Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
M184
profiilit
M184
M184
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
3947
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Melkoista+käytöstä+kyllä.+Ennenkuin+kaveri+edes+ehti+sanoa+mitään+niin+sanotaan+että+olen+piereskellyt+täällä+merkiksi+että+et+ole+toivottu.+Voihan+olla+että+kaveri+oli+tulossa+kysymään+voiko+tehdä+vaikka+tässä+välissä+kun+te+pidätte+taukoa+tai+tarvitsetteko+takananne+olevaa+kahvakuulaa.+
Tällaiseksi+se+sitten+on+mennyt+että+miehet+eivät+saisi+enää+kävellä+edes+kohti+vaan+pitäisi+mennä+pitkin+seiniä+leuka+rinnassa.
Mitä+saliin+tulee+paikkana+esitää+treffikutsuja+niin+sehän+on+oikein+mainio.+Saman+kiinnostuksen+jakavat+ihmiset+tapaavat+toisiaan.+Toki+nuo+kutsut+pitää+vain+osata+esittää+vähän+huomaamattomasti.+Kerran+yksi+vähän+vahvempi+kaveri+pyysi+naista+varmistamaan+penkkipunnerruksessa.+Kun+sarja+tuli+tehtyä+niin+mies+pyysi+saada+tarjota+kahvit+kiitokseksi.+Varmistettava+paino+oli+puolet+pienempi+kuin+kaverin+normi+treenipainot+eli+kyllä+nainen+osasi+lukea+miksi+pyydettiin+varmistamaan.
Toisen+kerran+näin+kun+nainen+treenasi+miehen+lähellä+ja+miehen+palautellessa+nainen+antoi+vain+lapun+käteen+ja+jatkoi+matkaa.+Siinä+varmaan+oli+treffipyyntö.+Eli+kun+nämä+tekee+vähän+sillä+tavalla+toisen+treenejä+häiritsemättä+niin+tuskimpa+noista+kukaan+nokkiinsa+ottaa.
16.01.2018 20:53
Minulla+lähtökohta+on+se+että+mitään+en+tee+naisten+tai+parisuhteen+vuoksi.+Kaikki+mitä+nyt+harrastan+on+valikoitunut+siltä+pohjalta+mikä+minua+kiinnostaa+ja+mikä+auttaa+minua+elämänlaadun+ylläpitämisenä+myös+vanhempana.+Kuntosalilat+lihasvoimaa,+mailapeleistä+aerobista+ja+sitten+uintia+ja+venyttelyä+palauttamisen+edistämiseksi.
Lisäksi+opiskelen+jotta+aivoille+tulisi+hieman+pähkinöitä+purtavaksi.
Ajan+puutteen+takia+kirjallisuus+on+jäänyt+vähälle+mutta+sanomalehtiä+tulee+luettua+jotta+
taustatiedot+olisivat+kunnossa+jos+haluaa+osallistua+keskusteluihin.+Lisäksi+kuuntelen+radiosta+kanavia+joista+tulee+ihan+asiakeskusteluakin.
Naiset+nyt+harrastavat+monenlaisia+asioita+ja+varmasti+osan+kanssa+menisi+ainakin+osa+harrastuksista+yksiin+ja+osan+kanssa+ihan+eri+harrastukset.+Toki+kannattaa+olla+kiinnostunut+myös+toisen+harrastuksista+ja+jopa+ennakkoluulottomasti+lähteä+testaamaan.+Joku+virkkaava+nainen+voisi+opettaa+mulle+vaikka+sen+miten+ketjusilmukassa+saa+suunnan+vaihdettua.+
Yksi+huomioitava+asia+on+myös+harrastukseen+käytettävä+aika+ja+rahamäärä.+Jos+nainen+harrastaa+vaikka+laskettelua+ja+haluaa+kolmesti+vuodessa+alpeille+niin+siinä+tietysti+kannattaa+miettiä+pystytkö+sinä+taloudellisesti+tai+ajankäytöllisesti+siihen+ja+se+että+edellyttääkö+nainen+että+olisit+joka+kerta+mukana.
