Vapaa kuvaus

Olen 70 luvun ihminen keskisestä Hämeestä, tosin en juuriltani Hämäläinen. Erityisesti kiinnostuksen kohteena on yhteiskunnalliset asiat. Että saisimme Suomen lopulta nousuun ja ihmisille paremman elämän. Asiaan liittyen olen paljon kuvannut sekä videota että valokuvia sekä yksi näyttely on pidetty. Lisää asiasta löytyy seuraamalla nimimerkkiäni Jero Puro.

Aloituksia

42

Kommenttia

5258

1. Liian tavallinen ei koskaan seurustellu

Eli eilisessä Hesarissa kerrotaan Ristosta joka ei oo koskaan seurustellu. Ja siinä on aika hurjia lukuja, että 30-39 vu
    Sinkut
    200
    1731
  2. Mites teillä keskustelut soljuu?

Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä
    Sinkut
    270
    1707
  3. Jos ei leikkeleitä saa

Enää syödä, niin mitä sitten saa. Pelkkää leipääkö. Mulla on painosta lähtenyt jo kolme kiloa eli viis prosenttia mun pa
    Sinkut
    77
    592
  4. Minkälainen kiintymyssuhde teillä on

Löyty tällänen artikkeli, missä kerrotaan ettei toi parisuhde juttu oo välttämättä pelkästä tuurista kiinni. Että jos on
    Sinkut
    48
    539
  5. Ootteks te hankkinu jo vaatteita

että saatte uuden parisuhteen? Mä tilasin just Pumat Bemarin logolla. Eli toi on motorsport mallisto, huppari makso 100
    Sinkut
    69
    533
  6. Luitteko Hesarista Trumpin voitosta

Eilen sunnuntaina yks suomalainen professori otti kantaa trumpin voittoon ja siihen, että etenkin nuoret miehet kannatti
    Sinkut
    49
    444
  7. Mitkä on teidän elämän perusteet.

Näin sadepäivänä mietin. Kun ei muutakaan voi. Niin 1. Opiskelu, tällä hetkellä kasvatustiede. 2. Lähisukulaisten jeesaa
    Sinkut
    33
    435
  8. Mitä teette töissä tänään?

Ei siis tarkemmin tarvi kertoo, vaitiolovelvollisuus. Mutta yleisellä tasolla. Mä ootan lattian kuivumista.
    Sinkut
    58
    430
  9. Menin just väärästä ovesta

Jossain päin pohjoisruotsia. Piti mennä pensa asemalle, mutta meninkin johonkin kahvilaan. Mutta mä sainkin sen kitkerän
    Sinkut
    26
    414
  10. Ootteko käyneet lapsuutenne koulussa

Mä kävin tänään, siis missä olin 81-86. Oli paljon muuttunut ja laajennettu. On nyt hyvät käsityöluokat. On valoisa ompe
    Sinkut
    33
    367
  11. Mun 50v lahja

Viinapullo on jo arvattu, mutta tonne mitään suurta pulloo kyllä mahtus. Osaatteko arvata? Siis työnantajalta tää. Heill
    Sinkut
    26
    363
  12. Isänpäivävalmistelutko painaa?

Vai veikö kissa kielen? Mutta voihan tänne kirjottaa, vaikka ilman kieltä. Ootte kovin hiljasella päällä tänään!
    Sinkut
    39
    346
  13. Ens kuun jälkeen on jo huhtikuu

Ootteko sitä aatellu? Niin se kevät vaan tulee. Radiossa tän kuulin, Arvaa mikä kanava?
    Sinkut
    38
    326
  14. En saa telkkaria kiinni

Eli vaikka suljen, niin aukee abouttiarallaa puolen minuutin päästä? Miten teillä? Onks jotain huolestuttavaa liikkeellä
    Sinkut
    21
    322
  15. Oli tosi somaa mutta surullista

Kun naisella oli itse kudottu villapipo. Ja toisella sivulla letti. Mutta toiselta puolen letti puuttui.😱 Ilkeä aviom
    Sinkut
    25
    300
  16. Tänään vähän höyläilin

Eli puukantta siihen kehikkoon, jonka eilen hitsasin. Puoliskot kun oli vähän eriparia. https://aijaa.com/l8vmKB Meni
    Sinkut
    16
    269
  17. Tiistaiko masentaa

Kun ette oikein oo juttu tuulella. On vähän tylsä ruokis, kun oon yksin täällä, eikä mulla opiskeluakaan enää.
    Sinkut
    21
    264
  18. Kiireinen viikko

Mutta nyt se on ohi. Koko alkuviikon illat meni opetustuokioo suunnitellessa ja huippuhetki oli torstaina. Sillon pidett
    Sinkut
    21
    264
  19. Kauhea koulu

Kun muistelette aina kauhulla kouluaikoja. Niin tässä on teille aika kauhee koulu, jonka lapset on rikkoneet. Vaikka ei
    Sinkut
    15
    262
  20. Mutta mistä saa asentaja koneistaja

paperit halvalla. haluisin töihin. Ja osaan kyllä koneistaa, mutta en asentaa. Siis mulla työkappale vipottaa, toisin sa
    Ammattioppilaitokset
    1
    261