Vapaa kuvaus

Aloituksia

165

Kommenttia

2804

1. Taas tuli sensorointi-ilmoitus YLEltä.

"viestiäsi ei julkaistu keskustelussa Jennifer sai kolme päivää aikaa muuttaa kotiin ulkomailta – näin Trumpin leikkauks
    Media
    3
    56
  2. Uusi maailmanjärjestys: kolmen imperiumin peli - sellaisena Trumpf ja Putin maailman näkevät.

Mielenkiintoista seurata imperiumien asemointia tässä voimapoliittisessa valtapelissä. Uutisten perusteella vaikuttaa vä
    Maailman menoa
    0
    30
  3. No niin ARVOISAT maailman, Euroopan ja Suomen "liberaalit" - tähän on tultu!

Olette höttöarvojenne kanssa pistäneet kaiken paskaksi. Kansallisvaltivastainen globalistinen utopianne on tuhoamassa de
    Liberaalit
    3
    73
  4. Kestävätkä itsenäiset kansallisvaltiot? Säilyykö demokratia?

Minä, Oikonomi, uskon demokratiaan. Minä pidän itsenäistä kansallisvaltiota ainoana ympäristönä, missä aito demokratia v
    Yleistä politiikasta
    0
    51
  5. Kiina nöyryytti länsimaita tekoälykisassa -kertoo YLE

Harmittaa kun en ehtinyt kommentoida kyseistä YLEn juttua: https://yle.fi/a/74-20139613 Väliin jäi, mutta onhan aina S
    Globalisaatio
    0
    105
  6. Demokratian kriisin ratkaisu: "liberaalin demokratian" tilalle aitoa demokratiaa.

Liberaalista demokratiasta puhutaan. Minun korvissani siinä on huono kaiku. Liberaaliin demokratiaan kuuluu onttoja arvo
    Liberaalit
    0
    59
  7. Katselin YLEn A-Talkia eilen. Kyllä oli masentavaa kuunnella maailmanpolitiikan asiantunyijoita.

Maailmanpolitiikan visionäärien puheet masensivat niin, etten jaksanut katsoa ohjelmaa loppuun asti. Kukaan keskustelijo
    Maailman menoa
    31
    285
  8. Sain YLEltä sähköpostia. jota ihmettelen. Olen kai loukannut YLEä jotenkin, mutta en tiedä miten

Sain YLEltä sähköpostiini seuraavan viestin: "Hei, viestiäsi ei julkaistu keskustelussa 'Kova väite Ylen entiseltä hall
    Media
    5
    128
  9. Putin sotii demokratiaa ja sääntöpohjaista maailmanjärjestystä vastaan. Mitä Putin tarjoaa tilalle?

Putin tarjoaa demokratian tilalle totalitarismia. sovittuja sääntöjä noudattavan maailmanjärjestyksen tilalle voimapol
    NATO
    154
    845
  10. Suomalainen "rasismi" on omanlaistaan - sen juuret ovat suomalaisten keskinäisessä llkeilyssä

Suomalaisten ilkeys toisiaan kohtaan on itse asiassa karmea juttu. Likimain jokainen suomalainen on sitä kokenut. Ilkeil
    Rasismi
    25
    465
  11. Suomella menee huonosti. Hallituksen hommat ei suju. Miksi silti pitää kannattaa PS:ää?

Kulunut vuosi ei ole ollut kovinkaan hyvää aikaa perussuomalaisille. Orpon hallitukseen oltiin tyytyväisiä koska se lope
    Perussuomalaiset
    15
    123
  12. Venäjästä on tullut militaristinen totalitaarinen imperiumi, mutta toisinkin olisi voinut käydä

Hesarissa on liberaalin (tietenkin) toimittajan kirjoittama kolumni https://www.hs.fi/paakirjoitukset/art-2000010859457.
    Maailman menoa
    0
    39
  13. Trump voittaa. Miten käy vapauden ja demokratian?

Trumpin voittoa pelkäsin, mutta osasin odottaa. Trumpin voitto on varsinainen mahalasku ja katastrofi ns "liberaaliudel
    Maailman menoa
    11
    139
  14. Marxilainen kommunismi romahti, mutta tilalle on tullut uusi kommunismin muoto

Uutta kommunismin muotoa kutsun maailmankommunismiksi. Sen ensisijainen tavoite ei ole sosialismi vaan pikemminkin jonk
    Kommunismi
    0
    306
  15. Miksi Suomi, miksi suomalaisten enemmistö haluaa tehdä kansallisen itsemurhan?

Minua ihmetyttää, miksi kansakunta, joka on kovalla työllä, ponnistuksilla ja menneiden sukupolvien veriuhreillakin saan
    Maahanmuutto
    33
    294
  16. Nätin näköinen keli, mutta ITL väittää sateen todennäköisyydeksi 80%.

Aurinko paistaa kirkkaalta taivaalta. Satelliittikuvassa on harmaita sadepilvialueita. Satelliittikuva koko etelä-Suomes
    Sää
    1
    265
  17. Nyt sitten kuuluu kummia. YLEn uutinen kertoo, että hallitus kiristääkin tuloveron progressiiota!

Uutinen on vähän ristiriitainen ja epäselvä, pitänee odottaa mikä on totuus. Jos nyt hallitus todella kiristää työveron
    Hallitus
    5
    130
  18. Onko globalisaatio kuolemantuomio hyvinvointivaltiolle? Kestääkö demokratiakaan sitä?

Näyttää vahvasti siltä, että hyvinvoinrivaltion kuolinkellot alkoivat kumahdella milleniumin vaihteessa - aikana, jolloi
    Globalisaatio
    1
    262
  19. Kokoomus ja RKP näkevät nyt "rasismin" vastaisen kampanjan tarpeelliseksi taas

Moraaliposeeraus nähdään tarpeelliseksi kun kyseiset puolueet ovat samassa hallituksessa "rasistiseksi" leimatun PS:n ka
    Rasismi
    2
    114
  20. Tieto tuottaa tuskaa. Niin käy kun tiedon takia on pakko olla eri mieltä

kuin yhdenmukaisuuden paine vaatisi. Onneksi minulla on tuskansietokykyä. Joskus milleniumin vaihteen tienoilla tai si
    Ilmastonmuutos
    24
    300