Jotku+yhteinen+harrastus+on+mukava+ja+kannatettava+asia+mutta+mielestäni+on+yhtä+tärkeää+että+sulla+on+itselläsi+myös+joku+oma+juttu+joko+antaa+pienen+henkireiän+arkeen+ja+parisuhteeseen.
14.01.2018 15:21
En+nyt+kyllä+mikään+teoreetikko+ole+mutta+koska+arvostan+näitä+statusmiehiä+ja+-naisia+niin+vastaan+silti.+Minun+ajatusmailmassani+pesän+saanti+ei+ole+mikään+mittari++vaan+arvostus+tulee+muuta+kautta.+
Monet+urheilijat+saavat+minulta+statusarvon+sen+ansiosta+paljonko+ovat+työtä+tehneet+oman+menestyksensä+eteen.+Esimerkkeinä+vaikka+Henry+Konttinen+ja+Lauri+Markkanen.+Naisissa+vaikka+Kaisa+Mäkäräinen.+
Liike-elämästä+tulee+mieleen+Paananen+ja+Kodisoja.+Tämä+Supercellin+kaksikko+johtaa+yritystä+jo+nyt+tiimi-pohjaisesti+ja+osakkeita+on+myös+työntekijöiden+nimissä.+Valtaa+ja+vastuuta+uskalletaan+jakaa.+Sen+lisäksi+tekevät+hyväntekeväisyystyötä+ja+jotta+suostuivat+myymään+osakkeita+ulos+piti+sopimukseen+kirjata+että+pääkonttori+pysyy+Suomessa.
Mitä+metoo-kamppanjaan+tulee+niin+minusta+kyse+ei+ollut+alunperinkään+pesän+saamisesta+tai+seksistä+vaan+toisen+henkilön+nöyryyttämisestä+ja+alistamisesta.+Ei+ole+ainakaan+esille+tullut+että+nämä+minun+silmissä+statusarvon+saaneet+olisivat+syytettyjen+penkillä.+Tosin+katsotaan+uudelleen+kun+ovat+siinä+iässä+että+ovat+vähän+elähtäneet.+Jos+vaikka+joku+sitten+näitä+kaivaisi+esiin.+
Metoo-kamppanjan+luonnehan+on+että+miehet+ahdistelee+ja+naiset+on+uhreja+eli+tavallaan+se+että+onko+sinulla+statusarvoa+tai+ei+niin+sillä+ei+ole+merkitystä;+leuka+rinnassa+ja+häpeillen+pitää+sinun+sukupuoltasi+edustaman.+Ehkä+tästä+päästään+vielä+siihen+pisteeseen+että+uhri+on+uhri+ja+ahdistelija+on+ahdistelija;+sukupuoleen,+ikään,+pituuteen,+uskontoon,+ammattiin+jne+riippumatta.
Tuossa+kun+mietin+niin+ainakin+itseltäni+löytyy+myös+kaveripiiristä+henkilöitä+joille+voisin+antaa+stausarvon.+Varsinkin+eräs+nuoruuden+ystävä+joka+asuu+pääkaupunkiseudulla+ja+on+töissä+lastensuojelussa+tehtävänä+löytää+syrjäytymisuhan+alaisia+nuoria+ja+auttaa+heitä+pääsemään+yhteiskuntaan+mukaan.
14.01.2018 14:36
En+minä+nyt+tuolta+mitään+isoa+naisvihaa+löytänyt.+
Itse+en+tuota+kyseistä+sarjaa+ole+seurannut+mutta+ilmeisesti+kysessä+on+hahmo+joka+
aina+uudelleensyntyy.+Sarjaa+on+esitetty+jo+tosi+kauan+ja+nyt+ensimmäistä+kertaa
uusi+hahmo+on+nainen.+Osa+puolusti+tätä+muutosta+ja+osa+piti+tätä+perinteiden+
häpäisynä.
Jossakin+vaiheessa+joku+heitti+ilmoille+ajatuksen+että+miehet+pelkää+vahvoja+naisia+ja
siksi+muutosvastarinta.+Tähän+alaan+vihkiytyneet+taas+pistivät+listan+vahvoista+nais-
sankareista+ja+kysyivät+että+olisiko+ok+jos+sinkku+elämää-+sarjan+seuraavalle+kaudelle
tulisi+miesnäyttelijät+tai+James+Bond+muutetaan+seuraavassa+elokuvassa+naiseksi.+
Toisten+mielestä+tämä+ei+ollut+sama+asia+koska+niissä+ei+henkilöä+synnytetä+uudelleen.
