Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
PikkuLikka
profiilit
PikkuLikka
PikkuLikka
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
2163
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
En+ole+ikinä+ymmärtänyt+arvostaa+Leonardo+di+Caprion+ulkonäköä+minäkään..+Luulisin+ennemminkin,+että+onnistui+tekemään+nuorena+hyviä+rooleja+kiinnostavissa+draamaelokuvissa,+kuten+vaikkapa+Gilbert+Grape+ja+This+boys+life+ja+siitä+sitten+eteen+päin,+eli+oliskohan++kohtalaiset+näyttelijän+kyvyt+ja+hyvä+manageri+kuitenkin+menestyksen+taustalla.
23.09.2016 21:54
Guuguu..+Infantiili+puoleni+on+taas+valloillaan+kun+pääsin+kaltaiseeni+seuraan.+Kyllähän+se+kuitenkin+niin+on,+että+sosiaaliset+piirit+ja+-taidot+edesauttavat+aika+lailla+kumppanin+löytymisessä..+Ja+on+siitä+kai+kuitenkin+iloa+jos+on+edes+kaveriseuraa,+ettei+tartte+ihan+yksin+olla..+Eikun+taisitkin+olla+asiasta+eri+mieltä.
20.09.2016 23:41
No+höh..++Eikös+se+nyt+ole+ihan+mukavaa+jos+on+kavereita..+Ja+kavereiden+kautta+voi+mahdollisesti+tavata+uusia+kavereita,+jotka+saattaisi+jopa+olla+kiinnostuneita+ja+kiinnostavia.
Eiku+sori..++taisin+tuhlata+aikaasi.
20.09.2016 22:54
Järjenkäyttökin+on+sallittua.+Vaikka+raiskaaja+onkin+aina+syyllinen,+ei+uhri,+kannattaisi+miettiä+millaiseen+tilanteeseen+on+valmis+itsensä+asettamaan+ja+minkälaisia+riskejä+ottamaan..++Surullista+lukea+tällaisia+uutisia.
20.09.2016 22:32
Ei..+Pari+vuotta+sitten+oli+varmaankin+minun+elämäni+paras+vuosi.+No,+kaik+on+mänt+ja+edessä+on+rekiretki+kohti+Stokka-muumioutta..++Jotkut+kai+ihan+maksaakin+rinteeseen+pääsemisestä,+niin+pitäis+vissiin+nauttia+kyydistä+sitten.
20.09.2016 21:58
Joo,+tuo+on+myös+ihan+validi+pointti.
17.09.2016 23:06
Niin,+tärkeimmät+perustarpeet+on+kaiketi+ihmisillä+yleensä+hyvin+yksinkertaiset+ja+samankaltaiset,+luottamus,+rakkaus,+läheisyys,+hyväksytyksi+tuleminen+jne..+niitä+sitten+erehdytään+etsimään+vääristä+paikoista+ja+väärillä+hakusanoilla.
17.09.2016 22:54
Kurps,+kurps..+Kurpittelen+ja+kurppailen+just+niin+paljon+kun+ehdin+ja+jaksan.+>:)
17.09.2016 22:15
No,+onhan+se+toisaalta+vähän+"been+there,+done+that"+,+hienosti+puettuja+muumioita,+vähän+kuin+kävis+Stokkalla.
17.09.2016 21:58
Kuolemanmakuinen+kirjasuositus:+Heavenly+Bodies..+sisältää+suhteellisen+paljon+paljon+kuvia.+:)
17.09.2016 21:43
Mutta+eikös+se+ole+ihan+mukavaa,+että+joku+yrittää+olla+vähän+kannustava+ja+positiivinenkin+vaihteeksi..Omalla+tavallaan+toki.
16.09.2016 14:49
Ai+tuotako+se+tarkoittaa,+kun+joku+sanoo+työskentelevänsä+"hoitoalalla".
