolaisia+on+ollut+ennekin.+He+lähtevät+riidalla+ja+ovet+paukkuen+seurakunnasta+A.+Olen+jo+15+-vuotta+sitten+sanonut+työntekijälle+,+että+riidantuojia,+kiertolaisia+ei+oteta+srkaan.+Se+voi+hyvin+toteutua+piankin,+oli+rekisteröitynyt++tai+ei+rekisteröitynyt+srk.+He+tuovat+riidat+mukanaan.+Ja+pian+kulkuttavat+seurakunnan+B+ovea.+Se+ei+välttämättä+enää+aukea+heille.+Tottakai+näissä+asioissa+pitää+ottaa+huomioon+perustus-+ja+uskonnonvapauslaki.+++Käsittääkseni+seurakunnan+käytännöt+voivat+olla+tiukemmat+kuin+perustuslaki.+Esim.+raveissa+säänöt+ovat+tiukemmat+kuin+yleiset+lait.
11.04.2019 15:51
Asia+kääntäen.+Miksi+sinun+on+pakko+kuulua+helluntaiseurakuntaan?+Kuulu+vain+ev.lut.
08.04.2019 19:12
Taivaasen+on+vain+yksi+tie.+Jeesus+on+tie+,+totuus+ja+elämä.+Sitä+en+tiedä+mikä+kirkkokunta+on+paras.+Kehotan+aloittajaa+astumaan+Jeesus+tielle.+Silloin+ei+tarvitse+pohtia+mikä+kirkkokunta+on+paras,+mikä+huonoin.
03.04.2019 21:29
Todella+tyhmä+kysymys.+Kun+uskovassa+asuu+PyhäHenki,+silloin+ei+tarvitse+täyttää+synnin+himoja.+Vakio+hysymys.+Keksi+mielenkiintoisampi+aihe.
30.03.2019 19:50
Erkki+Tuomioja+on+sanonut,+pappien+koulutus+pitäisi+lopettaa+verorahoilla.+Tiedä+en+asiaa.++Mutta+kirkkolain+tunnen+vallan+hyvin.+Kirkolla+ei+ole+virallista+ehtoollisyhteyttä+vapaiden+srk+kanssa.+Eikä+tule.+Itsellä+ei+ole+mitään+vastaan,+jos+helluntaiseurakunnassa+ehtoollisella+käy++sinne+kuulumaton+uskova+ja+kastettu.+Kuulun+miehistöön,+en+päätä+näistä+asioista.+Itse+kovakuntoisena+helluntailaisena+olen+paljonkin+auttanut+kirkon+diakoniaa.+Hyvinä+marjavuosina+toimitan+paljonkin+marjoja+kirkon+diakonialle.+Pitäisikö+marjat+sitten+jättää+metsään+mätänemään?+Raha+ei+ole+niin+tiukalla,+että+kaikki+marjat+pitäisi+myydä.+Hyvinä+marjavuosina+marjoja+tulee+todella+paljon,+kuten+v.+2017.+Olen+tavannut+kirkossa+todella+mukavia+ihmisiä.+Aikakin+sopii+jumalanpalvelukseen+katenteriini+hyvin,+pyhänä+klo+10.++Tämä+on+eläkeläisen,+kovakuntoisen+aloittajan+todella+miellyttävä+kokemus+asiasta.
28.03.2019 14:30
Kun+ihminen+tulee+uskoon+häneen+tulee+Pyhä+Henki,+esim.+Room.+8:16.+Pyhä+Henki+on+hänessä+halki+ikuisuuksien.++Kun+luemme+raamattua,+Hengen+vaikutuksesta+on+tapahtunut+ihmeitä.+Jordan+jakautui+kahtia,+vettä+tuli+kalliosta.+Aurinko+pysyi+paikallaan,+aurinko+meni+10+astetta+taaksepäin+jne.+Myös+tänään+tapahtuu+ihmeitä+Pyhän+Hengen+vaikutuksesta.+Hengellinen+kokous+ilman+Pyhää+Henkeä+on+verrattavissa+metsästysseuran+syyskokoukseen.+Mennessäni+hengelliseen+tilaisuuteen+odotan+aina+mitä+Pyhä+Henki+nyt+tekee.+Edes+nimekkäiltä+saarnaajilta+en+odota+yhtään+mitään.+Vain+Pyhältä+Hengeltä.
