Vapaa kuvaus

Aloituksia

1

Kommenttia

1709

1. 😂🤣😂
  2. Sun+pitää+ehdottomasti+tehdä+se+matto,+kun+noin+paljon+sitä+haluat.+Ja+kun+helposti+kyllästymisen+kannalta+katsoo,+niin+kuteesta+tehdyt+matot+valmistuu+lopulta+huomattavasti+nopeammin+kuin+virkatut+vaatteet,+isot+liinat+ja+muut+suurtöiset,+joiden+tekemisessä+kestää+kauan.+Tää+pitsireunamatto+johon+silmäs+iskit,+on+siitä+helppo,+että+70+prossaa+matosta+on+pelkkiä+kiinteitä,+ja+vaativampi+osuus+alkaa+vasta+lopussa+kun+pitsireuna+alkaa.+Mut+voin+kertoo,+et+se+tulee+olemaan+niiden+haasteiden+arvoista.+Hyvällä+tuurilla+saan+ton+jo+nyt+viikonloppuna+valmiiksi,+ellen+joudu+purkamaan...taas+kerran,+kun+on+kolmanneks+viimeinen+kierros+menossa.
  3. Mä+oon+nähnyt+Dingon+livenä+kahdella+eri+vuosikymmenellä,+kuten+myös+kahdella+eri+vuosituhannella.+Oisko+ollut+joskus+-85+tai+-86+Lahden+urheiluhallissa+Salpausselän+kisojen+aikana,+ja+toisen+kerran+Raumalla+RMJ:ssä+juhannuksena+2000.+Tosin+se+keikka+jäi+vähän+vähemmälle+huomiolle,+kun+olin+saanut+hieman+ennen+keikan+alkua+lavan+edessä+väkijoukossa+ollessa+paniikkikohtauksen,+ja+olin+sivummalla+rauhallisemmassa+paikassa+tasaamassa+olotilaa+suurimman+osan+keikan+ajasta.+Sain+niihin+aikoihin+paniikkokohtauksia+aina+silloin,+jos+mun+lähellä+alettiin+tappelemaan,+tai+muuten+vaan+oli+tönimistä+lähellä.+Mulla+oli+niihin+aikoihin+se+toinen++polvi+hajalla,+ja+koska+yhtenä+-vääränä-+diagnoosina+oli+että+polvilumpio+on+säröillä,+olin+saanut+lekurilta+määräyksen+etten+saa+kaatua,+koska+polvilumpio+hajoaa+muutoin,+ja+jotenkin+alitajuisesti+kuvittelin+etten+pääse+pakoon,+niin+sillä+sitten+muiden+ihmisten+riehuminen+tai+toisia+vasten+heiluminen+ja+töniminen+aiheutti+paniikkikohtauksen.+Nyt+niitä+ei+ole+tullut+enää+yli+15+vuoteen.+Samasta+syystä+pääsin+kerran+Yön+keikan+aikana+niitten+takahuoneeseen+rauhottumaan,+kun+paniikkikohtaus+iski+kesken+keikan.+Olin+suuri+Dingo-fani+alle+kouluikäsenä,+ja+porukat+joutu+pakosta+kuuntelemaan+niitten+biisejä,+vaikka+eivät+itse+mitään+faneja+ollutkaan.+He+ovat+sitä+humppakansan+ikäpolvea,+joille+suurimmat+idolit+on+ollut+iskelmälaulajia+ja+tanssiorkestereita.Muistan+yhdenkin+matkan+kun+isän+kanssa+ajettiin+Lahtea+kohti+Jokimaalle+raveihin+(äitini+oli+paljon+niihin+aikoihin+reumansa+takia+sairaalassa+Heinolassa+reumalla),+ja+seisoin+takapenkillä+etupenkkien+välissä+Dingon+pauhatessa+autoradiosta,+itse+hoilottaen+niin+kovaa+kuin+ääntä+lähti.+Voi+isäparan+korvia.+🙈🙊😂
  4. Sellainen,+joka+ei+välitä+yhtään+kenestäkään+yhtään,+eikä+välitä+mistään+asiasta+mikä+ei+liity+yhtään+häneen+itseensä.+Sellainen,+joka+ei+ole+kiinnostunut+yhdestäkään+ihmisestä,+eikä+tunne+mitään+vaikka+joku+vierestä+menehtyy.+Siis+sisältään+kuollut+ihminen,+jolle+on+aivan+sama+onko+lähellä+olevat+ihmiset+elossa+vai+kuolleet,+kunhan+siitä+huolimatta+toteuttavat+hänen+omat+tarpeensa.+Sellainen+jonka+tarpeiden+tyydyttämiseksi+kaikki+muut+maailman+ihmiset+keskittyvät+ensisijaisesti.+Siis+tämän+omasta+mielestä.+Sellaiset+ihmiset,+joille+yhtään+mikään+maailmalla+tapahtunut+ei+liikuta+tai+edes+kiinnosta.+Ei+edes+silloin,+vaikka+jossain+päin+maailmaa+tapahtuisi+joku+iso+katastrofi.+Tällainen+ihminen+pikemminkin+valittaa+että+miksi+ei+saa+sitä+ja+sitä+kyseisessä+maassa+olevaa,+vaikka+se+olisi+viimeinen+asia+jota+pitäisi+siinä+tilanteessa+vaatia.+Ei+kuitenkaan+sellainen+ihminen,+jolle+oma+onnellisuus+on+tärkeintä,+mutta+joka+on+myös+kiinnostunut+kysymään+mitä+toiselle+kuuluu,+kuuntelemaan+toisen+murheita+kertoen+vastavuoroisesti+omistaan,+tai+välittää+läheisistään.