16.09.2016 14:46
Olen+sanonut+tämän+ennekin:+kohderyhmä.+Jos+viilaat+tyyliäsi+hiukan+romanttisempaan+suuntaan+hipsteri-ja+runotytöt++on+erittäin+potentiaalista+maastoa.+Ihan+todella.+:)
Nyt+nukkumaan.+Öitä.
16.09.2016 00:43
Lyhyt+yleisien+keskipituuksien+mukaan+tai+verrattuna+siihen+mihin+olen+tottunut,+ei+minuun+verrattuna+tietenkään.
16.09.2016 00:26
Ei+ole+mitään+pituusfetissiä.+Asia+on+vain+niin,+että+pitkät+miehet+ovat+olleet+minusta+kiinnostuneita..+Samoin+lyhyet.+Jostain+syystä+keskimittaisia+ei+tunnu+kiinnostavan+ollenkaan.
Äh,+nyt+sinä+draamailet.+Ihminen+joka+ei+näytä+erityisen+hyvälle,+mutta+on+kuitenkin+terve+ja+toimintakykyinen+ja+normaalipainoinen+on+7.+Nuokin+jutut+on+hyvä+pitää+mielessä,+terveys+ja+toimintakyky.+Eivät+ole+itsestäänselvyyksiä+nekään.
16.09.2016 00:20
157cm.
Entä+sinä,+luulen,+että+muitakin+palstalaisia+saattaa+kiinnostaa+tämä?
16.09.2016 00:09
Vaikea+uskoa+että+joillain+on+tuommoisia+ongelmia,+kun+itse+olen+aina+taistellut+jättireisiäni+vastaan,+mutta+siinä+sen+nyt+näkee,+että+ihmiset+on+erilaisia+ruumiinrakenteeltaan.
16.09.2016 00:04
Tuokin+on+sitten+yksi+asia,+kiinnittääkö+enemmän+huomiota+naamaan+vai+kroppaan.+Itse+olen+aina+ollut+naamaihmisiä,+en+niinkää+kropan+perään,+eikä+lihakset+ole+ikinä+ollut+mikään+juttu+minulle.+Muistelen+lukeneeni+joskus,+että+miehet+jotka+etsivät+lyhytaikaisia+suhteita,+kiinnittävät+enemmän+huomiota+naisen+vartaloon+ja+pidempää+suhdetta+etsivät+taasen+kasvoihin.+Tiedä+sitten+pitääkö+paikkaansa+ja+voiko+tätä+tutkimustulosta+soveltaa+myös+naisiin.+
En+usko,+että+olet+ilman+treeniä+tasoa+5,+se+lukema+edellyttää+jo+jonkin+asteista+vakavahkoa+epämuotoisuutta+enkä+usko,+että+semmoisesta+on+kuitenkaan+nyt+kyse.
Hyvä+jos+on+tapahtunut+kehitystä+kuitenkin.+:)
15.09.2016 23:44
Viitisen+vuotta+ollaan+tunnettu.
15.09.2016 23:29
No+hyvä+on,+olen+todellakin++yleensä+ollut+tekemisissä++yli+180+cm+miesten+kanssa,+joten+tämä+n+170+cm+oli+eksoottinen+ja+positiivinen+yllätys..+Kun+ekan+kerran+halasin+häntä+huomasin,+että+hän+olisi+itseasiassa+varsin+sopivan+kokoinen+minulle+ja+palaset+tuntuivat+ikään+kuin+loksahtavan+kohdilleen..+Hän+on+loppujen+lopuksi+ollut+se+osapuoli+joka+on+halunnut+pitää+meidän+suhteen+enemmänkin+kaveripohjalla,+tai+siis+jompi+kumpi+on+ollut+koko+ajan+varattu,+joten+se+siitä.
Sanoisin+että+noiden+kuvien+välistä,+hiukan+leveämmillä,+tai+kulmikkaammilla+hartioilla.
15.09.2016 23:24
25 / 109