Hyvin+tunteikasta+keskustelua+mutta+enemmän+perinteisen+linjan+vaalijat+ja+uudistus-
mieliset+vastakkain.++Ihan+kaikkia+kommenteja+en+jaksanut+kahlata+mutta+tuollainen+
kuva+minulle+jäi.
11.01.2018 23:25
Tähän+suuntaan+minäkin+ajattelin+mutta+kun+tuossa+asia+rinnastettiin+viettelmisen+yritykseksi+niin+mietin+että+onko+tässä+nyt+joku+kulttuurinen+eroavaisuus+taustalla.
10.01.2018 13:42
Näissä+tulee+tietysti+nämä+kulttuuriset+erot.+Ranskalaiset+poskisuutelee+tilanteessa+jossa+Suomalainen+sanoo+käsipäivää+ja+mieluiten+niin+että+kyynernivel+on+ojennettuna.
Tuo+termi+"suudelman+varastaminen"+on+minulle+vieras.+Onko+tuo+kaikessa+yksinkertaisuudessaan+vaan+sitä+että+kadulla+käydään+laittamaan+huulet+yhteen+vai+
jotakin+muuta?+Itse+ihan+vaan+tuon+tekstin+perusteella+ajattelin+että+tuo+on+sellainen
että+sitä+suudelmaa+henkilöltä+odotetaan+mutta+se+paikka+tai+aika+yllättävät.+Vähän+kuin
yllätyskosinta.
10.01.2018 13:00
Ei+ennen+lavatansseissa+ison+kartanon+tyttärien+ja+poikien+seinäruusuina+tarvinnut++olla,+kyllä+vientiä+oli+ulkonäöstä+tai+tanssitaidosta+riippumatta.+Eli+kyllä+sitä+ennenkin+osattiin.
Tietysti+jos+naisen+seinillä+on+Andrea+Dworkinin+julisteita+ja+mies+käyttää+paljon+aikaa+soitellakseen+kirjastot+läpi+varmistaaksen+ettei+Laasasen+teoksia+enää+poisteta+niin+aika+vaikeat+on+ehkä+lähtökohdat+romantiikan+luomiseen.
Mutta+jos+nyt+ajatellaan+tolkun+porukkaa+niin+jos+on+ollut+kiva+päivä+yhdessä.+käyty+vaikka+pelaamassa+tennistä+tai+tehty+vaikka+pieni+patikointimatka.+Tullaan+vaikka+mökille,+tehdään+ruokaa+ja+lämmitetään+saunaa.+Saunan+jälkeen+istutaan+laiturilla+istutaan+käsikkäin+ja+katsotaan+kun+tyynessä+puolikuun+illassa+kaksi+silkkiuikkua+kaulailevat+toisiaan.+Lopuksi+vielä+paistetaan+makkarat+takassa.+Jos+vaikka+siinä+nainen+nukahtaa+miehen+olkapäätä+vasten+ja+mies+kantaa+naisen+nukkumaan+ja+menee+itse+perässä+niin+aika+outona+pidän+jos+nainen+aamulla+
tuntee+huonoa+omaatuntoa+siitä+että+hän+on+nukkunut+onnistuneen+päivän+jälkeen+miehen+kanssa+samassa+huoneessa.+Vaikkakin+lähtiessään+oli+itselleen+muistuttanut+että+hän+on+vahva+itsenäinen+nainen+eikä+kaipaa+miestä+rinnalleen.+Tuskimpa+mieskään+siinä+aamukahvia+keitellessään+miettii+seksuaalia+valtasuhteita.
Itse+vähän+luulen+että+romantiikka+alkaa+kadota+kun+ajatusmalli+toisen+kohtaamisesta+on+enemmän+riski+kuin+mahdollisuus.
