Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Lauruska
profiilit
Lauruska
Lauruska
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
1709
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Onneks+ei+oo+tota+ongelmaa+enää+itsellä,+kun+parin+viikon+päästä+tulee+1,5+vuotta+tupakoinnin+lopettamisesta.+Eikä+ole+kertaakaan+tehnyt+sen+jälkeen+mieli,+kun+24.1.20+tumppasin+viimeisen+tupakan.+Tulihan+sitä+ennen+yli+20+vuotta+poltettua.
04.08.2021 11:25
Ota+yhteyttä,+ja+kerro+hänellesi+näistä+asioista+mitä+tässä+olet+kertonut.+Jos+hän+pelkää+sun+suhtautumista+ja+omasta+mielestään+oletettua+varmaa+torjumista,+ei+hän+tule+mitään+sanomaan+tai+tekemään+siinä+tilanteessa+mitään.+Ole+sinä+se+rohkeampi+joka+rikkoo+jään,+jos+tiedät+hänen+tunteistaan+ja+ne+ovat+molemminpuoleiset.+Mutta+mikäli+tunteet+eivät+ole+molemminpuoliset,+niin+silloin+on+parhainta+antaa+asian+olla.+
T:+eräs,+joka+ei+kerro+tunteistaan,+koska+pelkää+lähes+varmaa+torjuntaa+ison+ikäeron,+ja+muutaman+muunkin+omaan+elämäänsä+liittyvän+asian+takia.
04.08.2021 11:00
Ehkä+eniten+kaksijalkaista,+kun+siitä+en+tiedä+mitään,+enkä+ole+nähnyt+pitkiin+aikoihin.+Nelijalkaista+nään+kerran+viikkoon+tai+kahteen,+ja+kuulen+hänen+touhuistaan+sitä+useammin.
01.08.2021 18:02
Suurin+piirtein+noin+se+menee.+Ei+oo+oikein+pystyny+minnekään+menemään,+mutta+onni+onnettomuudessa,+viihdyn+yksin+kotona,+ja+tekemistä+on+toistaiseksi+riittänyt.+Kyllä+mulla+vielä+paremmat+ajat+jossain+vaiheessa+koittaa,+ja+sitten+pystyy+taas+menemään+ja+tulemaan.+Sitä+koska+ne+ajat+koittaa,+en+vielä+tiedä.+Joskus.
01.08.2021 00:01
Okei.+En+oo+käyny+muutamaan+vuoteen+Joensuussa,+niin+en+tiedä+siitä+uudesta+torista.+Kuhmo+on+myös+mulle+tuttu+paikka.+Eräs+exä+asui+siellä,+ja+vietin+yhden+vuoden+aikana+paljon+aikaa+siellä.+Tosin+niistäkin+ajoista+on+jo+lähes+15+vuotta+aikaa.+
Ikävä+kuulla+äidistäsi,+mutta+tuo+on+hieno+ajatus+että+vietätte+yhteistä+aikaa+ennen+loppua.+Eipä+sillä+väliä+missä+paikoissa+käy,+kun+yhdessäolo+on+tärkeintä.+Toivotan+teille+oikein+onnistunutta+reissua,+ja+nauttikaa+viimeisestä+yhdessäolosta,+vaikka+tulevaisuus+onkin+synkkä.+❤
31.07.2021 21:33
Jos+mahdollista,+niin+poikkea+Savonlinnaan.+Se+on+upea+kesäkaupunki.+Se+on+suurin+piirtein++100+kilsan+päässä+Joensuusta,+jos+oikein+muistelen.
31.07.2021 21:15
Riippuu+varmaan+siitä+kuinka+usein+normaalisti+näkee,+onko+se+normaalia+vai+ei.+Mutta+jokainenhan+sen+itse+päättää+mitä+tekee.+
Jos+tiedät+missä+sun+"hän"+asuu,+olet+onnekas,+kun+saat+mahdollisuuden+nähdä+"häntä".+Omalla+kohdalla+kun+ei+ole+mitään+hajua+missä+mun+"hän"+asuu.
31.07.2021 18:42
Kuka+onkaan+eronnut,+hälle+jaksamista!
30.07.2021 21:37
Hyvä+biisi.+Kiitti+uudesta+soittolistalisäyksestä.
