Vapaa kuvaus

Olen 70 luvun ihminen keskisestä Hämeestä, tosin en juuriltani Hämäläinen. Erityisesti kiinnostuksen kohteena on yhteiskunnalliset asiat. Että saisimme Suomen lopulta nousuun ja ihmisille paremman elämän. Asiaan liittyen olen paljon kuvannut sekä videota että valokuvia sekä yksi näyttely on pidetty. Lisää asiasta löytyy seuraamalla nimimerkkiäni Jero Puro.

Aloituksia

42

Kommenttia

5258

1. No miksi tää piti toisen kerran kysyä. Kun kirjoitin tiistai niin ei se tarkoita montaa päivää.
  2. Kiitos asiallisesta vastauksesta. Ja selkosanaisesta.

Mä en oikeestaan tota asunto ja ammattiasiaa niinkään haittana pitäny. Mä vaan ite katoin että ompa tylsä kämppä ja ammatti. Enemmän sillä silmällä, etten ite noin, kuin että se parisuhteen estäis. Mulla itelle työn merkitys on tärkee ja samalla näen sen jotenkin seksikkäänä. Sen että hallitsen nää kättentaidot. No näin jälkikäteen ajateltuna olihan toi rumasti aateltu ristosta. Mutta toisaalta eiks suurimmalla osalla oo hyvin tavalliset puitteet. Ehkä mulla on noussu vähän hattuun tää mun elämä. Oon oikeestaan kaiken toteuttanut mistä oon unelmoinu, ainoostaan se parisuhde ja perhe jäi puuttuun. Ja uskon kyllä se on painostavaa, varmaan mullakin ois ilman tätä "osaamisen hurmosta" ja voihan toi hurmos olla vaikka defenssikin.

Ja ainoo mitä tossa yritin sanoo, kun siinä artikkelissakin Risto kertoi kommunikointivaikeuksista naisten kanssa. Ja niitähän on useillakin miehillä ja varmasti haittaa parisuhteen saamista. Mutta niitähän on myös parisuhteessa elävillä. Mun mielestä tässä ei ollut ees mitään ristiriitaa, mutta miksi siitä ketjusta semmoisen vaikutelman sai, en tiedä.

Mä myönnän ihan suoraan. Mun on hankala kirjottaa näitä puhelimella, mulla jää osa sanomasta lukematta. No osin Mä teen läppärillä, mutta on sekin pieni. Mulle on hirveen tärkeetä ilmeet eleet. Mä ite puhuessa huidon. Lapsena kävelin mieluummin toiselle puolen kaupunkia kuin soitin. Samoin Mun on vaikee kommunikoida pelkästään kirjoittamalla. Eka sähköposti oli täyttä tuskaa.