Vapaa kuvaus

Aloituksia

1

Kommenttia

1709

1. Ota+yhteyttä,+ja+kerro+hänellesi+näistä+asioista+mitä+tässä+olet+kertonut.+Jos+hän+pelkää+sun+suhtautumista+ja+omasta+mielestään+oletettua+varmaa+torjumista,+ei+hän+tule+mitään+sanomaan+tai+tekemään+siinä+tilanteessa+mitään.+Ole+sinä+se+rohkeampi+joka+rikkoo+jään,+jos+tiedät+hänen+tunteistaan+ja+ne+ovat+molemminpuoleiset.+Mutta+mikäli+tunteet+eivät+ole+molemminpuoliset,+niin+silloin+on+parhainta+antaa+asian+olla.+T:+eräs,+joka+ei+kerro+tunteistaan,+koska+pelkää+lähes+varmaa+torjuntaa+ison+ikäeron,+ja+muutaman+muunkin+omaan+elämäänsä+liittyvän+asian+takia.
  2. Sä+voit+Välis+tunkee+sen+kaipaamasi+HK+blörin+sinne+ryppyreikääs,+ja+lopettaa+paikkansa+pitämättömän+paskanjauhamisen+musta.+Kuten+oikein+hyvin+tiedät,+mä+en+ole+mikään+noiden+muiden+mainitsemiesi+sivunikki,+vaan+täysin+eri+ihminen.+On+tainnu+muuten+unohtua+sulta+ne+jutut,+että+yritti+parittaa+mua+yhden+sun+toisen+kanssa+ja+käski+kymmeniä+kertoja+mun+hankkia+Tindermiehiä+pantavaksi,+kuten+myös+sen+kuinka+ihastelit+mun+persettäni+nähtyäsi+muutama+kuukausi+sitten+linkkaamallani+irc-gallerian+profiilisivuilla+mun+vanhoja+kuvia,+jossa+olin+irkatessani+(se+oikea+eri+kanavilla+irkkaaminen)+2000-luvun+puolesta+välistä+sen+loppuun.+Käytän+galtsun+ja+irkkausnikin+muunnelmaa+edelleen+pleikkarilla+pelatessa,+ja+muunnelmaa+siksi,+että+mun+alkuperäinen+Steelback+-nikki+oli+jo+jollain+ulkomaisella+tyypillä+varattu.+Minä+olen+se+alkuperäinen+Steelback,+ja+jonka+nikki+tuli+siitä+että+mulla+oli+aikanaan+kaksi+metallilevyä+selkänikamissa+kiinni.+Sä+ansaitsit+sen+ekan+läksytyksen+minkä+annoin,+koska+se+oli+silkkaa+kiusaamista.+Sanoin+myös+yhdestä+toisesta+sun+yli+menneestä+alotuksesta,+tai+pikemminkin+siitä+sävystä+miten+se+oli+kirjoitettu,+mutta+muuten+en+ole+puuttunut+sun+kirjoitteluun+sen+jälkeen,+sillä+ne+jutut+on+jo+mennyttä,+enkä+niihin+palaa+tämän+enempää,+ellet+ala+mulle+vittuilemaan.+Sinä+itse+taidat+olla+se+rauhoittunut+trolli+jolla+on+lukuisia+muita+hahmoja+käytössä.+Puhu+vaan+itsestäsi,+äläkä+muista.+Tee+mitä+lystäät,+mutta+jätä+mut+ulkopuolelle+sun+trollailuista+ja+syytöksistä,+niin+mä+en+tän+enempää+puutu+sun+kirjoitteluihin.+Mulla+on+selkäkivut+palannu+helvetillisiksi,+ja+mulla+on+ollu+pinna+aika+kireellä+muutaman+päivän.+Siksi+en+ole+ole+ollut+juurikaan+menneinä+päivinä+palstalla+esillä,+koska+ei+ole+ollut+voimia+kirjoitella.+Ja+ei.+Ne+Tindermiehet+eivät+ole+edelleenkään+ratkaisu+mun+kipuongelmaan.