29.07.2021 21:05
Sä+voit+Välis+tunkee+sen+kaipaamasi+HK+blörin+sinne+ryppyreikääs,+ja+lopettaa+paikkansa+pitämättömän+paskanjauhamisen+musta.+Kuten+oikein+hyvin+tiedät,+mä+en+ole+mikään+noiden+muiden+mainitsemiesi+sivunikki,+vaan+täysin+eri+ihminen.+
On+tainnu+muuten+unohtua+sulta+ne+jutut,+että+yritti+parittaa+mua+yhden+sun+toisen+kanssa+ja+käski+kymmeniä+kertoja+mun+hankkia+Tindermiehiä+pantavaksi,+kuten+myös+sen+kuinka+ihastelit+mun+persettäni+nähtyäsi+muutama+kuukausi+sitten+linkkaamallani+irc-gallerian+profiilisivuilla+mun+vanhoja+kuvia,+jossa+olin+irkatessani+(se+oikea+eri+kanavilla+irkkaaminen)+2000-luvun+puolesta+välistä+sen+loppuun.+Käytän+galtsun+ja+irkkausnikin+muunnelmaa+edelleen+pleikkarilla+pelatessa,+ja+muunnelmaa+siksi,+että+mun+alkuperäinen+Steelback+-nikki+oli+jo+jollain+ulkomaisella+tyypillä+varattu.+Minä+olen+se+alkuperäinen+Steelback,+ja+jonka+nikki+tuli+siitä+että+mulla+oli+aikanaan+kaksi+metallilevyä+selkänikamissa+kiinni.+
Sä+ansaitsit+sen+ekan+läksytyksen+minkä+annoin,+koska+se+oli+silkkaa+kiusaamista.+Sanoin+myös+yhdestä+toisesta+sun+yli+menneestä+alotuksesta,+tai+pikemminkin+siitä+sävystä+miten+se+oli+kirjoitettu,+mutta+muuten+en+ole+puuttunut+sun+kirjoitteluun+sen+jälkeen,+sillä+ne+jutut+on+jo+mennyttä,+enkä+niihin+palaa+tämän+enempää,+ellet+ala+mulle+vittuilemaan.+
Sinä+itse+taidat+olla+se+rauhoittunut+trolli+jolla+on+lukuisia+muita+hahmoja+käytössä.+Puhu+vaan+itsestäsi,+äläkä+muista.+
Tee+mitä+lystäät,+mutta+jätä+mut+ulkopuolelle+sun+trollailuista+ja+syytöksistä,+niin+mä+en+tän+enempää+puutu+sun+kirjoitteluihin.+Mulla+on+selkäkivut+palannu+helvetillisiksi,+ja+mulla+on+ollu+pinna+aika+kireellä+muutaman+päivän.+Siksi+en+ole+ole+ollut+juurikaan+menneinä+päivinä+palstalla+esillä,+koska+ei+ole+ollut+voimia+kirjoitella.+Ja+ei.+Ne+Tindermiehet+eivät+ole+edelleenkään+ratkaisu+mun+kipuongelmaan.
28.07.2021 10:57
Minä+siis.+En+vain+jaksanut+kirjautua,+ja+sillä+sitten+unohtu+allekirjoittaa.
27.07.2021 22:00
Karvakorvan+nään+vasta+huomenna.+Siellä+se+porukoiden+välissä+kuorsaa+joka+yö.+Mä+taas+tuhisen+yksin.
26.07.2021 21:11
Mulla+samoin.+Vielä+kun+takaraivossa+on+pieni+kiehkura+jolla+on+aivan+oma+elämä,+ja+joka+sojottaa+välillä+sinne+sun+tänne,+niin+aika+omapäinen+toi+mun+tukka+on.
25.07.2021 22:58
Ai+niinku+tähän+tyyliin?+
https://m.youtube.com/watch?v=46NeFhZ2_IM
25.07.2021 22:52
Suurin+piirtein+tällainen+näky+tulee+aamuisin+vastaan+peilistä,+ja+vailla+mitään+tököttejä:
https://aijaa.com/jDAtIK
Violetin+tilalla+on+vaalea,+mutta+muuten+aika+lailla+identtinen+joka+aamun+lookki.
25.07.2021 21:52
Sanotaanko+näin,+että+se+rokote+ei+voi+aiheuttaa+mitään+pahempaa+kuin+se+mitä+kestän+joka+päivä.+Krooninen+sietämätön+päivittäinen+hermosärky+ilman+yhtäkään+kipua+lievittävää+lääkettä+tai+lääkkeetöntä+hoitoa.+Kirjaimellisesti+se+pitää+mut+enää+hengissä,+että+saan+öisin+jotenkin+nukuttua.+
Pikemminkin+kuolema+olisi+vain+helpotus.+Todennäköisesti+mun+toinen+jalkaterä+tullaan+amputoimaan+tulevaisuudessa,+koska+leikkaus+epäonnistuu+eikä+ole+muita+vaihtoehtoja.+Nilkka+tulee+tulevaisuudessa+kipeytymään+niin+ettei+sillä+pysty+kävelemään,+ja+silloin+on+se+leikattava+riskeistä+huolimatta,+ilman+varmuutta+onnistumisesta.+Ai+joo,+sen+samainen+jalkaterän+kantaluu+on+luutunut+vinoon,+aiheuttaen+omat+ongelmansa.+Yksikään+noista+ei+ole+tullut+koronarokotteesta+tai+koronasta,+ja+ne+on+mulla+olleet+jo+vähintään+sen+13+vuotta,+ja+tulee+kestämään+mun+kuolemaani+asti.+
Äidilläni+on+immuniteettipuolustus+lähes+kokonaan+poissa+johtuen+hänen+nivelreuman+hoitona+käyttämästään+biolääkkeestä,+joka+pitää+hänen+reumansa+remissiossa.+Isäni+sairastaa+sepelvaltimotautia,+ja+hän+sai+5kymppisenä+sydäninfarktin.+Joten+en+ole+rokotetta+ottanut+pelkästään+itseni+takia,+vaan+lähinnä+heidän.+Vaikka+rokote+ei+estä+koronaan+sairastumista,+se+suojaa+saamasta+vaikean+muodon,+joka+olisi+kohtalokasta+yli+7kymppisille+monisairaille+vanhemmilleni.