07.01.2018 17:30
Vähän+ristiriitaiset+ajatukset.+Rinnehän+tässä+selkeästi+hakee+profiilin+nostoa+esiintymällä+kansan+rivien+tulkkina.+Siihen+toki+nyt+on+hyvä+aika+kun+Soinia+ei+näy+eikä+vihreiden+tai+vasemmistoliiton+johtajia+vissiin+päästetä+pois+kotoa+kun+on+niin+hiljaista.
Toisaalta+olisin+toivonut+edes+pientä+filtteröintiä+sillä+4,65%+leikkauksen+rinnastaminen+nikalaukaukseen+on+kyllä+hieman+kärkevä.+Olisi+sieltä+kansan+riveistä+löytynyt+joku+painokelpoisempikin+vertaus.
Itse+nyt+vain+pelkään+että+tässä+käy+kuten+synnytystalkoo-termille+eli+itse+asia+jää+sivuraiteelle+ja+keskitytään+tähän+käytettyyn+termiin+tai+terminologiaan.++Synnytystalkoista+ei+tainnut+sitten+oikeasti+innostua+kuin+presidenttipari.++
Jos+ihan+politikointia+miettii+(+josta+en+juuri+muuten+mitään+ymmärrä)+niin++aika+nasevaan+aikaan+tämä+tuli.+Kokoomus+ja+ministeri+Orpo+kielsivät+juhlarahan+painatuksen+jossa+kuvattiin+sisällissotaa.+Lisäksi+näillä+hallituksessa+olevilla+smurffeilla++on+vaikeaa+enää+esiintyä+työväen+edustajana+ja+keskustan+vahvuus+eli+maakunnallinen+valta+vähenee+kun+ihmiset+muuttavat+pois+kotiseuduiltaan.
07.01.2018 15:19
Ongelma+näyttää+olevan+mutta+ihan+ei+tuosta+laajuus+kyllä+aukene.+Uskaltaisitko+heittää+lukuja+peliin?+Jos+tulee+sata+viestiä+vaikka+vikossa+niin+moniko+menee+profiilin+kriteereistä+ohi?
Aikanaan+kun+vielä+oli+ajatus+löytää+se+parempi+puolisko+niin+pistin+myös+ilmoitukseen+että+liikunnallinen.+Jälkeenpäin+ajatellen+olisi+voinut+laittaa+myös+se+aikova+liikkujakin.+Oltaisi+siten+yhdessä+harrasteltu+ja+etsitty+meille+sopivia+liikuntamuotoja.+
Siinähän+sitä+oltaisi+tutustuttu+kun+oltaisiin+käyty+keilaamassa,+pelaamassa+sulkkista+,+suunnistettu+tai+vaikka+soudeltu+järvellä+tai+oltu+rankametsässä.
07.01.2018 13:15
No+jos+ihan+perusteista+lähdetään+ja+hän+haluaa+tulla+kylään+niin
ensin+kysyn+että+tehdäänkö+ruokaa+yhdessä+vai+haluaako+valmiiseen+pöytään.+
Yhdessä+tekeminenhän+on+sitä+parasta+tutustumista.+Keittiössä+kun+ne+katseet
voivat+vaihvihkaa+kohdata+kun+siinä+puuhastellaan.+Samoin+kaikki+käsien+vahinkohipaisut+
kertovat+millä+mielellä+ollaan+liikkeellä.+
Jos+valmiiseen+pöytään+haluaa+eikä+ole+ruokalajirajoitteinen+niin+alkuun+voisin+
tarjota+jonkun+avokado-pohjaisen+salaatin.+Pääruokana+olisi+tumma+olutpihvi+kerma-
perunoiden+kanssa.+
Tällä+naamalla+kun+ei+ole+toivoa+päästä+fyysiseen+läheisyyteen+niin+korvikkeena+naiselle
voisin+tarjota+jälkkärinä+suklaista+vadelmapiirakkaa.
06.01.2018 23:27
Tuo+termi+on+kyllä+jo+vakiintuneesa+käytössä.+Hieman+enenmmän+tunteella+jääkiekkoon+suhtautuvat+käyttävät+tuota+termiä+erään+Suomalaisen+jääkiekkojoukkueen+kannattajista.+Eiköhän+tuo+kuitenkin+asiayhteydestä+selviä+kumpaa+ryhmää+tarkoitetaan.+
Miksi+muuten+kirjoitustaidoton+aina+ottaisi+toisen+p-kirjaimen+pois;+voihan+joskus+poistua+myös+r.