  3. Sanotaanko+näin,+että+se+rokote+ei+voi+aiheuttaa+mitään+pahempaa+kuin+se+mitä+kestän+joka+päivä.+Krooninen+sietämätön+päivittäinen+hermosärky+ilman+yhtäkään+kipua+lievittävää+lääkettä+tai+lääkkeetöntä+hoitoa.+Kirjaimellisesti+se+pitää+mut+enää+hengissä,+että+saan+öisin+jotenkin+nukuttua.+Pikemminkin+kuolema+olisi+vain+helpotus.+Todennäköisesti+mun+toinen+jalkaterä+tullaan+amputoimaan+tulevaisuudessa,+koska+leikkaus+epäonnistuu+eikä+ole+muita+vaihtoehtoja.+Nilkka+tulee+tulevaisuudessa+kipeytymään+niin+ettei+sillä+pysty+kävelemään,+ja+silloin+on+se+leikattava+riskeistä+huolimatta,+ilman+varmuutta+onnistumisesta.+Ai+joo,+sen+samainen+jalkaterän+kantaluu+on+luutunut+vinoon,+aiheuttaen+omat+ongelmansa.+Yksikään+noista+ei+ole+tullut+koronarokotteesta+tai+koronasta,+ja+ne+on+mulla+olleet+jo+vähintään+sen+13+vuotta,+ja+tulee+kestämään+mun+kuolemaani+asti.+Äidilläni+on+immuniteettipuolustus+lähes+kokonaan+poissa+johtuen+hänen+nivelreuman+hoitona+käyttämästään+biolääkkeestä,+joka+pitää+hänen+reumansa+remissiossa.+Isäni+sairastaa+sepelvaltimotautia,+ja+hän+sai+5kymppisenä+sydäninfarktin.+Joten+en+ole+rokotetta+ottanut+pelkästään+itseni+takia,+vaan+lähinnä+heidän.+Vaikka+rokote+ei+estä+koronaan+sairastumista,+se+suojaa+saamasta+vaikean+muodon,+joka+olisi+kohtalokasta+yli+7kymppisille+monisairaille+vanhemmilleni.Sä+voit+sanoa+mitä+haluat,+mutta+jokainen+päättää+itse+siitä+ottaako+rokotteen+vai+ei,+ja+muiden+on+hyväksyttävä+se+päätös+kumpi+se+sitten+on.+Joten+syyllistäminen,+ylipuhuminen,+pelottelu+ym.+on+turhaa+jo+päätöksen+tehneiden+suhteen.+Jokainen+kantaa+vastuun+omista+valinnoista.+Myös+rokotteiden+suhteen.+Sanon+vielä+uudelleen:+rokote+ei+voi+aiheuttaa+mitään+pahempaa+mistä+en+olisi+elämäni+aikana+selvinnyt.+Mä+pelkään+kuollakseni+vain+ja+ainoastaan+yhtä+sairautta,+jonka+olen+jo+kertaalleen+sairastanut.+Tämä+sairaus+tappaa+hoitamattomana+100+prosentin+varmuudella+jokaisen+siihen+sairastuneen.+Sen+voi+huonolla+tuurilla+saada+vaikkapa+paperin+tai+veitsen+sormeen+aiheuttamasta+haavasta.+Jos+ei+pääse+ajoissa+hoitoon,+kuolee+varmasti.+Hyvällä+tuurilla+saattaa+jäädä+henkiin,+mutta+raajansa+menettäneenä,+ja+jotka+piti+amputoida+hengen+pelastamiseksi.+Sitä+sairautta+sunkin+pitäisi+pelätä+rokotteen+sijaan.+Se+sairaus+on+sepsis+eli+verenmyrkytys.+Tuo+riittäköön+mun+historiasta.
  4. 😂🤣😂