Vapaa kuvaus

Olen 70 luvun ihminen keskisestä Hämeestä, tosin en juuriltani Hämäläinen. Erityisesti kiinnostuksen kohteena on yhteiskunnalliset asiat. Että saisimme Suomen lopulta nousuun ja ihmisille paremman elämän. Asiaan liittyen olen paljon kuvannut sekä videota että valokuvia sekä yksi näyttely on pidetty. Lisää asiasta löytyy seuraamalla nimimerkkiäni Jero Puro.

Aloituksia

42

Kommenttia

5260

1. Mites teillä keskustelut soljuu?

Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä
    Sinkut
    270
    1714
  2. Liian tavallinen ei koskaan seurustellu

Eli eilisessä Hesarissa kerrotaan Ristosta joka ei oo koskaan seurustellu. Ja siinä on aika hurjia lukuja, että 30-39 vu
    Sinkut
    201
    1745
  3. Ootteks te hankkinu jo vaatteita

että saatte uuden parisuhteen? Mä tilasin just Pumat Bemarin logolla. Eli toi on motorsport mallisto, huppari makso 100
    Sinkut
    69
    534
  4. Onks nyt huomenna?

Ei näköjään vielä. Vajaat kymmenen minuuttia. Päänsärkypäivä lähenee loppuaan. Ei siks että oisin juonu, mutta lauantain
    Sinkut
    8
    140
  5. Larp opisto

Kävittekö lapsena tällästä koulua. Jo nimestä voi päätellä, että opinnot etenee roolipelaamisen keinoin. Koulu alkaa sii
    Sinkut
    9
    223
  6. Täällä on vielä Barrichello

Huusi mun työkaveri, kun oli tyhjennetty koulu ja kiireisenä olin jo pois lähdössä. Mä siihen vastasin, ai se formulakus
    Sinkut
    12
    209
  7. Tänään on porkkanamuushi päivä

Eli vuorokausi on vaihtunu ja se tietää että alan tekeen tänään taas perunaporkkanamuushia. Ostin jo materiaalit. Mä oon
    Sinkut
    25
    247
  8. Ens kuun jälkeen on jo huhtikuu

Ootteko sitä aatellu? Niin se kevät vaan tulee. Radiossa tän kuulin, Arvaa mikä kanava?
    Sinkut
    38
    326
  9. Minkälainen kiintymyssuhde teillä on

Löyty tällänen artikkeli, missä kerrotaan ettei toi parisuhde juttu oo välttämättä pelkästä tuurista kiinni. Että jos on
    Sinkut
    48
    539
  10. Oli tosi somaa mutta surullista

Kun naisella oli itse kudottu villapipo. Ja toisella sivulla letti. Mutta toiselta puolen letti puuttui.😱 Ilkeä aviom
    Sinkut
    25
    301
  11. Luitteko Hesarista Trumpin voitosta

Eilen sunnuntaina yks suomalainen professori otti kantaa trumpin voittoon ja siihen, että etenkin nuoret miehet kannatti
    Sinkut
    49
    445
  12. Puhelin putos vessanpönttöön

Niin toimiikohan se vielä. Ainakin näitä viestejä kirjottelee, enkä mitään häiriöitä näe. Ois tässä vakuutus, jos jotain
    Sinkut
    15
    224
  13. Miten meni Nuutin päivä

Olitteko tänään töissä? Mä jouduin töihin, paloasema piti saada valmiiks. Ja palokunnassa kun on kiire. Joko jouluvalot
    Sinkut
    10
    190
  14. Mitä teette töissä tänään?

Ei siis tarkemmin tarvi kertoo, vaitiolovelvollisuus. Mutta yleisellä tasolla. Mä ootan lattian kuivumista.
    Sinkut
    58
    430
  15. Isänpäivävalmistelutko painaa?

Vai veikö kissa kielen? Mutta voihan tänne kirjottaa, vaikka ilman kieltä. Ootte kovin hiljasella päällä tänään!
    Sinkut
    39
    347
  16. Miten teidän viikonloppusiivoukset

Onko sujuneet vai siivootteko yleensäkään viikonloppuna? Perheellisillä huomenna isäinpäivä ja me sinkuthan siivotaan om
    Sinkut
    3
    106
  17. Jos ei leikkeleitä saa

Enää syödä, niin mitä sitten saa. Pelkkää leipääkö. Mulla on painosta lähtenyt jo kolme kiloa eli viis prosenttia mun pa
    Sinkut
    77
    594
  18. Onks teillä sellasta veistä

Mikä ei tylsisty, äskön sellasta mainostettiin. Mun kaikki veitset on tylsistyneet ja mä oon itekin tylsistynyt. Pitäskö
    Sinkut
    2
    122
  19. Mun 50v lahja

Viinapullo on jo arvattu, mutta tonne mitään suurta pulloo kyllä mahtus. Osaatteko arvata? Siis työnantajalta tää. Heill
    Sinkut
    26
    363
  20. Tiistaiko masentaa

Kun ette oikein oo juttu tuulella. On vähän tylsä ruokis, kun oon yksin täällä, eikä mulla opiskeluakaan enää.
    Sinkut
    21
    265