06.01.2018 13:26
Paavo+Nurmi-+juoksi+Suomen+mailmankartalle.
Jere+Lehtinen-+ei+juuri+itsestään+pitänyt+ääntä+vaikka+oli+mailmanmestari+ja+stanleycup-voittaja.+Siinä+sivussa+kolmesti+voitti+Frank+J.+Selke+Trophyn.+
Teuvo+Kohonen+-+neuroverkot
A.I.Virtanen+-+maatalouspuolen+ansiot.
Sauli+Niinistö+ja+Pekka+Haavisto+-+vaikka+perhe+ja+parisuhdetaustat+ovat+erilaiset+niin+hyvin+mahtuu+saman+pöydän+ääreen+keskustelemaan.+Hyvä+esimerkki+meille+monelle.
Tuossa+yksittäisiä,+mutta+lisäksi+ryhmänä+tietysti+kaikki+talvi.+jatko-+ja+Lapinsotaan+osallistuneet.+Tämä+ilman+perusteluja.
06.01.2018 12:36
Itse+olin+kyllä+ajatellut+että+jos+sivulle+kaatuu+niin+laskeutuu+olkapää+edellä.++Toki+jollakin+tuo+nenä+edellä+tulo+on+mahdollista.
Aloin+myos+hieman+pohtia+että+jos+kaatumistilannetta+verrataan+risteykseen+niin+onhan+oikealle+tai+vasemmalle+kääntyminenkin+eteenpäinmenoa.+Reitti+päätepisteeseen+ei+kuljekkaan+kohtisuoraan+vaan+sinne+voi+olla+toinen/useampi+reitti.+Kiitokset+teille+keskustelusta;+tästä+ohjeesta+tuli+monisyisempi+kuin+olin+alunperin+tajunnut.
Toki+jos+taakseppäin+kaatuu+ja+samalla+pyörähtää+niin+voi+tulla+nenälleen,+mutta+jos+niin+vaikeaan+tilanteeseen+joutuu+niin+sitten+otetaan+käyttöön+joku+toinen+ohje.
06.01.2018 00:18
Eteenpäin+on+menty+jos+nenälleen+kaatuu.
05.01.2018 21:00
Joulun+aikaan+alkoi+kurkkukivulla+yskällä.+Pientä+kuumetta+joulun+ja+uudenvuoden+välissä.
Nyt+sitten+nuha+eli+jotakin+vaihtelua+tuohon+yhä+jatkuvaan+yskään.
04.01.2018 23:54
Koittakaa+välillä+ilman+ehkäisyä.
20.12.2017 18:21
Teuvo+kyllä+ehtii+ja+toivon+että+erotetaan+ainakin+määräajaksi+jotta+ehtii+vielä+paremmin+hoitamaan+itsensä+kuntoon.+En+oikein+edes+ymmärrä+miksi+siellä+eduskunnassa+pitää+viinalla+läträtä+kenenkään.+Minun+mielestä+se+on+työpaikka+ja+sen+mukaan+siellä+on+syytä+käyttäytyä.