23.03.2019 19:36
Keksikää+mielenkiintoisempi+aihe+kuin+kuka+meistä+on+suurin.+Se+on+yhtä+vanha+kysymys+kuin+on+ihminen.++Vallan+tavoittelu+on+tuonut+todella+paljon+kärsimystä+ihmiskunnalle.++Esim.+Stalinin+kanavaa+kaivettaessa+kuoli+270000+työläistä+1930-luvun+alussa.+Kanavan+pituus+270+km,+siis++1m+ja+vainaja.+Olen+itse+käynyt+kanavalla.+Kun+ei+miehistön+jäsenellä+srkssa+tule+ko.+aihe+edes+mieleen,+kuinka+se+olisi+tullut+tässä+aiheessa+mainituilla+saarnaajilla.+En+usko+kyllä+siihen.
23.03.2019 12:45
On+kumma,+kun+Suomessa+ei+osata+keskustella+aiheesta+asiallisesti.++7++kirjoitusta+ylläpitäjä+on+poistanut.+Menkää+vaikka+hiihtämään.+Ei+ole+lehdistövapaus+hyväksi.+Pitäisi+palata++sensuurin+aikaan.+Kun+jatkaa+junalla+Treelta+Helsinkiin,+80%+matkustajista+lukee+englanninkielistä+tieteellistä+kirjaa.+Tässäkin+aiheessa+on++useita+2-vuotiaan+tasoisia+kirjoitukisia.+Jo+kolmivuotias+osaa+olla+koiran+kanssa,+harjata+ja+taluttaa+koiraa.+En+ymmärrä+häiriköitä+pyhissä+asioissa.+Voisit+vaikka+parantua+aloitusta+lukiessa.+Jumala+ei+ole+sidottu+parantaja+evankelistoihin.++Olen+aloittaja.
03.03.2019 09:04
Börjare.+Jag+fick+många+illustrativa+svar+vilka+har+ändrat+från+1970-talet.+Det+är+inte+alltid+enkel+att+förstå.+Saken+är+inte+sådan+att+måste+debattera.+Bland+skrivna+var+också+några+troll.+Jag+vet,+några+kristna+som++fick+dop+i+Helige+Ande+i+en+hölada+på+1970-talet.+Herren+lever.
28.02.2019 09:09
Aloittaja.+Kiitän+kaikkia+kirjoittajia.+Jo+näin+monta+kirjoitusta+tuli+muutamassa+tunnissa.+Olen+pohtinut+asiaa+itsekseen+vuosia.++Meillä+helluntaiherätyksessä+ei+ole+pääministerin+kysylytuntia,+joten+kiitokset+kaikille.+Asiaan+tuli+jo+nyt+paljon+valaistusta.+Mitä+muuta+kovakuntoinen+,yli+50v+uskossa+ollut+toivoo+kuin+että+kaikkialla+maailmassa+nuoret+uskovat+kokevat+Pyhän+Hengen+kasteen.+Siunattua+lopputalvea+kirjoittajille.
25.02.2019 21:20
Näen+asian+hieman+toisella+tavalla.+Kristittyjen+tehtävä+on+loppuun+asti+julistaa+evankeliumia.+Siinä+riittää+meille+työsarkaa.+Jumala+ei+ole+antanut+meille+tuomiovaltaa.+Tosin+Suomessa+on+jo+satoja+vuosia+julistettu+evankeliumia.+Mutta+teemme+sitä+innolla+kaikkialla+loppuun+asti.+No+nimenomaa+Hengestä+tunnistaa+kuka+on+kristitty.+Esim.+Room.+8:16.
25.02.2019 16:26
Aloittaja.+Paljon+kiitoksia+kaikille+perusteellisista+tiedoista+osasto+Kuhlmeyn+toiminnasta+sodan+loppuvaiheissa.+Tarkoitus+olikin+saada+puolueetonta+tietoa+asiasta.+Maamme+eli+juuri+silloin+vaikeita+aikoja.+Omat+tietoni+ovat+veteraanien+kertomuksien+varassa.+Hyvää+viikkoa+kaikille.
25.02.2019 07:57
2 / 3