Sä+voit+sanoa+mitä+haluat,+mutta+jokainen+päättää+itse+siitä+ottaako+rokotteen+vai+ei,+ja+muiden+on+hyväksyttävä+se+päätös+kumpi+se+sitten+on.+Joten+syyllistäminen,+ylipuhuminen,+pelottelu+ym.+on+turhaa+jo+päätöksen+tehneiden+suhteen.+Jokainen+kantaa+vastuun+omista+valinnoista.+Myös+rokotteiden+suhteen.+
Sanon+vielä+uudelleen:+rokote+ei+voi+aiheuttaa+mitään+pahempaa+mistä+en+olisi+elämäni+aikana+selvinnyt.+Mä+pelkään+kuollakseni+vain+ja+ainoastaan+yhtä+sairautta,+jonka+olen+jo+kertaalleen+sairastanut.+Tämä+sairaus+tappaa+hoitamattomana+100+prosentin+varmuudella+jokaisen+siihen+sairastuneen.+Sen+voi+huonolla+tuurilla+saada+vaikkapa+paperin+tai+veitsen+sormeen+aiheuttamasta+haavasta.+Jos+ei+pääse+ajoissa+hoitoon,+kuolee+varmasti.+Hyvällä+tuurilla+saattaa+jäädä+henkiin,+mutta+raajansa+menettäneenä,+ja+jotka+piti+amputoida+hengen+pelastamiseksi.+Sitä+sairautta+sunkin+pitäisi+pelätä+rokotteen+sijaan.+
Se+sairaus+on+sepsis+eli+verenmyrkytys.+
Tuo+riittäköön+mun+historiasta.
25.07.2021 21:41
Totta.+Just+kun+kaikki+on+hyvin,+Kyle+saa+surmansa+ja+vielä+toisen+veteraanin+ampumana,+jota+yritti+auttaa+selviämään+traumoistaan.+
Uskon+että+hän+olisi+saanut+vielä+paljon+aikaan+muiden+veteraanien+kanssa+tekemästään+vertaistukityöstä,+siis+kokonaan+komennusten+jälkeen+kotiin+palattuaan,+ja+saattanut+pelastaa+veteraanien+henkiä+yhtä+lailla+kuin+tarkka-ampujana+Irakissa.+Estänyt+ptsd:stä+kärsiviä+tekemästä+itsemurhia,+vain+kuunnellen+ja+ollen+läsnä,+itse+tietäen+mitä+toinen+on+käynyt+läpi.+Eikä+se+ole+mikään+ihme,+että+hän+oireili+itsekin+kotiin+palattuaan,+ja+jonka+Taya+ja+lapset+joutuivat+myös+kokemaan,+kun+joutuihan+Kyle+tekemään+kovia+päätöksiä+joidenkin+ampumiensa+ihmisten+suhteen,+kun+ei+selkeästi+päältä+päin+näkynyt+onko+kyse+kapinallisesta+vai+siviilistä.
25.07.2021 20:48
American+sniper+on+hyvä+kirja,+ja+muutenkin+yleensä+ne+kirjat+joista+on+tehty+leffoja,+ovat+useammin+jopa+parempia+kuin+ne+niistä+tehdyt+leffat.+Parhaillaan+luen+Keskisarjan+Kyllikki+Saaren+murhasta+kertovaa+kirjaa,+ja+jota+kyllä+suosittelen+mikäli+aihe+kiinnostaa.
25.07.2021 20:07
😂🤣😂
25.07.2021 20:01
Olen+siis+41v,+ja+vaikea-asteisen+uniapnean+takia+kuulun+riskiryhmään.+Uniapnean+voi+saada+myös+hoikka,+ja+normaalipainoinen,+jos+hengitystiet+on+ahtaat.+Mun+yo-lakki+oli+kokoa+52+tai+54,+eli+mulla+on+edelleen+yhtä+pieni+pää+mitä+parikymppisenä,+joten+siitä+johtuu+mun+uniapnea.+Vaikka+laihduttaisin+50+kiloo,+ei+se+parantaisi+sitä,+koska+mulla+on+ahtaat+hengitystiet+pienen+pään+takia.
25.07.2021 19:02
5 / 86