Mitä+tuohon+kamppanjaan+tulee+niin+käsittääkseni+alunperin+siinä+ei+suinkaan+ollut+kyse+siitä+ahdisteleeko+yksi+vai+kaikki+miehet+vaan+tarkoitus+oli+tuoda+esille+se+häirinnän+laajuus+jota+naiset+tässä+asiassa+kokevat.+Siinä+mielessä+haarniskamiehen+kanssa+samoilla+linjoilla+että+olisi+ollut+parempi+jos+asia+olisi+muokkaantunut+suuntaan++että+on+uhri+ja+häntä+häiriköinyt+on+häirikkö+tai+ahdistelija.+Suomessa+se+meni+sitten+suuntaan+jossa+mietittiin+mikä+on+ahdistelun+ja+flirtin+raja.+Ehkä+jollakin+liikkeellä+tai+aatesuunnalla+oli+tällainen+toive+että+saadaan+vastaanasettelu+naiset+uhreja+->+miehet+ahdistelee.+
Sinänsä+tietysti+hyvä+jos+syyllistetään+koko+sukupuoli+niin+siinä+ehkä+pystytään+paremmin+vaikuttamaan+asenteisiin+ja+kulttuuriin.+Haittapuolena+nyt+tietysti+on+se+että+toinen+sukupuoli+joutuu+sitten+koko+ajan+vastaanottavaksi+osapuoleksi+tässä+kamppailussa.+Esimerkiksi+ylellä+oli+juttua+jossa+ihmeteltiin+miten+jääkiekkoliigan+huippumaalivahti+elättää+perheen+vaikka+vaimo+on+maajoukkuetason+pelaaja.++Miehen+olisi+ilmeisesti+pitänyt+hylätä+seuran+sponsorin+mahdollistava+rahakas+sopimus.++
Toisaalta+jos+mennään+kovasti++henkilötasolle+niin+siinä+annetaan+toiselle+aika+hyvät+aseet+käteen+iskeä+suoraan+selkään.+Tästä+on+viitteitä+Yhdysvalloissa;+senaattori+Ray+Moore+hävisi+vaalit+sen+jälkeen+kun+häntä+syytettiin+ahdistelusta.+Edustaja+Johnsson+taas+ampui+itsensä,+kun+häntä+kohtaa+tuli+syytöksiä.+Ei+auttanut+vaikka+poliisit+olivat+todenneet+edustajan+syyttömäksi.+Leima+ja+tuomio+oli+jo+annettu.
20.12.2017 18:17
Kyllähän+noita+aina+silloin+tällöin+osuu+kohdalle.+Yhden+kanssa+treffattiin+useampi+kerta+mutta+ei+oikein+saatu+hommaa+lentoon+joten+lopetettiin.+Pari+ollut+sellaista+jotka+olivat+näillä+kulmilla+vain+työreissussa.+Toinen+oli+ihan+vaan+aikaa+viettämässä+tinderissä+mutta+toiselle+olisi+ihan+kyyditkin+maistuneet.+Molempien+kanssa+jäi+ihan+kirjoitteluasteelle.
Yleensä+nuo+kuihtuvat+aika+alkuun+kun+itse+joutuu+tekemään+kaiken+työn+keskustelun+ylläpitämiseksi.+Siitä+olen+päätellyt+ettei+nyt+ihan+mahdottomasti++toista+kiinnosta.
18.12.2017 18:33
Itse+olen+tämän+termin+ajatellut+niin+että+hyväksytään+se+ettei+olla+enää+nuoria+mutta+vielä+ei+haluta+antaa+vanhuudelle+periksi.+Jos+vaikka+nuorena+cooper+on+mennyt+3000m+ja+nyt+menee+2600m+niin+ymmärretään+katsoa+tuo+saavutus+siihen+omaan+ikään+suhteutettuna+.+Jos+tuo+3000+on+nuorella+kiitettävä+niin+tuo+2600m+voi+olla+tietyn+ikäiselle+myös+kiitettävä.
Samoin+jos+nuorena+on+käynyt+mielessä+vaikka+taideopinnot,+mutta+ei+ole+ollut+mahdollisuutta+niin+nyt+sitten+mennään+johonkin+taidepiiriin+toteuttamaan+itseään.++
Eli+elää+ikäisekseen+aktiivista+elämää.
Toki+aloittajan+kanssa+samaa+mieltä+ettei+tuo+sana+kerro+sinällään+ihmisestä+paljoa.+Vähän+sama+kuin+huumorintaju.+Kaikilla+kai+nyt+sellainen+on+mutta+ilmituksesta+saisi+ehkä+enemmän+irti+jos+siinä+kerrotaan+että+pitää+Fingerporilaisesta+huuomorista+tai+sitten+on+kovasti+kallellaan+Brittihuumorin+puolelle.
17.12.2017 20:04
Sehän+oli+mukavasti+tehty+sinulta.++Harmi+ettei+natsannut.
Jos+sillä+oli+aamusta+työvuoro+tai+se+oli+vegaani+ja+olit+tehnyt+karjalanpaistia.
Älä+nyt+kuitenkaan+tuosta+luovuta.
16.12.2017 12:40
192 / 198